Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan allemaal goed zijn... maar moet er aan een auto die 15.000 km "oud" is al zoveel vervangen worden? Dan vind ik een factuur van meer dan 250 euro gewoonweg te veel!
Ik bedoelde maar dat je de zaken in proportie moet zetten n/o dus
Iemand die €250 betaalt voor een klein onderhoud is idd goed zot! Tenzij het een Porsche ofzo is naturlich
Ik bedoelde maar dat je de zaken in proportie moet zetten n/o dus
Iemand die €250 betaalt voor een klein onderhoud is idd goed zot! Tenzij het een Porsche ofzo is naturlich
Mag ik er mss wel nog op wijzen dat ik zo'n 100 euro korting gekregen heb
Vandaag heeft de Modus z'n eerste onderhoud gehad! Het ging om een klein onderhoud na 15000 km bij Paesmans in Hasselt. €271,00 voor nieuwe olie, oliefilter, winternazicht, ruitensproeiervloeistof bijvullen, koelvloeistof en remvloeistof bijvullen en een algemeen nazicht van alles! Ik vraag me af wat ze rekenen bij een groot onderhoud
Hebt gij de factuur bij u daar?
post eens alle details ervan, kwestie van nog is te kunne lachen
271€ voor die prutsen
Jonges toch, waar gaat gij op onderhoud? Mag uw auto op een gouden brug staat ofzo?
Ik ben vandaag voor de eerste keer naar Jaguar Maasland geweest en de service en snelheid hebben me aangenaam verrast. De persoonlijke aanpak in de service valt zeer goed in de smaak, en de technische kennis is er zeer zeker aanwezig, wat toch wel een prestatie op zich is voor zo'n jonge Jaguar dealer. Voorteen wordt het deze ipv Jaguar Hasselt. Oh ja, en ik heb 3 uren met een XJ 2.7d mogen rondtoeren.
Grote onderhoudsbeurt op 48 000 km
Werkuren -- € 137,50
Olie --------- € 83,42 (12 eenheden, € 6,60 / eenheid)
ruitenreiniger -- € 1,69
Deuren invetten -- € 2, 43
Oliefilter -- € 12,73
Aftapplug -- € 4,05 (ken ik nie)
Luchtfilter -- € 22,72 (Jaguar hasselt "vergeten" te vervangen, filter zat helemaal verstopt met schokken bij start als gevolg)
Pollenfilter -- € 19,03
Brandstoffiler -- € 54,20
Dieselspoeling -- € 11,05 (weet niet waar dat goed voor is)
klein materiaal -- € 6,88
miliebijdrage -- € 2,85
Update navigatie -- € 25,00
Ruit hersteld van steenslag -- € 61,97
In totaal maakt dat € 539,08. Dat valt goed mee!. Bij Jaguar Hasselt gooien ze vaak met facturen van € 1000 en meer.. Om een voorbeeld te geven, mistlamp + band herstellen kostte een tijdje terug € 350. Te gek voor woorden.
Wie laat z'n wagen hier eigenlijk nog onderhouden in een onafhankelijke garage?
Ikke!
Bedoelen ze met 'aftapplug' niet gewoon de de sluiting onderaan van de oliecarter? Hetgeen je losdraait om de olie te vervangen dus? Het is maar een gedacht...
Comment