Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda, Toyota en Honda ‘meest betrouwbare’ wagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Ach kom, als het op deze manier gebeurd bol je het beter af hoor. Eerst zeg je zelf (kijk dan toch, kijk, 't staat zwart op wit) dat er lijsten bestaan waar Skoda absolute op 1 staat. Ik vraag je zo'n lijst.

Je post een linkje die alleen maar de wérkelijke trend bevestigd. En dan verwijt je mij de zaken naar m'n hand te zetten.

Op deze manier laat ik voor wat het is. Jij kan je zaak niet bewijzen. Punt.
    Skoda heeft nergens op nummer 1 gestaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Ja in deze lijst, maar er zijn ook al lijsten langs geweest waar Skoda helemaal bovenaan stond
      Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Skoda heeft nergens op nummer 1 gestaan!

Jij spreekt jezelf constant, maar dan ook constant tegen. Hiermee maak je duidelijk dat je in de verste verte niet weet waarover je praat en wat maar uit je nek komt lullen.

Daag!

Comment

• de idolate aanbidders van Duitse wagens hebben een lijst gevonden waar de jappen eens niet bovenaan staan, cabrio's en coupés, mooi mooi

Comment

Ach kom, als het op deze manier gebeurd bol je het beter af hoor. Eerst zeg je zelf (kijk dan toch, kijk, 't staat zwart op wit) dat er lijsten bestaan waar Skoda absolute op 1 staat. Ik vraag je zo'n lijst.

Je post een linkje die alleen maar de wérkelijke trend bevestigd. En dan verwijt je mij de zaken naar m'n hand te zetten.

Op deze manier laat ik voor wat het is. Jij kan je zaak niet bewijzen. Punt.
          Gewoon een verkeerde interpretatie Stefanus. Met helemaal bovenaan, wou ik niet zeggen op plaats 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
            de idolate aanbidders van Duitse wagens hebben een lijst gevonden waar de jappen eens niet bovenaan staan, cabrio's en coupés, mooi mooi

Ach, dat jappen niet bovenaan staan zou me nog 't minste van al kunnen deren. Ik zou dat nog gerust willen toegeven.

Erger is dat hij bij hoog & laag blijft beweren (samen met jwv50 trouwens die 't afgebold is) dat de lage positie van oa Audi, VW of MB voor 't grootste stuk te wijten is aan het feit dat met die merken gereden wordt, dat het de leaserijders zijn die die merken naar beneden halen qua betrouwbaarheid.

Skoda zou 't perfecte voorbeeld van 't tegendeel zijn maar ook zij scoren maar matig wat hun stelling compleet onderuit haalt. En toch maar blijven geven

Comment

Gewoon een verkeerde interpretatie Stefanus. Met helemaal bovenaan, wou ik niet zeggen op plaats 1.
              nee, met helemaal bovenaan bedoelde je hoogstwaarschijnlijk plaats 17
              Je hebt ongelijk vriend, geef dat dan toch gewoon toe.

Indien Audi, MB of VW zodanig betrouwbaar waren als in je natte dromen hingen ze niet halverwege de ladder. Ze hebben afzet genoeg om dat te bewijzen denk ik zo.

Comment

Jij spreekt jezelf constant, maar dan ook constant tegen. Hiermee maak je duidelijk dat je in de verste verte niet weet waarover je praat en wat maar uit je nek komt lullen.

Daag!
                Ja hoe later op de avond, hoe zwaarder iets op de maag blijft liggen Maar daar zo plat gaan liggen in je zetel is ook niet zo goed zenne

Comment

Je hebt ongelijk vriend, geef dat dan toch gewoon toe.

Indien Audi, MB of VW zodanig betrouwbaar waren als in je natte dromen hingen ze niet halverwege de ladder. Ze hebben afzet genoeg om dat te bewijzen denk ik zo.
                  Je hebt de lijst zelf gequote waar Skoda op plaats 7 staat

Wat ik mij nog herinner is dat Skoda in een lijst op plaats 4 of 5 stond.

Comment

Je hebt de lijst zelf gequote waar Skoda op plaats 7 staat
                    Ik heb gepost wat er op jouw link te vinden was, niet meer niet minder. En Skoda stond daar niet op 1 maar pas op 7. Wat mijn stelling bevestigd: zelfs als een duits merk niet veel geleast wordt kunnen ze 't niet halen van Aziaten.

