Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik rem nooit dus zal pas laat merken dat er iets mis met de remvloeistof...met die oude sleuren liet ik die ook nooit vervangen
maar't probleem is dat het een hygroscopisch goedje is, en in ons vochtig klimaat zal die sneller verouderen dan in texas...km's spelen geen rol gewoon de leeftijd is van tel
hoe meer vocht erin zit, hoe sneller dat de vloeistof gaat koken in een noodgeval - niet van 1 zwaar remmanoeuvre - maar bvb in de bergen en ge remt te weinig op de motor wel, of op de nurnbergring ofzo; het water in de leidingen kookt...en gas is samendrukbaar, vloeistof niet...uw rempedaal wordt een spons
zowat alle merken hanteren 2 jaar
voila,tenminste nog iemand met een beetje kennis van zaken.
of het echt om de 2 jaar moet is een andere discutie
Dat is ook een factuurke voor op uwe kop te staan me dunkt... das toch maar ietekes meer dan een gewoon klein onderhoud ?? Hoeveel km heeft dat spel / ouderdom...
Jawadde, hopelijk kan je zeker zijn dat al die dingen ook effectief vervangen zijn. Lijkt idd zo uit een printer bij een MB stealer gekomen te zijn, hoewel je daar voor hetzelfde zeker 600€ kwijt bent
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment