Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• k ben mijn auto woensdag gaan halen bij patrick smets(bmw535d 84000km)
    een onderhoud,olie en alle filters,afstellen van mn schuifdak('floot' een beetje op hogere snelheid)3 nieuwe ruitenwissers(was wel ni nodig in mijn opinie maar soit)
    totaal was 575 euro
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Ik zou vooral m'n geldbeugel vasthouden.
      lol ,ja dat moest ook
      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Groot onderhoud renault Kangoo: 346,86 euro incl. vullen airco.

Comment

• Groot onderhoud voor mijn Golf IV, 1.9 tdi (81KW) van 2001, kmstand: ca 146.000km

Oliefilter (FRAM)
          5l olie 10w40 (Comma)
          Geconcentreerde koelvloeistof (5l)
          dieselfilter (FRAM)
          luchtfilter (FRAM)
          pollenfilter
          = ca 105 euro (weet niet meer exact) bij Fleet Service te Lokeren betaald aan producten

onderhoud: samen met mijn pa gedaan dus 0 euro

dus in totaal 105 euro

Comment

• En wat je zelf doet, doe je beter
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
              k ben mijn auto woensdag gaan halen bij patrick smets(bmw535d 84000km)
              een onderhoud,olie en alle filters,afstellen van mn schuifdak('floot' een beetje op hogere snelheid)3 nieuwe ruitenwissers(was wel ni nodig in mijn opinie maar soit)
              totaal was 575 euro
              Ongelooflijk wat je uitspaart door niet bij een BMW-stealer te gaan...
              Ongeveer hetzelfde laten doen voor minder dan de helft.
              • Oliewissel (BMW LL01 volsynthetisch)
              • Oliefilter
              • Luchtfilter
              • Microfilter
              • Remvloeistof vervangen
              • Nazien en bijvullen alle niveaus
              • 2 ruitenwissers
              • Diagnose
              • Werkuren
              Alles samen voor 255 euro.

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• oliewissel - 20 euries
                oliefilter - 8 euries
                rotte bougie vervangen - 3,60 euries
                bougiekabels ( in orde ) - 0 euries
                bobijn - achteraan uit de kast gehaald
                delcokap - uit de kast gehaald
                injector reiniger bij naftbak gekapt - 10 euries
                bout aantrekken van hete uitlaatcolector - 0.2 cent ( plakkerke rond het wijsvingerke )
                ( 4 flessen keukenazijn 1,5L ) radiator schoonspoelen - 2 euro
                overloopvatje schoonspoelen in de wasmachine - hoeveel verbruikt een wasmachine eigenlijk?

totaalkost 43,8 euro + een wasmachinebeurt. ( da laatste rekenen we wel door bij de mama )

Comment

• BMW 118d '07 (van de wederhelft) bij Jorssen in Schoten:

60.000km beurt (geen extra werkzaamheden à la remblokken schijven oid)

Totaal inclusief btw € 339,14, waarvan een € 100 uurloon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                    BMW 118d '07 (van de wederhelft) bij Jorssen in Schoten:

60.000km beurt (geen extra werkzaamheden à la remblokken schijven oid)

Totaal inclusief btw € 339,14, waarvan een € 100 uurloon

Alé mijnen 320d van 2007 gaat daar binnen 2 weken binnen voor de 60000km dus ik weet wak kan verwachten
                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Mja, goedkoop is het niet natuurlijk, maar het viel mij eerlijk gezegd nog mee. De bezoekjes aan de garage met de Golf IV (die we hiervoor hadden) kwamen gemiddeld duurder uit, dus ik keek toch met een beetje bang hart uit naar de factuur.
                      En dan werden we bijlange na niet zo vriendelijk te woord gestaan als nu.
                      Wanneer de 1 werd binnengedaan werd ook direct gevraagd of mijn partner thuisgeraakte, en toen die zei met de tram terug te gaan, kreeg hij direct een tramkaartje.
                      Ok, het zijn kleinigheden misschien, maar wel aangenaam.
                      Ook kreeg de garage van aankoop (Terneuzen) het maar niet voor elkaar de Mobility Card te regelen, dit gemeld bij Jorssen en binnen twee weken lag het ding in de brievenbus.

