Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Je kiest er voor he.

    En jij hebt toch ook een bmw xit.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
      Groot onderhoud BMW E46 320cd (80000 km) - Officiële BMW garage


      BMW Inspectie I: 269.06 EUR
      Remblokken achter: 118.09 EUR
      Remolieservice: 28.97 EUR
      Ontluchtingseenheid: 57.70 EUR
      Klein materieel: 5.00 EUR


      TOTAAL INCL. BTW: 579.37 EUR

      118€ voor remblokken

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
        Wat doen ze voor 269 euro? Kijken of het stuur er nog inzit?
        Het logo oppoetsen en 'es ruiken of er niet tegen de deurklinken gezeken is

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
          Ik zou wel eens willen weten wat die inspectie omvat...
          Wat doen ze voor 269 euro? Kijken of het stuur er nog inzit?
          Als je geluk hebt kijken ze zelfs je bandendruk na


          ...

          Nakijken hé!! Niet bijpompen! Nakijken!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Je kiest er voor he.
            Inderdaad, das eigenlijk nog 't domste van al

            Comment


            • Nu kan ik er ook mee lachen, het kan zijn na het eerste onderhoud van de MINI dat ik er niet meer mee kan lachen

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
                ....

                BMW Inspectie I: 269.06 EUR...
                Ik zou toch eens willen weten dat allemaal is. Meer dan 10.000 franken voor eens rond de auto te lopen en te zien of er nog 4 wielen onder zitten. Die mannen hebben nogal dure zolen.

                Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                Prijs voor het onderhoud van een Toyota RAV4 1.8 benzine op 20.000 km

                ...
                • wegwerken van roest in motorcompartiment
                Roest op 20.000km?
                Powered by Detroit Diesel.

                Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

                Comment


                • Ik ben van plan om een Audi A3 SB 1.8 TFSI aan te schaffen, maar ik zie mij jaarlijks maar rond de 10.000 km uitkomen (gebruik de wagen enkel in het weekend (gemiddeld 150km per weekend), buiten 2x heen en terug naar de voetbal in de week (1x heen en terug = 20km).Is het dan interessant om een WECARE onderhoudscontract te nemen?Maandelijks bedrag: €51,81 (€622 per jaar)Duur : 6 jaarKilometerstand : 60.000 kmMet onderhoud

                  Comment


                  • WECARE is zowiezo overpriced ten aanzien van de particuliere markt. 622 euro/jaar gedurende 6 jaar voor amper 60.000 totaalkm's is dan ook compleet weggesmeten geld.
                    BMW E46 318d '05

                    VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      Als je geluk hebt kijken ze zelfs je bandendruk na


                      ...

                      Nakijken hé!! Niet bijpompen! Nakijken!

                      Banden worden bij ons op juist druk gezet + reset naden control in KI, bij groot control word ook gordels op werking nagezien, lichten control & afstellen, reseve wiel , en alle vloeistoffen........ dus......

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Edspider85 Bekijk Berichten
                        Banden worden bij ons op juist druk gezet + reset naden control in KI, bij groot control word ook gordels op werking nagezien, lichten control & afstellen, reseve wiel , en alle vloeistoffen........ dus......
                        En dat allemaal voor nét geen 300 euro...spotprijs!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik ben van plan om een Audi A3 SB 1.8 TFSI aan te schaffen, maar ik zie mij jaarlijks maar rond de 10.000 km uitkomen (gebruik de wagen enkel in het weekend (gemiddeld 150km per weekend), buiten 2x heen en terug naar de voetbal in de week (1x heen en terug = 20km).Is het dan interessant om een WECARE onderhoudscontract te nemen?Maandelijks bedrag: €51,81 (€622 per jaar)Duur : 6 jaarKilometerstand : 60.000 kmMet onderhoud
                          Nope... Hou je geld bij en geef het uit als het nodig is. Zonder onverwachte kosten zal je maximum aan de helft komen met jouw kilometers.

                          Comment


                          • Bedankt voor de info. Ik was daarvoor al bij Audi dealers geweest, en 3 vertelde mij dat het zich op termijn zeker terug betaalde en 1 zei dat met mijn kilometers het normaal niet echt rendabel is. Ik had aan die andere 3 mss beter gevraagd "Gaan ze dan werkelijk zo snel stuk?"

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Bedankt voor de info. Ik was daarvoor al bij Audi dealers geweest, en 3 vertelde mij dat het zich op termijn zeker terug betaalde en 1 zei dat met mijn kilometers het normaal niet echt rendabel is. Ik had aan die andere 3 mss beter gevraagd "Gaan ze dan werkelijk zo snel stuk?"


                              Welkom bij de VAG groep

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten


                                Welkom bij de VAG groep
                                De gangsters !

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  De gangsters !
                                  Eigenlijk wel he. Een arme ziel met een kleine A3 zo in 't zak zetten

                                  Ontopic dan: nee, ik zou 't ook niet doen. Zulke systemen kunnen interessant zijn indien je massa's kilometers afmaalt, en dan nog. De kans dat je op 6 jaar tijd voor 3600 euro onderhoudskosten zou hebben gemaakt lijkt me vrij klein.

                                  Bijkomend vraagje: wat zit er allemaal in die prijs. Ik neem maar een voorbeeld uit 't grote aanbod VAG problemen, maar stel mijn luchtmassameter begeeft het na 2 jaar, niet onvoorstelbaar. Valt dat onder wecare of moet ik in m'n zak tasten?
                                  Last edited by ; 27/11/2007, 14:39.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Eigenlijk wel he. Een arme ziel met een kleine A3 zo in 't zak zetten
                                    3 die nog hun objectieven moesten halen om op reis te mogen gaan met D'Ieteren...

                                    Comment


                                    • Ik dacht dat je verschillende paketten had bij Wecare... Ben niet zeker, heb het nooit bestudeerd; ze krijgen zelfs de kans niet om er een prijs voor te maken, verloren tijd.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        Bijkomend vraagje: wat zit er allemaal in die prijs. Ik neem maar een voorbeeld uit 't grote aanbod VAG problemen, maar stel mijn luchtmassameter begeeft het na 2 jaar, niet onvoorstelbaar. Valt dat onder wecare of moet ik in m'n zak tasten?
                                        het vrekkige aan het hele wecare-contract zit hem in het feit dat alles dat kan kapotgaan niet in de dekking zit
                                        gewoon eens nalezen op www.audi.be ofzo

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                          3 die nog hun objectieven moesten halen om op reis te mogen gaan met D'Ieteren...
                                          'k Heb het er van 't weekend met m'n schoonboer nog over gehad. Her en der zie je opnieuw een soort 'service points' opduiken. Garage's die tot voor kort deel uitmaakten van het dealernet maar, heel waarschijnlijk om wille van opgelegde merkeisen, uit de boot gevallen zijn en als onafhankelijke garagist hun diensten blijven aanbieden. Sommige zelfs met andere (verlaagde) prijzen tov vroeger (omdat ze niet meer verplicht zijn de merk-eisen en dito prijzen te factureren).

                                          We hadden de indruk dat er zich stillaan een scheiding is aan het opzetten, vooral dan bij de grotere merken. De echte merkdealers, consessiehouders dus, voor de fleetklanten, aan vrij dure prijzen. En de onafhankelijke 'merkspecialisten' voor de particuliere klanten...

                                          Misschien niet zo'n dom idee.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X