Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda, Toyota en Honda ‘meest betrouwbare’ wagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk Berichten
    Je slaat een post over man !
    Wat denk je hiervan ?
    Is dit een antwoord op al je vragen ?

Wat een idiote discussie hier...
    En de bewijzen die hier door Hot Rod worden aangehaald zijn ook al om van te gieren.
    Last edited by ; 15/09/2008, 16:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Idd, dit kon men ook doen met een Renault 4, 2 CV, etc,.. allemaal wagens die lowtec zijn. Doe dezelfde test eens met hedendaagse auto zoals een Lexus, of andere Toyota(om dan toch in hetzelfde merk te blijven).

TopGear blijft een amusement autoprogramma, als je daar al de info gaat halen....

hahahahah
      Jij bent echt goed man !
      Jij kan dus echt niets toegeven hé.

Ik stop ermee.
      Ik heb met nen kleine te maken hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk Berichten
        hahahahah
        Jij bent echt goed man !
        Jij kan dus echt niets toegeven hé.

Ik stop ermee.
        Ik heb met nen kleine te maken hier.
        Ik wist dat ik goed was, en ik ben 1.76 groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Wat een idiote discussie hier...
          En de bewijzen die hier dor Hot Rod worden aangehaald zijn ook al om van te gieren.
          inderdaad is om te gieren, en idioot, en volgens mij honda ......
          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Nee, alé kom ik wil er nog ff 'serieus' op in gaan.

Nergens ga je mij oren zeggen dat een Japanse wagen slechter of beter is dan een Duitser(BMW toch ) Alleen zijn er hier mensen die graag zwaaien met cijfers van statistieken waarop ze graag een niet Japanse wagen willen kraken. Hierop zijn er weer nieuwe cijfers getoont die dat tegenspreken. En zoals ik hier al heel den tijd gezegd heb, geloof niet al de cijfers aub.

Dan zeg je dat een 325Ci Coupé een sportwagen is, waarop ik zeg dat dit gene sportwagens is, maar een gewone sportieve coupé.

Je haalt cijfers die niet kloppen van een 325Ci en je vergelijkt die met een diesel, waar je wou laten tonen dat een diesel sneller was(wat dan ook weer niet zo was, maar soit)Een diesel van tegenwoordig moet je toch niet gaan vergelijken met diesels van jaren terug. En dan nog vergelijk een BMW 3 Serie diesel met een Lexus diesel(ook daar zie je dat BMW sneller en zuiniger is )

Dan haal je daar een TopGear filmpje om laten te tonen hoe betrouwbaar een Toyota wel is. TopGear is ten eerste een satirisch autoprogramma die graag eens wou tonen hoe "betrouwbaar" deze wagen wel ("grappig" gedaan) zou zijn. Weet ook dat de medewerkers van TopGear dat ook niet konden doen met een hedendaagse auto die vol elektronica zit(Toyota, BMW, VW,..) En omdat programma te doen slagen(als bewijs dan) zal er wel achter de schermen wel hier en daar aan gesleuteld zijn gewees,t wat we niet hebben mogen zien/weten(amusementen/satirsche autoprogramma weet je nog)
            Haal aub daar uw bewijs/info niet van. Deze hilux is een wagen die heel lowtec is, want waar deze vooral ingezet wordt zijn geen garage's om de hoek en ze moeten door de nergerkes zelf hersteld kunnen worden met een hamer en draad.
            Last edited by ; 15/09/2008, 17:03.

Comment

• ......

Comment

• Tulp,

Geef OOK toe dat je gewoon een ongelooflijk kortzichtige kijk hebt.

Om je even uit je fantasiewereld te halen: BMW is niet het merk der merken, en Duitsland niet hét autoland der autolanden. Er spelen nog andere figuurtjes mee.

Aanvaard het!
                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                  Tulp,

Geef OOK toe dat je gewoon een ongelooflijk kortzichtige kijk hebt.

Om je even uit je fantasiewereld te halen: BMW is niet het merk der merken, en Duitsland niet hét autoland der autolanden. Er spelen nog andere figuurtjes mee.

Aanvaard het!
                  Heb ik ook niet gezegd.

Net hetzelfde(om dan de bal terug te schotten) dat niet Toyota het merk der merken is, en Japan niet hét autoland der autolanden is. Er spelen dus ook nog andere figuurtjes mee

Aanvaard het ook!
                  Last edited by ; 15/09/2008, 19:10.

Comment

Heb ik ook niet gezegd.