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and co
                    Wat ik mij nog herinner is dat Skoda in een lijst op plaats 4 of 5 stond.
                    Wat jij je herinnert interesseert me geen zak. Ik wil dat zien, zwart op wit. Maar dat kan je blijkbaar niet. Wél veel lullen en onzin verkopen, maar niets bewijzen. Spijtig.

Wat mij betreft stopt de discussie met jou hier. 'k Heb je een kans gegeven, je hebt zaken beweerd die totaal incorrect zijn en kan ze daarenboven niet eens staven.
                    Ik zie wat ik zie, zelfs al wordt een duitser niet veel geleast, dan nog kan hij met moeite de top 10 en al helemaal niet meer de top 5 halen: ze zijn niet gemaakt voor zo weinig mogelijk mankementen te vertonen, ze hebben vele andere voordelen en pluspunten, dat wel, maar niet daarvoor. Dat is't .
                    Last edited by ; 03/01/2008, 23:30.

Comment

Ik heb gepost wat er op jouw link te vinden was, niet meer niet minder. En Skoda stond daar niet op 1 maar pas op 7. Wat mijn stelling bevestigd: zelfs als een duits merk niet veel geleast wordt kunnen ze 't niet halen van Aziaten.

Nee blijkbaar plaats 17 volgens wat jij zei:
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten

Comment

Ik zie wat ik zie, zelfs al wordt een duitser niet veel geleast, dan nog kan hij met moeite de top 10 en al helemaal niet meer de top 5 halen: ze zijn niet gemaakt voor zo weinig mogelijk mankementen te vertonen, ze hebben vele andere voordelen en pluspunten, dat wel, maar niet daarvoor. Dat is't .
                        Idd. er zijn nog Aziaten die onderaan hangen (volgens de lijst van DEZE topic dan, want vergelijk je het met de lijst van daar juist/hierboven dan staat hij niet meer haaks met Mazda en soortgenoot )

09. Nissan (91,7)

11. Hyundai (91,1)
                        12. Kia (90,9)

16. Chevrolet/Daewoo (90,0)
                        20. Mitsubishi (88,9)

Comment

• Als ik het percentage bekijk met 96,8% van plaats één tem plaats 16 met 90,00% spreken we dan over een defect van een lampje of 2 ofzo?

01. Mazda (96,
                          02. Toyota (96,3)
                          03. Honda (95,2)
                          04. Suzuki (93,7)
                          05. BMW (93,7)
                          06. Smart (93,6)
                          07. Saab (92,7)
                          08. Volvo (92,2)
                          09. Nissan (91,7)
                          10. Ford (91,2)
                          11. Hyundai (91,1)
                          12. Kia (90,9)
                          13. Skoda (90,4)
                          14. Citroën (90,4)
                          15. Audi (90,3)

Comment

• vroeger op de lagere school was ik ook al content met +85%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              vroeger op de lagere school was ik ook al content met +85%
                              Ik en mijn ouders ook.

Comment

• Wat een zalige draad om te volgen

Het komt er op neer dat bij alle grote volume-modellen de Japaners in de top 5 staan en de Duitsers het "slechter" doen. De Duitsers zijn minder goed dan de Japaners, niet slecht he

Comment

Idd. er zijn nog Aziaten die onderaan hangen (volgens de lijst van DEZE topic dan, want vergelijk je het met de lijst van daar juist/hierboven dan staat hij niet meer haaks met Mazda en soortgenoot )

09. Nissan (91,7)

11. Hyundai (91,1)
                                  12. Kia (90,9)

20. Mitsubishi (88,9)
                                  Ik kan plausibele verklaringen verzinnnen.

Nissan zit sinds een aantal jaar volgepropt met Renault electronica en Renault motoren. Waar staat Renault ergens? Juist ja...

Hyundai en Kia: daar had ik beter van verwacht.

Chevrolet is Opel. Waar staat Opel? Juist ja.

En Mitsubishi heeft jaren aan een stuk hun motoren bij VW gaan lenen. Mja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    vroeger op de lagere school was ik ook al content met +85%
                                    Jij bent duidelijk snel tevreden

Comment

• Wat een zalige draad om te volgen

Het komt er op neer dat bij alle grote volume-modellen de Japaners in de top 5 staan en de Duitsers het "slechter" doen. De Duitsers zijn minder goed dan de Japaners, niet slecht he

Dat weten we eigenlijk al jaren. Ergens is dat te begrijpen ook. Duitsers zijn zich de laatste 15 a 20 jaar enorm gaan toespitsen op nieuwe techniek en vooral electronica die deze nieuwe techniek stuurt. Als je daarmee bij de eersten bent is het de normaalste zaak van de wereld dat je kinderziekten en problemen kent.

