Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda, Toyota en Honda ‘meest betrouwbare’ wagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe Peugeuot motor was toch een 1.9?
En die motor hebben ze maar 1 jaar gebruikt, dit was om voordelige tax te bekomen voor de motor want de Toyota motor was een 2.2 en feitelijk voor de US bestemd. Maar in Europa zagen ze deze wagen ook wel zitten. Peugeot motor weggedaan omdat er zoveel problemen mee waren, de Jappen hebben er dan maar eentje van hun ingestoken voor Europa, alle problemen opgelost.
Toen kon je terug met een gerust hart op vakantie vertrekken, zonder problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenInderdaad, hij weet dus duidelijk niet waarover hij het heeft.
En die motor hebben ze maar 1 jaar gebruikt, dit was om voordelige tax te bekomen voor de motor want de Toyota motor was een 2.2 en feitelijk voor de US bestemd. Maar in Europa zagen ze deze wagen ook wel zitten. Peugeot motor weggedaan omdat er zoveel problemen mee waren, de Jappen hebben er dan maar eentje van hun ingestoken voor Europa, alle problemen opgelost.
Toen kon je terug met een gerust hart op vakantie vertrekken, zonder problemen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenHahaa...jij bent zoooo gefrustreerd he kerel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenGaan ze nu hier weer de Peugeot diesels kraken?
Niemand kraakt hier Peugeot diesels af, het is alleen geen goede combinatie geweest met de Corolla mechaniek.
Jij legt precies graag mensen woorden in de mond ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenWaarschijnlijk niet,maar rij eens met een Corolla,en dan met een Civic of en Focus. Dan zal je weten dat Toyota nog heel wat moet leren hoor.
Dan zal je zien dat de duisters nog heel wat moeten leren hoor.
De Focus is en blijft een referentie in zijn klasse qua rijgedrag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichtende duisters
Come to the dark side... of liever: "Komm zur dunklen Seite"American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenDe Duisters... I like
Come to the dark side... of liever: "Komm zur dunklen Seite"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenRij eens met een Golf en een Astra en daarna met een Focus.
Dan zal je zien dat de duisters nog heel wat moeten leren hoor.
De Focus is en blijft een referentie in zijn klasse qua rijgedragBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenYaris is wel niet de best verkopende in zijn klasse. Die plaats is weggelegd voor de 207, nog zo'n verguisde wagen
Vandaag niet meer, dat klopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenWaarschijnlijk niet,maar rij eens met een Corolla,en dan met een Civic of en Focus. Dan zal je weten dat Toyota nog heel wat moet leren hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenAwel man,je hebt een punt. Maar ik voel mezelf wel iets meer van auto's afteweten dan de gemiddelde autokoper. Die ziet een auto zoals ik een wasmachine zie. En dan kan je je idd mischien laten overtuigen door het lage verbruik,de lage taksen ed van een Yaris. Maar dat dat intereseert mij nu eens geen zak. Ik wil een luxe interieur,een hoogstaande wegligging,....En dat kan een Yaris mij niet bieden. Dus niet voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDe Corolla is wereldwijd de meest verkochtte auto...je gaat mij niet vertellen dat al die kopers idioten zijn aangezien ze niet voor een Civic of een Focus gingen
Toch enkele bedenkingen:
- Is iets waar het meest mensen voor kiezen sowieso beter dan iets anders? Zie Windows, of ook nog het Vlaams Belang in Antwerpen, om maar enkele voorbeelden te geven.
- Hoe tellen ze dat, rekening houdend met al die verschillende modellen en versies van de Corolla wereldwijd? En wat gaat dat geven nu ze één van die versies, de Europese hatchback, van naam veranderd hebben (Auris)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenDat kan best zijn dat de Corolla het meest verkocht wordt.
Toch enkele bedenkingen:
- Is iets waar het meest mensen voor kiezen sowieso beter dan iets anders? Zie Windows, of ook nog het Vlaams Belang in Antwerpen, om maar enkele voorbeelden te geven.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenMan,dit nu eens echt een waarheid. Er bestaat zoiets als populisme hé. Net zoals bv het Vlaamse belang zegt dat elke vreemdeling slecht is,zegt Toyota dat hun auto's de betrouwbaarste zijn. Is het waar? neen maar de populisten kunnen de boel zo verkopen dat ze gelooft worden.
BMW kan zich ook maar profileren als een merk voor 'de echte rijder' omdat ze weldegelijk wagens afleveren die aansluiten bij die slogan.
Je kan een eigenschap uitvergroten, maar als ze er niet is kan je ze niet uitvergroten. En op lange termijn komt de waarheid altijd naar boven en Toyota is geen eendagsvlieg, dat is waarschijnlijk zelfs voor jou al duidelijk'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenDat kan best zijn dat de Corolla het meest verkocht wordt.
Toch enkele bedenkingen:
- Is iets waar het meest mensen voor kiezen sowieso beter dan iets anders? Zie Windows, of ook nog het Vlaams Belang in Antwerpen, om maar enkele voorbeelden te geven.
- Hoe tellen ze dat, rekening houdend met al die verschillende modellen en versies van de Corolla wereldwijd? En wat gaat dat geven nu ze één van die versies, de Europese hatchback, van naam veranderd hebben (Auris)?
2. De corolla is wereldwijd de corolla. In het ene land is de hatchbak populair, in het andere de sedan, elders dan weer de break. Maar het zijn allemaal corolla's. Het is NIET zo dat in de VS bvb een Camry plots Corolla gaat heten.
3. In Europa bestaat de Corolla hatchbak niet meer en kan dus niet meer opgenomen worden in de verkoopscijfers
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenMan,dit nu eens echt een waarheid. Er bestaat zoiets als populisme hé. Net zoals bv het Vlaamse belang zegt dat elke vreemdeling slecht is,zegt Toyota dat hun auto's de betrouwbaarste zijn. Is het waar? neen maar de populisten kunnen de boel zo verkopen dat ze gelooft worden.
Comment
-
Hé,Toyota is geen bucht hé. Ik wil gewoon zeggen dat ze ook niet onkwetsbaar zijn en op gebied van betrouwbaarheid niet beter dan de anderen. Maar bucht heb ik niet gezegt héBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenHé,Toyota is geen bucht hé. Ik wil gewoon zeggen dat ze ook niet onkwetsbaar zijn en op gebied van betrouwbaarheid niet beter dan de anderen. Maar bucht heb ik niet gezegt hé
Trouwens Stefanus en co zijn gesponserd door Toyota, dus verwacht van hen geen positieve reactie's.
Comment
Comment