Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda, Toyota en Honda ‘meest betrouwbare’ wagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Dat is nog een Toyota diesel met Peugeot motor
    De Peugeuot motor was toch een 1.9?
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      De Peugeuot motor was toch een 1.9?
      Inderdaad, hij weet dus duidelijk niet waarover hij het heeft.
      En die motor hebben ze maar 1 jaar gebruikt, dit was om voordelige tax te bekomen voor de motor want de Toyota motor was een 2.2 en feitelijk voor de US bestemd. Maar in Europa zagen ze deze wagen ook wel zitten. Peugeot motor weggedaan omdat er zoveel problemen mee waren, de Jappen hebben er dan maar eentje van hun ingestoken voor Europa, alle problemen opgelost.
      Toen kon je terug met een gerust hart op vakantie vertrekken, zonder problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk Berichten
        Inderdaad, hij weet dus duidelijk niet waarover hij het heeft.
        En die motor hebben ze maar 1 jaar gebruikt, dit was om voordelige tax te bekomen voor de motor want de Toyota motor was een 2.2 en feitelijk voor de US bestemd. Maar in Europa zagen ze deze wagen ook wel zitten. Peugeot motor weggedaan omdat er zoveel problemen mee waren, de Jappen hebben er dan maar eentje van hun ingestoken voor Europa, alle problemen opgelost.
        Toen kon je terug met een gerust hart op vakantie vertrekken, zonder problemen.
        Dacht ik wel, de mijne was een eindereeks van het model ervoor trouwens.
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Gaan ze nu hier weer de Peugeot diesels kraken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Hahaa...jij bent zoooo gefrustreerd he kerel.
            Ja, echt hé. Zoals die jongen bezig is over Toyota, het lijkt wel een zekere Stefanus die het over Volkswagen heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Gaan ze nu hier weer de Peugeot diesels kraken?
              Even voor de duidelijkheid, jij hebt gezegd dat vroeger in Toyota's Peugeot diesels lagen. Meer bepaald over mijn Corolla waar dit helemaal niet zo was. Toyota heeft die motoren niet eens een volledig jaar gebruikt en ze worden nu ook afgeraden door kenners als het over tweedehands Corolla's gaat.

Niemand kraakt hier Peugeot diesels af, het is alleen geen goede combinatie geweest met de Corolla mechaniek.

Jij legt precies graag mensen woorden in de mond ...
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                Waarschijnlijk niet,maar rij eens met een Corolla,en dan met een Civic of en Focus. Dan zal je weten dat Toyota nog heel wat moet leren hoor.
                Rij eens met een Golf en een Astra en daarna met een Focus.
                Dan zal je zien dat de duisters nog heel wat moeten leren hoor.

De Focus is en blijft een referentie in zijn klasse qua rijgedrag
                KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                  de duisters
                  De Duisters... I like

Come to the dark side... of liever: "Komm zur dunklen Seite"
                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                    De Duisters... I like

Come to the dark side... of liever: "Komm zur dunklen Seite"
                    Ik hou ervan als James may het bij top gear heeft over de dzjeuuuuurmans... Die zegt dat altijd en overal op zo'n toon alsof het 1945 was!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                      Rij eens met een Golf en een Astra en daarna met een Focus.
                      Dan zal je zien dat de duisters nog heel wat moeten leren hoor.

De Focus is en blijft een referentie in zijn klasse qua rijgedrag
                      Zeker en vast. En ik zal meer zeggen,enkel de Ford,PSA,Mazda,Subaru en Honda bieden schitterend rijdende auto's in deze klasse. Maar de Corolla/Auris is samen met de RN Mégane en Astra een waar dieptepunt wat rijden betreft.
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• zo'n astra valt met het door lotus gefinetunede onderstel echt goed mee hoor...

al mee gereden?

Multilink is niet alles he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                          Yaris is wel niet de best verkopende in zijn klasse. Die plaats is weggelegd voor de 207, nog zo'n verguisde wagen
                          De Yaris is, na z'n introductie in 1999 een tijdlang de best verkochtte wagen in z'n segment geweest, daar waar het vroeger jarenlang de Polo was.

Vandaag niet meer, dat klopt.