Comment

• Prijzen voor mijn eerste onderhoud op 30 000km bij Jennes (Audi A3 1.9 TDI)

Omschrijving, prijzen excl btw
                        - 2x filter (€ 25,44)
                        - Olie (€ 83,34)
                        - Vijs (€ 1,39)
                        - Ruitensproeiervloeistof (0,5L) (€ 1,60)
                        - Kleine leveringen (€ 6,71)
                        * Werkuren:
                        - Inspectieservice: 11,7 u, totaal € 59,67
                        - Olieverversing: 6,50u (??), totaal € 33,15
                        - Interieurluchtfilter vervangen: 1,3u, toaal € 6,63

- Huur vervangwagen: € 18,18

Totaal:

288 incl BTW.

Ik vind het nogal veel, ik had niet verwacht dat die vervangwagen nodig zou zijn (was niet nodig eigenlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                          Prijzen voor mijn eerste onderhoud op 30 000km bij Jennes (Audi A3 1.9 TDI)

- 2x filter (€ 25,44)
                          - Olie (€ 83,34)
                          - Vijs (€ 1,39)
                          * Werkuren:

Totaal:

288 incl BTW.

Ik vind het nogal veel, ik had niet verwacht dat die vervangwagen nodig zou zijn (was niet nodig eigenlijk)
                          niemand verplicht u toch van een vervangwagen te nemen?

Comment

• Mijn eerst onderhoud van de 120d op 20.000 km(kan tot 30.000 km of om de 2 jaar) was zo'n 230€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                              niemand verplicht u toch van een vervangwagen te nemen?
                              Mijn auto is daar al regelmatig binnen geweest (voor problemen met de radio) en toen was die altijd gratis, dus ik ging ervan uit nu ook. Niet dat dat de grootste kost was maar toch.

Comment

Mijn auto is daar al regelmatig binnen geweest (voor problemen met de radio) en toen was die altijd gratis, dus ik ging ervan uit nu ook. Niet dat dat de grootste kost was maar toch.
                                Problemen met radio = garantie = vervangwagen inbegrepen
                                Onderhoud = vervangwagen betalen
                                For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Prijzen voor mijn eerste onderhoud op 30 000km bij Jennes (Audi A3 1.9 TDI)

- 2x filter (€ 25,44)
                                  - Olie (€ 83,34)
                                  - Vijs (€ 1,39)
                                  * Werkuren:

Totaal:

288 incl BTW.

beste, die 1,3u; 6,5u en 11,7u zijn inheden. Elke eenheid is in werkelijkheid 6 minuten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                    beste, die 1,3u; 6,5u en 11,7u zijn inheden. Elke eenheid is in werkelijkheid 6 minuten.
                                    Bedankt voor de verduidelijking :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Mijn eerst onderhoud van de 120d op 20.000 km(kan tot 30.000 km of om de 2 jaar) was zo'n 230€.

Het eerste onderhoud na levering (30000km) van die van ons was een 180€ (Verbrugge Terneuzen)

Comment

• [quote=FrederikA112;3509018]Het eerste onderhoud na levering (30000km) van die van ons was een 180€ (Verbrugge Terneuzen) [/quote

Met mijnen 320d was mijn eerste onderhoud (30.000km) zo'n 175 euro btw incl. bij jorrsen in aartselaar.

Heeft er iemand van de BMW rijders hier ervraing met garage B&C in Merksem?
                                        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• iets minder dan 100 euro (btw inc.) van mij voor mijn clio 1.4 16v (59.000km)

Comment

Working...
                                          X