Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bmw onderhoud bijna zo goedkoop als dacia onderhoud
Idd! Bij Mercedes vind ik hier in de buurt zo geen onafhankelijke garage met zo'n prijzen. Ik weet er wel eentje maar die zijn zo duur als hun eigen stealers
Ik kan de mijne misschien ooit eens bij onze Dacia dealer binnen doen. De motor is toch dezelfde en van het digitale en elektronisch gedeelte kennen ze bij MB zelf niks, dus...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik kan de mijne misschien ooit eens bij onze Dacia dealer binnen doen. De motor is toch dezelfde en van het digitale en elektronisch gedeelte kennen ze bij MB zelf niks, dus...
Voor een kleine beurt? Ik zou niet weten waarom niet. Enkel gaan zij mss (wss?) de digitale onderhoudshistoriek (bc) dan niet kunnen aanvullen, vermoed ik?
Voor een kleine beurt? Ik zou niet weten waarom niet. Enkel gaan zij mss (wss?) de digitale onderhoudshistoriek (bc) dan niet kunnen aanvullen, vermoed ik?
Die digitale onderhoudshistoriek interesseert mij niet meer, garantie is uit en bij verkoop heb je toch de carpass. Hoewel bij de mijne daar niet veel op te vinden gaat zijn vermits die tot nu enkel bij een Poolse dealer binnen geweest is. Ik doe daar nog 1 onderhoud volgend jaar en dan zou er iets anders moeten komen.
Probleem is dat ik niet weet wat te kopen momenteel. Misschien raak je binnen 4 of 5 jaar uw benzine of diesel aan de straatstenen niet meer kwijt
En een stroomklet met belabberd bereik is aan de huidige privé prijzen zeker nog niet aan de orde. Misschien dan toch maar wat langer rijden met mijn zuinig A-tje
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ja het is maar digitaal hé, het aantoonbaar op papier heeft bij mij nog altijd een streepje voor, maar ik vind het wel mooi dat het aangevuld blijft (en voor een schappelijke prijs)
Ik ga ook nog zeker 4 jaar met deze blijven rijden, en daarna mag hij naar de dochter en hopelijk ook nog naar de zoon voor met leren te rijden... dat is zo wat het plan met deze kar en daarna koop ik m'n laatste benzine voor tot aan het einde van m'n dagen
10 jaar geleden eens een VW binnen gebracht bij een kleine Seat dealer voor grote beurt en distributieriem wissel... dat scheelde toen ook 300 euro minder voor hetzelfde werk.
Of dat nu nog zo is, betwijfel k, maar bij mercedes vs. dacia is het allicht wel de moeite waard om te proberen
10 jaar geleden eens een VW binnen gebracht bij een kleine Seat dealer voor grote beurt en distributieriem wissel... dat scheelde toen ook 300 euro minder voor hetzelfde werk.
Of dat nu nog zo is, betwijfel k, maar bij mercedes vs. dacia is het allicht wel de moeite waard om te proberen
Idd! Hoewel het waarschijnlijk toch niet meer nodig zal zijn zal ik het bij een volgend onderhoud van de Duster eens vragen Die is wel pas binnen geweest voor zijn 2de onderhoud.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Klein onderhoud BMW F31 320d.
265 euro inclusief 20% korting. Tijdelijke actie voor wagens die meer dan vijf jaar oud zijn en nog een onderhoud krijgen bij de officiële dealer. Vier jaar terug zelfde onderhoud 259 euro, zonder 20% korting. Dus op vier jaar tijd is een onderhoud... 20% duurder geworden.
het absolute basisonderhoud was hier met €340 in 2020, nog steeds evenveel als in 2007 met de c220 cdi, ik sloeg daar eigenlijk van achterover dat het nog steeds gelijk was (maar mss heeft dat ook te maken met dat huidige wagen intussen +5jaar is, ik weet dat benz dat ook doet)
Klein onderhoud BMW F31 320d.
265 euro inclusief 20% korting. Tijdelijke actie voor wagens die meer dan vijf jaar oud zijn en nog een onderhoud krijgen bij de officiële dealer. Vier jaar terug zelfde onderhoud 259 euro, zonder 20% korting. Dus op vier jaar tijd is een onderhoud... 20% duurder geworden.
ik denk eerder dat zijn punt is: andere auto's hebben dan al vaak 2 onderhoudsbeurten achter de kiezen wat ook weer x-€'s kost. 46 k zonder onderhoud is heel sterk...
ik denk eerder dat zijn punt is: andere auto's hebben dan al vaak 2 onderhoudsbeurten achter de kiezen wat ook weer x-€'s kost. 46 k zonder onderhoud is heel sterk...
Ja, dat had ik ook wel door.
Maar als je een EV hebt, dan is dat normaal, die dingen moeten amper ooit op onderhoud.
Comment