Comment

Waarschijnlijk niet,maar rij eens met een Corolla,en dan met een Civic of en Focus. Dan zal je weten dat Toyota nog heel wat moet leren hoor.
                            Je snapt het duidelijk nog steeds niet. Iedere autokoper stelt andere eisen en heeft andere noden. De Corolla is wereldwijd de meest verkochtte auto...je gaat mij niet vertellen dat al die kopers idioten zijn aangezien ze niet voor een Civic of een Focus gingen

Comment

Awel man,je hebt een punt. Maar ik voel mezelf wel iets meer van auto's afteweten dan de gemiddelde autokoper. Die ziet een auto zoals ik een wasmachine zie. En dan kan je je idd mischien laten overtuigen door het lage verbruik,de lage taksen ed van een Yaris. Maar dat dat intereseert mij nu eens geen zak. Ik wil een luxe interieur,een hoogstaande wegligging,....En dat kan een Yaris mij niet bieden. Dus niet voor mij
                              Daar zeg je het. Jij wil dat. Maar het is niet omdat jij dat wil dat een Yaris plots een brakke auto is geworden, zoals je hem enkele pagina's geleden afschildert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                De Corolla is wereldwijd de meest verkochtte auto...je gaat mij niet vertellen dat al die kopers idioten zijn aangezien ze niet voor een Civic of een Focus gingen
                                Dat kan best zijn dat de Corolla het meest verkocht wordt.
                                Toch enkele bedenkingen:
                                - Is iets waar het meest mensen voor kiezen sowieso beter dan iets anders? Zie Windows, of ook nog het Vlaams Belang in Antwerpen, om maar enkele voorbeelden te geven.
                                - Hoe tellen ze dat, rekening houdend met al die verschillende modellen en versies van de Corolla wereldwijd? En wat gaat dat geven nu ze één van die versies, de Europese hatchback, van naam veranderd hebben (Auris)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                  Toch enkele bedenkingen:
                                  - Is iets waar het meest mensen voor kiezen sowieso beter dan iets anders? Zie Windows, of ook nog het Vlaams Belang in Antwerpen, om maar enkele voorbeelden te geven.
                                  Man,dit nu eens echt een waarheid. Er bestaat zoiets als populisme hé. Net zoals bv het Vlaamse belang zegt dat elke vreemdeling slecht is,zegt Toyota dat hun auto's de betrouwbaarste zijn. Is het waar? neen maar de populisten kunnen de boel zo verkopen dat ze gelooft worden.
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Man,dit nu eens echt een waarheid. Er bestaat zoiets als populisme hé. Net zoals bv het Vlaamse belang zegt dat elke vreemdeling slecht is,zegt Toyota dat hun auto's de betrouwbaarste zijn. Is het waar? neen maar de populisten kunnen de boel zo verkopen dat ze gelooft worden.
                                    Je kan iets manipuleren, maar je kan de realiteit niet veranderen. Als een Toyota niet betrouwbaar moest zijn zou het niet lukken van hem te verkopen als de betrouwbaarste. Het kan zijn dat het niet de betrouwbaarste is, maar meer dan gemiddeld is de betrouwbaarheid zeker wel.

BMW kan zich ook maar profileren als een merk voor 'de echte rijder' omdat ze weldegelijk wagens afleveren die aansluiten bij die slogan.

Je kan een eigenschap uitvergroten, maar als ze er niet is kan je ze niet uitvergroten. En op lange termijn komt de waarheid altijd naar boven en Toyota is geen eendagsvlieg, dat is waarschijnlijk zelfs voor jou al duidelijk
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                      Toch enkele bedenkingen:
                                      - Hoe tellen ze dat, rekening houdend met al die verschillende modellen en versies van de Corolla wereldwijd? En wat gaat dat geven nu ze één van die versies, de Europese hatchback, van naam veranderd hebben (Auris)?
                                      1. Waar heb ik geschreven dat de Corolla beter is dan al de rest? Ik zeg wél dat een wagen die wereldwijd 't beste verkoopt van allemaal geen bucht kan zijn.

2. De corolla is wereldwijd de corolla. In het ene land is de hatchbak populair, in het andere de sedan, elders dan weer de break. Maar het zijn allemaal corolla's. Het is NIET zo dat in de VS bvb een Camry plots Corolla gaat heten.

3. In Europa bestaat de Corolla hatchbak niet meer en kan dus niet meer opgenomen worden in de verkoopscijfers

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                      Thomas, wees effe een nuchter denkend iemand: Toyota verkocht morgen geen wagen meer als blijkt dat het bucht is. Je kan zoveel staan schreeuwen als je wil, als blijkt dat je product niet datgene is dat je de koper vertelt keert zich dat tegen jou
                                      Last edited by ; 26/06/2008, 11:35.

Comment

• Hé,Toyota is geen bucht hé. Ik wil gewoon zeggen dat ze ook niet onkwetsbaar zijn en op gebied van betrouwbaarheid niet beter dan de anderen. Maar bucht heb ik niet gezegt hé

Comment

Hé,Toyota is geen bucht hé. Ik wil gewoon zeggen dat ze ook niet onkwetsbaar zijn en op gebied van betrouwbaarheid niet beter dan de anderen. Maar bucht heb ik niet gezegt hé
                                          Ach het heeft(jammer genoeg) geen zin voor sommige dat hier allemaal te zeggen.

Trouwens Stefanus en co zijn gesponserd door Toyota, dus verwacht van hen geen positieve reactie's.

Comment

Working...
                                          X