Net hetzelfde(om dan de bal terug te schotten) dat niet Toyota het merk der merken is, en Japan niet hét autoland der autolanden is. Er spelen dus ook nog andere figuurtjes mee

Aanvaard het ook!
                    Dat heb je wél.

Volgens jou is iedere BMW beter dan welk andere wagen (uitgerust met dezelfde motorisatie).

Zo vat ik het toch op.

Verbeter me als ik verkeerd ben.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Dat heb je wél.

Volgens jou is iedere BMW beter dan welk andere wagen (uitgerust met dezelfde motorisatie).

Zo vat ik het toch op.

Verbeter me als ik verkeerd ben.
                      Ik heb gewoon nieuwe cijfers/statistieken getoont(zie enkel pag. terug) dat BMW de minste pannes vertoont, en ik niet akkoord gaat met al die cijfers/statistieken(zever).

Als er hier mensen staan te zwaaien met cijfers/statistieken, dan kan ik dat ook.

Hot Rod gaat gewoon eens kijken met welke wagen ik rij, om vervolgens cijfers en beweringen tonen die op niets slagen/juist zijn.

En als ik de 2 liter diesel van BMW zet als snelste, zuinigste in zijn klasse, dan is dat ook omdat de cijfers deze zo aantonen.

Comment

Ik heb gewoon nieuwe cijfers/statistieken getoont(zie enkel pag. terug) dat BMW de minste pannes vertoont, en ik niet akkoord gaat met al die cijfers/statistieken(zever).

Als er hier mensen staan te zwaaien met cijfers/statistieken, dan kan ik dat ook.

Hot Rod gaat gewoon eens kijken met welke wagen ik rij, om vervolgens cijfers en beweringen tonen die op niets slagen/juist zijn.

En als ik de 2 liter diesel van BMW zet als snelste, zuinigste in zijn klasse, dan is dat ook omdat de cijfers deze zo aantonen.
                        How, en wie zegt dat jou cijfers/statistieken juist zijn?

Straks komt de nieuwe uitslag van Autobild.

En ik weet die al.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Autobild... onderdeel van Bild, de meest flagrante roddelkrant van West-Europa. Ja, DIE moet je zeker vertrouwen.

Comment

• Kom jongens, de broek naar beneden en leg hem op tafel. Wie de langste heeft krijgt gelijk (want veel zinnigs wordt hier niet meer gezegd)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                              Autobild... onderdeel van Bild, de meest flagrante roddelkrant van West-Europa. Ja, DIE moet je zeker vertrouwen.

Tuurlijk.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

How, en wie zegt dat jou cijfers/statistieken juist zijn?

Straks komt de nieuwe uitslag van Autobild.

En ik weet die al.
                                Wat zei ik al heel de tijd.

Comment

Wat zei ik al heel de tijd.
                                  Omdat jij er niet tegen kan dat BMW daar niet fantastisch in scoort....

Jammer.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Bmw heeft toch wel duidelijk betere motoren dan toyota ofzo. Ze gaan wel sneller kapot maar das vooral omdat er harder mee gereden wordt dan met de gemiddelde toyota denk ik. En betrouwbaarheid, waar het hier over gaat, is maar 1 van de eigenschappen die een goede motor moet hebben. Of japanse wagens echt veel minder kapot gaan dan pakweg duitse betwijfel ik ook, misschien een beetje minder, maar niet merkwaardig veel, het verschil is gewoon dat japanse wagens vaak goedkoper zijn waardoor de prijs-kwaliteitverhouding hoger ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Bmw heeft toch wel duidelijk betere motoren dan toyota ofzo. Ze gaan wel sneller kapot maar das vooral omdat er harder mee gereden wordt dan met de gemiddelde toyota denk ik. En betrouwbaarheid, waar het hier over gaat, is maar 1 van de eigenschappen die een goede motor moet hebben. Of japanse wagens echt veel minder kapot gaan dan pakweg duitse betwijfel ik ook, misschien een beetje minder, maar niet merkwaardig veel, het verschil is gewoon dat japanse wagens vaak goedkoper zijn waardoor de prijs-kwaliteitverhouding hoger ligt.
                                      oef !
                                      het niveau van de diskussie lijkt terug wat te stijgen
                                      graag nog van deze evenwichtige boodschappen, please....

Comment

Omdat jij er niet tegen kan dat BMW daar niet fantastisch in scoort....

Jammer.
                                        Tochwel....

Moet ik het dan hier terug posten?

http://www.allepersberichten.nl/pers...-in-onderhoud/

Comment

• oei !
                                          te vlug gesproken

Comment

Working...
                                          X