Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ogen misschien wel. Maar het verwijt dat het goedkoop plastic is klopt van geen kanten. Voel bij de Golf maar 'es aan de afdekplaat linksonder, waar je de lichten aanzet. Of de zwarte plaat tussen de luchtblazers...ook dat is dun plastic
Het dashboard van de nieuwe corolla vind ik trouwens nog een pak aangenamer.
Over smaken en kleuren valt niet te discussieren. Maar 't verwijt dat er enkel glimmend plastic gebruiken en té oosters zijn is allesinds niet meer van toepassing vind ik.
Ik vind dat er heel goed uitzien. Het knappe bij Toyota is dat het er ook binnen 15 jaar nog goed uitziet. Het dashboard van mijn zus haar Focus zag er na 6 jaar niet meer fris uit en het kraakte, dan liever degelijkheid.
Net zo in mijn Opel, een degelijk samenhangend geheel zonder veel franjes.
Bij dat van de Focus heb je inderdaad gelijk. Vooral de eerste serie, 't ziet er misschien stevig uit en dat is het waarschijnlijk ook maar die vrij harde materialen zorgen na verloop van tijd voor veel 'zettingen' wat kraak en piep met zich meebrengt.
Onze 406 had dat ook. In 't begin ziet er dat lekker degelijk uit. Tot ik de wisser van de ruitenwissers in m'n handen had...
Bij dat van de Focus heb je inderdaad gelijk. Vooral de eerste serie, 't ziet er misschien stevig uit en dat is het waarschijnlijk ook maar die vrij harde materialen zorgen na verloop van tijd voor veel 'zettingen' wat kraak en piep met zich meebrengt.
Onze 406 had dat ook. In 't begin ziet er dat lekker degelijk uit. Tot ik de wisser van de ruitenwissers in m'n handen had...
Ja ik heb het niet zo voor dingen die een speciaal design hebben en dan na enkele jaren gaan tegensteken (het omgekeerde kan dan weer fantastisch zijn, oude dingen die toen speciaal waren en nu nog altijd zijn is cool). Sinds een paar weken heeft ze een nieuwe Focus en dat is pakken beter.
Jongens,
ipv ons zorgen te maken over niets, want iedereen vind toch zijn eigen wagen het tofste, het gezelligste, het .... anders had hij hem niet gekocht.
En iedereen heeft toch zijn eigen gedacht, gelukkig anders zaten we met zen allen in dezefde wagen, buiten de kleur en daar beslissen nog meestal nog onze vrouwtjes over.
Laat ons het eens effe hebben over de prijzen van het onderhoud, nu we daar toch zijn aanbeland.
Wat betaal je voor een klein / groot onderhoud na 60.000 km ?
Daar ben ik nu eens benieuw naar.
En laat ons nu niet met spek schieten en overdrijven, maar gewoon eerlijk, wat kost zoiets bij de verschillende merken ?
Zo dit eens niet interessant zijn om te weten ?
wat saaie interieurs hé. Geef mij maar een leuk Brits interieur met warme materialen dan die Kermis-plastic
Heb je deze leuke en warme Britse interieurs al eens bekeken bij een LR-Discovery ?
Vooral na zijn eerste "zomer" hier in Belgie. Vooral kijken naar het dachbord waar dit tegen het raam aansluit.
Dit staat direkt al bol en scheef, scheurd af, lost gewoon, en dit al bij nieuwe wagens.
Doe eens de moeite en ga eens kijken, ze hebben het allemaal.
Dus een wiellager vervangen in een officiele ford-garage kost dan ongeveer 53 euro? Sorry, daar geloof ik geen reet van. Het gemiddeld uurloon ligt zelfs hoger.
Eh lees eens alles man
Originally Posted by DC2 Wel, ik rij nu al vijf jaar japans (150.000km totaal), in al die tijd heb ik alleen nog maar één ding moeten vervangen, een wiellager.
Dat was toen ik mijn civic nog niet zo lang had, het heeft me rond de €160 gekost (niet officiele garage). Heb toen nog met de garagist gesproke, die zei nog; ja bij een ford is het drie keer goedkoper, maar dan staat ge hier ook wel vier keer meer
En over het algemeen hoor ik dat Honda pokkeduur is in onderdelen...
En Toyota's dan? Als je een bocht neemt krijg je het gevoel in een Europeaan van de jaren 60 te rijden. Het zijn gewoon saaie gemiddelde slecht rijdende auto's net zoals al die brol-auto's uit Korea en China
Jongens,
ipv ons zorgen te maken over niets, want iedereen vind toch zijn eigen wagen het tofste, het gezelligste, het .... anders had hij hem niet gekocht.
En iedereen heeft toch zijn eigen gedacht, gelukkig anders zaten we met zen allen in dezefde wagen, buiten de kleur en daar beslissen nog meestal nog onze vrouwtjes over.
Laat ons het eens effe hebben over de prijzen van het onderhoud, nu we daar toch zijn aanbeland.
Wat betaal je voor een klein / groot onderhoud na 60.000 km ?
Daar ben ik nu eens benieuw naar.
En laat ons nu niet met spek schieten en overdrijven, maar gewoon eerlijk, wat kost zoiets bij de verschillende merken ?
Zo dit eens niet interessant zijn om te weten ?
Heb je deze leuke en warme Britse interieurs al eens bekeken bij een LR-Discovery ?
Vooral na zijn eerste "zomer" hier in Belgie. Vooral kijken naar het dachbord waar dit tegen het raam aansluit.
Dit staat direkt al bol en scheef, scheurd af, lost gewoon, en dit al bij nieuwe wagens.
Doe eens de moeite en ga eens kijken, ze hebben het allemaal.
Je waardeert m'n hulp wel niet hé En dan ben ik nog mild, nog andere fouten genoeg
En Toyota's dan? Als je een bocht neemt krijg je het gevoel in een Europeaan van de jaren 60 te rijden. Het zijn gewoon saaie gemiddelde slecht rijdende auto's net zoals al die brol-auto's uit Korea en China
Hoeveel kilometers heb jij al met Toyota gereden? Djeezes joch.
Comment