Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
alleen als de wagen door hen werd onderhouden, en das terecht vind ik
'k Vermoed dat het type probleem bepalend zal zijn. Een niet-door-een-dealer onderhouden wagen die op LPG loopt, zal ook bij Toyota niet moeten aankloppen om garantie te eisen bij serieuze motorproblemen.
Factuur ligt hier naast me, nog niets betaald.
Hoe moet ik in godsnaam bewijzen hoe lang ik daar ben geweest?
Huch,bij Dejonckheere in Roeselare krijg je na de oliewissel direct de factuur aan de balie.Je overleest hem samen met de bediende aan de balie (die uitleg heeft over de verschillende posten).
'k Heb eentje binnen van een andere dealer, offerte in pdf-formaat met alles erop en eraan
Samengevat :
Uurloon : 52 euro
Wisselstukken : 71,46 euro
BTW : 25,93 euro
Totaal : 149,39 euro
Aircofilter zal 't zelfde zijn, dus er komt nog 30 euro bij.
'k Heb ook eentje binnen, geen detail, maar bon:
Uurloon: 50,70 euro
Wisselstukken: 83,68 euro
BTW: 28,22 euro
Totaal: 162,60 euro
Iets meer dan die van jou en ook zonder aircofilter, maar met die erbij kom ik op minder dan 200 euro uit ; dus er blijft nog altijd meer dan 60 euro die niet te verklaren is.
Iets meer dan die van jou en ook zonder aircofilter, maar met die erbij kom ik op minder dan 200 euro uit ; dus er blijft nog altijd meer dan 60 euro die niet te verklaren is.
Net nog eentje binnen: 210 euro (incl. BTW, zonder airco-filter).
Er zitten blijkbaar toch serieuse verschillen op tussen de verschillende BMW-garages.
Als de dealer zich niet gehouden heeft aan de onderhoudsprijs voor een olieservice zoals opgegeven vanuit Bornem, dan mag je er zeker van zijn dat het verhaal een staartje krijgt en dat Xit geen eurocent teveel zal betalen.
Hoe zit dat dan met die vaste tarieven?
BTW: nog altijd niets gehoord van Bornem.
Comment