Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Nice

Wat kost dat om zoiets op te sturen naar België?

De uitlaat alleen heb ik 155.23 betaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Het duurste is de olie hè. Das makkelijk 50€. Dan nog eens een uurtje werk erbij aan 65€ en je hebt het vlaggen...
      Een uur werk voor wat olie af te tappen en 3 filters te steken hebben alleen luierikken nodig.

Comment

Het duurste is de olie hè. Das makkelijk 50€. Dan nog eens een uurtje werk erbij aan 65€ en je hebt het vlaggen...
        Kijk, en dat is dus belachelijk.

Ik wil dat godverdomme zelf doen.
        Neen, dan verlies je garantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Nice

Wat kost dat om zoiets op te sturen naar België?

De uitlaat alleen heb ik 155.23 betaald
          Weet ik niet goed. Reken op een 15 à 25€ ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Een uur werk voor wat olie af te tappen en 3 filters te steken hebben alleen luierikken nodig.
            3 filters? Pak dan maar twee uur

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Kijk, en dat is dus belachelijk.

Ik wil dat godverdomme zelf doen.
            Neen, dan verlies je garantie
            Idd, dat is rot.

Als ik onderhoud doe dan is dat om de 10.000km:

4 bougies: +10€
            5 liter 5W30: +60€
            oliefilter: +7€

Dat is dan ongeveer 77€

Laatst wel de interieurfilter vervangen. Damn die dingen zijn duur. 50€ en dan nog via mijn broer die serieus korting krijgt.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Weet ik niet goed. Reken op een 15 à 25€ ofzo.
              Oh, dat valt verdomd goed mee.

Maar ik heb iets tegen internetshops

Geef mij maar iets wat ik vast kan houden terwijl ik betaal.

Het is wss een verouderde visie, maar toch...

Comment

Idd, dat is rot.

Als ik onderhoud doe dan is dat om de 10.000km:

4 bougies: +10€
                5 liter 5W30: +60€
                oliefilter: +7€

Dat is dan ongeveer 77€

Laatst wel de interieurfilter vervangen. Damn die dingen zijn duur. 50€ en dan nog via mijn broer die serieus korting krijgt.
                Interieurfilter van onze Espace kost 17€ "aftermarket"
                47€ bij renault.

En die dingen zitten om de 10.000km vol

Comment

Ik moet je dringend 'es meenemen naar m'n Toy-dealer:

S: Hallo, 't is voor een klein onderhoudje.
                  G: Zet hem op de parking en leg je sleutels hier maar neer.
                  S: Ik zou graag effe naar Colruyt boodschappen doen ondertussen. Kan ik vervangauto krijgen?
                  G: Geen probleem, hier is de sleutel. Binnen 40 minuten staat je wagen opnieuw klaar, buiten op de parking. Spring maar binnen wanneer 't past.

En die vervangauto kost me geen bal.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Interieurfilter van onze Espace kost 17€ "aftermarket"
                  47€ bij renault.
                  Das genoeg maar niet overdreven. Toen ik de Polo liet onderhouden kocht ik m'n stukken rechtstreeks bij 'd ieteren. 33 euro voor een interieurfilter met 30% korting...En das al meer dan 3 jaar geleden ondertussen!

Comment

• Die van mij was oof aftermarket. Vroeger bij mijn 9-3 iss rond de 20€. Nu 50€

Tja...
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oh, dat valt verdomd goed mee.

Maar ik heb iets tegen internetshops

Geef mij maar iets wat ik vast kan houden terwijl ik betaal.

Het is wss een verouderde visie, maar toch...
                      Tja...elks z'n visie erop zeker

Een nieuwe einddemper voor m'n E30 kost via ebay 25€ (klik)

Geef me nu nog een goeie reden om naar de winkel te rijden en een pak meer te betalen

Comment

Ik moet je dringend 'es meenemen naar m'n Toy-dealer:

S: Hallo, 't is voor een klein onderhoudje.
                        G: Zet hem op de parking en leg je sleutels hier maar neer.
                        S: Ik zou graag effe naar Colruyt boodschappen doen ondertussen. Kan ik vervangauto krijgen?
                        G: Geen probleem, hier is de sleutel. Binnen 40 minuten staat je wagen opnieuw klaar, buiten op de parking. Spring maar binnen wanneer 't past.

En die vervangauto kost me geen bal.

Wat zou ik in godsnaam bij een Toyota dealer gaan doen

Laatst had in een stappenmotor nodig voor mijn 9000. Ik ga naar de garage, da kost 200€ nieuw maar ik heb nog een occasie liggen, probeer die maar eens. Kost 50€, als hij goed is komt ge het geld maar brengen.
                        Achteraf bleek dat het niet hielp en dat het niet aan de stappenmotor lag.
                        Terug naar de garage:
                        Toni,da heeft niet geholpen, is dat goed als ik u de mijne terug geef en uwe laat zitten? Heb geen zin om dat ding er nog eens uit te halen
                        "Cava" zei hij
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

"Cava" zei hij
                          Die vuile walekoppen!

Comment

Die vuile walekoppen!
                            Tis een italiaan
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Tis een italiaan
                              mafia!

Comment

Tja...elks z'n visie erop zeker

Een nieuwe einddemper voor m'n E30 kost via ebay 25€ (klik)

Geef me nu nog een goeie reden om naar de winkel te rijden en een pak meer te betalen
                                Die is er niet.

Buiten dat je dan 100% zeker bent dat je hem dezelfde dag nog hebt (of eventueel de volgende), dat je de juiste hebt en dat hij van een degelijke kwaliteit is.

Comment

Die is er niet.

Buiten dat je dan 100% zeker bent dat je hem dezelfde dag nog hebt (of eventueel de volgende), dat je de juiste hebt en dat hij van een degelijke kwaliteit is.
                                  De lange levertijd is vaak kut ja. Dat is het enige klote aan dingen via ebay kopen

Kwaliteit...gooh...'t is een replica hé. Al was het dat die maar 1 jaar mee gaat, nieuwe erop en klaar

Comment

De lange levertijd is vaak kut ja. Dat is het enige klote aan dingen via ebay kopen

Kwaliteit...gooh...'t is een replica hé. Al was het dat die maar 1 jaar mee gaat, nieuwe erop en klaar
                                    Ja, dan blijf je natuurlijk goedkoper, ieder jaar eentje van 50€ kopen

Ik wou dat ik evenveel vertrouwen had in die manier van zakendoen. Had zo veel geld kunnen besparen al voor mijn mini ook. Maar ik vind het idee maar raar dat je op een website dingen moet bestellen, en dan maar hopen dat ze het goede leveren, dat het zonder schade aankomt, dat het er in het echt even leuk uitziet als op foto,...

nu rij ik 20km, leg de stukken in de Espace, betaal, en rij 20km terug.

Oké, in het totaal komt het duurder uit, maar toch...

Comment

nu rij ik 20km, leg de stukken in de Espace, betaal, en rij 20km terug.

Oké, in het totaal komt het duurder uit, maar toch...
                                      En je hebt wat menselijk contact. Ik haat daarvoor al dat pc-bank gedoe. ik ga wel naar 't loket, dan kan ik een praatje maken.

Comment

• Er zijn hier mensen die goedkoper op onderhoud gaan met hun wagen dan ik met mijn fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                          Er zijn hier mensen die goedkoper op onderhoud gaan met hun wagen dan ik met mijn fiets
                                          Men vraagt zich af wie het slimste is.

Maar luiheid is verre van een deugd natuurlijk

Comment

Working...
                                          X