Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal
Ik ben niet blind, ik vind de Auris ook oerlelijk en de RAV4 ook te duur. En in vergelijking met andere modellen vind ik ook dat de Avensis op bepaalde gebieden de duimen moet leggen.
Ik ben wel realistisch en zie op welke termijn Toyota het op 40 jaar van absoluut budgetmerk (zoals Hyundai 10 jaar geleden) tot grootste constructeur ter wereld geschopt heeft.
En dit niet door modebewuste auto's of technisch vooruitstrevende wagens te bouwen. Maar door hun eigenzinnige wil te volgen. Hun marktwaarde is groter dan datgene van alle Eurpese constructeurs tesamen. Zij weten dus beter als geen ander op welke manier ze op de markt moeten inspelen.
Net daarom dat ik niet twijfel aan hun vooruitgang. Er staan ettelijke kleine modellen klaar in de pijplijn voor de USA, waar de vraag naar kleine wagens niet bij te houde is. En binnenkort komt de 2e generatie hybride op de markt, ook daar is massaal vraag naar.
Bovendien heeft Toyota nog maar net de eerste waterstofauto met een actieradius van 900km op de markt gebracht, tot nu toe ondenkbaar.
Comment