Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze waren er in geslaagd om de voorgloeirelais kapot te krijgen, daar is wel wat tijd ingekropen om erachter te komen dat ze dat ding niet op voorraad hadden blijkbaar
Werkuren: 83.66€
Interieurluchtfilter uit- en ingebouwd: 6.44€
Remwerking gecontroleerd: 14.85€
Kleine benodigdheden: 6.5€
Totaal: 305.80€ btwi
Ik wist dat het een kostelijke zaak ging zijn, dusjah, geen geklaag hier. Of het daarom ook de prijs waard is, wsl niet, maar ge moet officieel onderhoud laten doen, anders vervalt de garantie.Op kosten van de verzekering nog een nieuwe voorruit laten steken (type getint + verdonkerde strook met spiegelbevestiging + regensensor: 468.38€ btwi
OMFG ??? gij gaat daar mee akkoord ?
amai? en ik dacht dat BMW duur was...
Ik heb juist een klein onderhoud laten doen bij B&C in merksem (BMW Garage)
5.5 liter olie
oliefilter
sluitring oliefilter
legring carter
en nog wat van die prullen...
150 euro....
ikke content... auto content...
Auto heeft 20.000 km btw
Ik wacht geen 30.000 km om olie te vervangen...
-klein onderhoud
- nieuwe remmen
-ralentieregelaar vernieuwen
-grondige check-up om eens te kijken of ik geen kat in een zak gekocht heb
en nog wa kleine prullen ...
totaal 832,48 €
vorige maand dus nieuwe remmen gestoken en toen hebben ze gezien dat er gewone remleidingen op de M3 zaten ipv deze die specifiek (betere dus) op een M3 moeten...
deze remleidingen hebben ze dus deze week vernieuwd samen met een nieuwe batterij
OMFG ??? gij gaat daar mee akkoord ?
amai? en ik dacht dat BMW duur was...
Ik heb juist een klein onderhoud laten doen bij B&C in merksem (BMW Garage)
5.5 liter olie
oliefilter
sluitring oliefilter
legring carter
en nog wat van die prullen...
150 euro....
ikke content... auto content...
Auto heeft 20.000 km btw
Ik wacht geen 30.000 km om olie te vervangen...
Gohja, het is alom bekend dat audi één van de duurste in onderhoud is, duurder dan BMW. Dat weet je dus op voorhand en daar moet je dan ook niet over gaan klagen. Het verschil is wel dat je voor een BMW met dezelfde configuratie (quasi identieke uitrusting dus) nog steeds een redelijk deel meer betaalt. In verhouding zullen een BMW en een Audi op 't einde van de rit wel evenveel kosten (alles meegerekend).
Maar je hoort me de garage niet verdedigen hoor 'k Zou het ook graag goedkoper zien
Vorige week met de nieuwe Renault Espace op onderhoud geweest.
23.000km gereden, 1 jaar oud.
190€
Vind dat echt belachelijk veel geld voor hetgeen ze maar doen. Als dat niet garantiegewijs verplicht was deed ik dat wel zelf.
Net ook een achterste demper voor een 1992 BMW E36 318i gaan halen voor een klasgenoot uit Gent. Samen met alle beugels en rubbers nodig om hem op te hangen.
Prijs: 319.98
Korting: 114,74
Te betalen: 208, 24
Dat is goedkoper dan dat hij in Gent of Antwerpen kon vinden voor de uitlaat alleen
Vorige week met de nieuwe Renault Espace op onderhoud geweest.
23.000km gereden, 1 jaar oud.
190€
Vind dat echt belachelijk veel geld voor hetgeen ze maar doen. Als dat niet garantiegewijs verplicht was deed ik dat wel zelf.
Net ook een achterste demper voor een 1992 BMW E36 318i gaan halen voor een klasgenoot uit Gent. Samen met alle beugels en rubbers nodig om hem op te hangen.
Prijs: 319.98
Korting: 114,74
Te betalen: 208, 24
Dat is goedkoper dan dat hij in Gent of Antwerpen kon vinden voor de uitlaat alleen
't Zijn blijkbaar de prijzen. De Passat van Ugeken heeft voor een klein onderhoud ook bijna 200 euri' of achtduizend zakken gekost. Pokkeduur voor wat olie, een stomme filter en een mecanicien die 'es uit z'n doppen moet kijken.
Een tijd geleden heeft m'n vader z'n avensis een groot onderhoud gehad voor 200 euro.
Comment