Van Aziaten is het eenmaal geweten dat ze met al die nieuwigheden veel meer afwachtend zijn. Hetgene in hun wagens komt te zitten is als het ware door de concurentie eerst getest en daarna door hun ingenieurs verbeterd of aangepast. Dat is al altijd zo geweest.

Met dat in gedachte zijn uitslagen als deze dus voorspelbaar. Duitsers scoren lager door hun innovativiteit die lang niet op punt staat voor hij de auto's ingaat (cfr hun groot aantal terugroepactie's). Japanners scoren hoger door hun afwachtende houding betreffende nieuwe technieken of electronica.

Ik ben het daar volledig mee eens en ik kan dit zelfs plaatsen zowel positief naar de duisters toe (iemand moet het de eerste keer doen) als naar de Aziaten toe (ik betaal geen wagen om als testkonijn te dienen).

Maar hun lage score gaan toeschrijven aan het feit dat 'er mee gereden' wordt is je reinste onzin. Het lijkt echt water naar de zee brengen: "eigenlijk is Audi de meest betrouwbare wagen maar deze betrouwbaarheidstesten vervormen dat totaaaal"
                                      En mijn argument daarbij is Skoda. Duits, wordt veel minder 'mee gereden', is doorgaans brave huisvaderwagen en scoort middelmatig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        Wat een zalige draad om te volgen

Ja de EU modellen en meer bepaald de Duitse wagens komen ook regelmatig met technische nieuwigheden waar een Aziatisch model effe de kat uit de boom kijkt Sommige merken kunnen zich dat iets meer permiteren om die kinderziektes aanboord te hebben. Optioneel is een Duitser duurder uitgerust dan een Aziaat, wat toch meer kans geeft op iets dat stuk kan gaan. Dit Lijkt mij de enige verklaring alsook de leasingsrijders en de aard van de wagen(wagens die dan gereden worden )

Al vraag ik mij nog steeds af wat het verschil zou zijn tussen een score van 90% en eentje van 96.8% (toch een verschil van 16 plaatsen met klein percentage verschil)
                                        Last edited by ; 04/01/2008, 14:43.

Comment

Dat weten we eigenlijk al jaren. Ergens is dat te begrijpen ook. Duitsers zijn zich de laatste 15 a 20 jaar enorm gaan toespitsen op nieuwe techniek en vooral electronica die deze nieuwe techniek stuurt. Als je daarmee bij de eersten bent is het de normaalste zaak van de wereld dat je kinderziekten en problemen kent.

Van Aziaten is het eenmaal geweten dat ze met al die nieuwigheden veel meer afwachtend zijn. Hetgene in hun wagens komt te zitten is als het ware door de concurentie eerst getest en daarna door hun ingenieurs verbeterd of aangepast. Dat is al altijd zo geweest.

Met dat in gedachte zijn uitslagen als deze dus voorspelbaar. Duitsers scoren lager door hun innovativiteit die lang niet op punt staat voor hij de auto's ingaat (cfr hun groot aantal terugroepactie's). Japanners scoren hoger door hun afwachtende houding betreffende nieuwe technieken of electronica.

Ik ben het daar volledig mee eens en ik kan dit zelfs plaatsen zowel positief naar de duisters toe (iemand moet het de eerste keer doen) als naar de Aziaten toe (ik betaal geen wagen om als testkonijn te dienen).

Maar hun lage score gaan toeschrijven aan het feit dat 'er mee gereden' wordt is je reinste onzin. Het lijkt echt water naar de zee brengen: "eigenlijk is Audi de meest betrouwbare wagen maar deze betrouwbaarheidstesten vervormen dat totaaaal"
                                          En mijn argument daarbij is Skoda. Duits, wordt veel minder 'mee gereden', is doorgaans brave huisvaderwagen en scoort middelmatig.
                                          Voila.....

Al vind ik de leasing rijders toch meer weten een wagen te misbruiken, waar ook die merken nog eens graag gereden worden

Comment

Working...
                                          X