Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De schokdempers op zich kostten samen 206 euro, geloof ik.

En inderdaad, de regelingen en testen waren nog geen 15 euro, geloof ik.

Maarja, handwerk kost geld (was rond de 85 euro daarvoor) én ze hebben nog gezocht achter een geluidje dat ik abnormaal vond. Denk dat ze daar ook nog wel wat tijd verloren hebben. Bleek niets ergs te zijn, dusja spijtig dat ze dan eerst moesten rondkijken en zoeken erachter, maar nu weet ik het tenminste...

Het is dan ook een officiële dealer, geen garage om de hoek en het is met factuur, dus met btw... (zodat ik toch tenminste bij verkoop kan aantonen dat ie goed onderhouden geweest is)
    2000 Lancia Delta 1.9 TD
    2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
    eg

Comment

• Morgen ga ik olie aflaten en nieuw oliefilterke steken

klein onderhoudje

Comment

• vorige week bij patrick smets(bmw)

remolie verversen
        micro filter vervangen
        uitlaatgaskeuring

249 euro
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Gisteren nog is op de put gezet om te kijken naar mijn remschijven en remblokken

Die zijn bijna aan vervanging toe

Iemand enig idee hoeveel dit zou kosten voor een opel astra H 2006?

Met btw incl zal dit zeker rond de 350-400 euro zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
            Gisteren nog is op de put gezet om te kijken naar mijn remschijven en remblokken

Die zijn bijna aan vervanging toe

Iemand enig idee hoeveel dit zou kosten voor een opel astra H 2006?

Met btw incl zal dit zeker rond de 350-400 euro zijn?
            Voor mijn vorige auto(Peugeot 306) heb ik voor de voorste remschijven en remblokken iets van een 130 euro betaald, dacht ik. Ik ga wel niet naar een officiële dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
              vorige week bij patrick smets(bmw)

remolie verversen
              micro filter vervangen
              uitlaatgaskeuring

249 euro

Een auto heeft 1 à 1.5 liter remolie. Ter info: een busje remolie in de winkel van 1 liter kost je 7 à 8€

Microfilter zou +- 50€ moeten kosten, kan nogal eens schelen per wagen...
              Wat houdt zo'n uitlaatgaskeuring in? Voor welke wagen was dit?
              Ik vind je eindbedrag dus echt wel marginaal hoog

Comment

• Is idd belachelijk hoog

@guess_who: dan valt het nog mee als de dempers 200€ kosten
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Een auto heeft 1 à 1.5 liter remolie. Ter info: een busje remolie in de winkel van 1 liter kost je 7 à 8€

Ik zou maar eens uitkijken naar een andere garage
                  truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    Voor mijn vorige auto(Peugeot 306) heb ik voor de voorste remschijven en remblokken iets van een 130 euro betaald, dacht ik. Ik ga wel niet naar een officiële dealer.
                    Amai, ik heb wat telefoontjes gedaan en tis wel degelijk 370 euro voor schijven en blokken.
                    Het zijn dan enkel de stukken, nog niet geplaatst. Dat zal ik zelf wel doen

Comment

• Groot onderhoud MX-5, bij Mazda-dealer.

Olie, oliefilter, luchtfilter, bougies en dan de werkuren.

€ 217;64 incl. btw

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• binnen een paar weken mag de 335i z'n eerste onderhoud ontvangen.. ik weet dat BMW per 'oliewissel' nog andere zaken mee vervangt afhankelijk van de km-stand en slijtage. Remolie zal ook moeten ververst worden..

kostenprojectie? 500 euro zoiets?

Comment

• Gisteren samen met de garagist groot onderhoud + nazicht voor de keuring gedaan voor de Classic Mini.

Oliefilter vervangen, olie ververst (5L), trommelremmen achteraan uitgeblazen en proper gemaakt, speling draagarmen en andere gecontroleerd, lichten gecontroleerd, luchtfilter gereinigd. En dat is het wel zowat denk ik.
                          Ook nog leenuitlaat eronder gehangen voor de keuring (bij de mijne zit de cat er niet meer tussen)

€120 euro incl werkuren. Denk dat dat best meevalt niet?

+ devis van 700 a 1000 euro van dingen die er eigenlijk nog aan gedaan moeten worden zoals draagarm linksachter vervangen, dorpels vervangen (heb reeds nieuwe klaar liggen), klein beetje carrosseriewerk aan kas en subframe achteraan
                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• idd als dat met de olie en al deral bij is

Comment

Amai, ik heb wat telefoontjes gedaan en tis wel degelijk 370 euro voor schijven en blokken.
                              Het zijn dan enkel de stukken, nog niet geplaatst. Dat zal ik zelf wel doen
                              Ook al eens naar Midas gebeld? Niet dat ik daar zo'n fan van ben maar je kan maar geholpen zijn hè.

Ik ben eerder fan van de stukken zelf te kopen en ze te plaatsen
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Te laat , ben der deze morgen al omgeweest
                                Zou je bij midas originele stukken kunnen bestellen?

Comment

• Volgende keer beter
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Omdat ik te lui ben om alles te typen:

Comment

• Betaal jij maar 4 euro voor een oliefilter

en in totaal voor uw remschijven en blokken 211 euro incl btw?

edit: zie net dat het om een opel astra F gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

bmw 535d
                                        ja die filter koste niet zoveel
                                        en die uitlaatgaskeuring,ik weet niet wat het juist was maar het kwam op mn i drive dusja,als k het factuur nog vind zal k is naar de juiste verdeling zien
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Te laat , ben der deze morgen al omgeweest
                                          Zou je bij midas originele stukken kunnen bestellen?
                                          ga maar gewoon naar een autoonderdelenshop en koop daar maar remblokjes en schijven. komt op hetzelfde neer hoor

zit geen verschil in rembloken van ferodo die in een verpakking zitten van ferodo zelf of in een verpakking van een automerk, enkel de prijs is anders

grtjs

Comment

Working...
                                          X