Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou toch eens willen weten dat allemaal is. Meer dan 10.000 franken voor eens rond de auto te lopen en te zien of er nog 4 wielen onder zitten. Die mannen hebben nogal dure zolen.
Ik ben van plan om een Audi A3 SB 1.8 TFSI aan te schaffen, maar ik zie mij jaarlijks maar rond de 10.000 km uitkomen (gebruik de wagen enkel in het weekend (gemiddeld 150km per weekend), buiten 2x heen en terug naar de voetbal in de week (1x heen en terug = 20km).Is het dan interessant om een WECARE onderhoudscontract te nemen?Maandelijks bedrag: €51,81 (€622 per jaar)Duur : 6 jaarKilometerstand : 60.000 kmMet onderhoud
WECARE is zowiezo overpriced ten aanzien van de particuliere markt. 622 euro/jaar gedurende 6 jaar voor amper 60.000 totaalkm's is dan ook compleet weggesmeten geld.
Als je geluk hebt kijken ze zelfs je bandendruk na
...
Nakijken hé!! Niet bijpompen! Nakijken!
Banden worden bij ons op juist druk gezet + reset naden control in KI, bij groot control word ook gordels op werking nagezien, lichten control & afstellen, reseve wiel , en alle vloeistoffen........ dus......
Banden worden bij ons op juist druk gezet + reset naden control in KI, bij groot control word ook gordels op werking nagezien, lichten control & afstellen, reseve wiel , en alle vloeistoffen........ dus......
En dat allemaal voor nét geen 300 euro...spotprijs!
Ik ben van plan om een Audi A3 SB 1.8 TFSI aan te schaffen, maar ik zie mij jaarlijks maar rond de 10.000 km uitkomen (gebruik de wagen enkel in het weekend (gemiddeld 150km per weekend), buiten 2x heen en terug naar de voetbal in de week (1x heen en terug = 20km).Is het dan interessant om een WECARE onderhoudscontract te nemen?Maandelijks bedrag: €51,81 (€622 per jaar)Duur : 6 jaarKilometerstand : 60.000 kmMet onderhoud
Nope... Hou je geld bij en geef het uit als het nodig is. Zonder onverwachte kosten zal je maximum aan de helft komen met jouw kilometers.
Bedankt voor de info. Ik was daarvoor al bij Audi dealers geweest, en 3 vertelde mij dat het zich op termijn zeker terug betaalde en 1 zei dat met mijn kilometers het normaal niet echt rendabel is. Ik had aan die andere 3 mss beter gevraagd "Gaan ze dan werkelijk zo snel stuk?"
Bedankt voor de info. Ik was daarvoor al bij Audi dealers geweest, en 3 vertelde mij dat het zich op termijn zeker terug betaalde en 1 zei dat met mijn kilometers het normaal niet echt rendabel is. Ik had aan die andere 3 mss beter gevraagd "Gaan ze dan werkelijk zo snel stuk?"
Eigenlijk wel he. Een arme ziel met een kleine A3 zo in 't zak zetten
Ontopic dan: nee, ik zou 't ook niet doen. Zulke systemen kunnen interessant zijn indien je massa's kilometers afmaalt, en dan nog. De kans dat je op 6 jaar tijd voor 3600 euro onderhoudskosten zou hebben gemaakt lijkt me vrij klein.
Bijkomend vraagje: wat zit er allemaal in die prijs. Ik neem maar een voorbeeld uit 't grote aanbod VAG problemen, maar stel mijn luchtmassameter begeeft het na 2 jaar, niet onvoorstelbaar. Valt dat onder wecare of moet ik in m'n zak tasten?
Ik dacht dat je verschillende paketten had bij Wecare... Ben niet zeker, heb het nooit bestudeerd; ze krijgen zelfs de kans niet om er een prijs voor te maken, verloren tijd.
Bijkomend vraagje: wat zit er allemaal in die prijs. Ik neem maar een voorbeeld uit 't grote aanbod VAG problemen, maar stel mijn luchtmassameter begeeft het na 2 jaar, niet onvoorstelbaar. Valt dat onder wecare of moet ik in m'n zak tasten?
het vrekkige aan het hele wecare-contract zit hem in het feit dat alles dat kan kapotgaan niet in de dekking zit
gewoon eens nalezen op www.audi.be ofzo
3 die nog hun objectieven moesten halen om op reis te mogen gaan met D'Ieteren...
'k Heb het er van 't weekend met m'n schoonboer nog over gehad. Her en der zie je opnieuw een soort 'service points' opduiken. Garage's die tot voor kort deel uitmaakten van het dealernet maar, heel waarschijnlijk om wille van opgelegde merkeisen, uit de boot gevallen zijn en als onafhankelijke garagist hun diensten blijven aanbieden. Sommige zelfs met andere (verlaagde) prijzen tov vroeger (omdat ze niet meer verplicht zijn de merk-eisen en dito prijzen te factureren).
We hadden de indruk dat er zich stillaan een scheiding is aan het opzetten, vooral dan bij de grotere merken. De echte merkdealers, consessiehouders dus, voor de fleetklanten, aan vrij dure prijzen. En de onafhankelijke 'merkspecialisten' voor de particuliere klanten...
Comment