Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dinsdag wou mijn auto niet starten, Ford Focus van 3.5 jaar oud. Batterij stuk (na 3.5 jaar?) => Ford steekt nieuwe batterij: 232 euro zonder de werkuren.
    Batterij van 74AH.

Ligt dit aan mijn inschattingsvermogen of word ik zwaar afgezet hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
      Dinsdag wou mijn auto niet starten, Ford Focus van 3.5 jaar oud. Batterij stuk (na 3.5 jaar?) => Ford steekt nieuwe batterij: 232 euro zonder de werkuren.
      Batterij van 74AH.

Zoek eens op hoeveel die batterij nieuw kost op internet. Lijkt me wel gigantisch veel.

Comment

Dinsdag wou mijn auto niet starten, Ford Focus van 3.5 jaar oud. Batterij stuk (na 3.5 jaar?) => Ford steekt nieuwe batterij: 232 euro zonder de werkuren.
        Batterij van 74AH.

Hangt ervan af of ze dit komen doen zijn of dat je die bij hun bent gaan laten steken.
        In ieder geval duurder dan zelf een batterij gaan halen in de plaatselijke autoshop.

hm, lees net zonder werkuren, duur dus....

Comment

Batterij van 74AH.

Zwaar afgezet
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
            Zwaar afgezet
            da's nog een understatement

Comment

Batterij van 74AH.

Miljaar

Comment

• Damn... je hebt daar bijna een Optima Yellow/Blue/RedTop voor !
                En die heb je wss niet gehad zeker ?
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                  ze zijn toch iets meer dan uur eraan bezig geweest.
                  denk trouwens dat ze dat vijsje gewoon niet gevonden hebben, want er rammelt nog steeds iets als ik men kofferklep opendoe dat verdacht veel op een vijsje lijkt...
                  Zijn ze een uur bezig geweest? Of heb jij een uur moeten wachten in de showroom...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                    Ik betaal voor de S een 250 euro (officieel). Ik vind 173 euro voor een corsa dan toch veel geld of anders gezegd dan is het onderhoud van mijn S-klasse goedkoop.
                    Er is buiten de hoeveelheid olie die eringaat dan ook geen verschil tussen een S-klasse en een A-klasse. Wat sommigen ook beweren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      klein onderhoud ...
                      mmmm pakweg 100-150€ voor de Skoda dacht ik.

Voor mijn CE ga ik denk ergens anders gaan dan bij Mercedes. Ik heb twee bevriende adressen. Voor groot bij Carlito?
                      Van mijn part mag je afkomen, maar tis nu niet dat je dat zelf niet kan he.
                      Kheb RRD dat ook al geleerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                        Zijn ze een uur bezig geweest? Of heb jij een uur moeten wachten in de showroom...
                        mooie vraag, heb ik mezelf ook al afgevraagd.
                        iig is het het 2e.
                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• klein onderhoud
                          pomp in de koffer die kapot was, waardoor de koffer niet meer openging
                          carrosserie: uitdeuken spatbord + spatbord en voorbumper spuiten

€ 388

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Er is buiten de hoeveelheid olie die eringaat dan ook geen verschil tussen een S-klasse en een A-klasse. Wat sommigen ook beweren.
                            En wat kost dat bij jullie?

Zo juist de factuur er nog eens bijgehaald:

Service A + oliefilter + 8,5 l excellium 5w40 + 3 l ruitsproeimiddel + koelvloeistof coolelf 0,5 + olie servo 0,1.

Comment

• ik vond het bij smart eigelijk duur
                              maar ik moet toegeven dat mijn deuren nog sproeiers vastvriezen

Comment

Batterij van 74AH.

Heb net een accu besteld op mijn werk, 77Ah 760A, voor €110 ben ik gesteld, moet ze wel zelf monteren. Maar goed das nu ook niet zo'n werk. Wel van mijn schoonpa vernomen dat die accu bij een Focus verdomd slecht geplaatst is in het motorcompartinent. En 3,5 jaar is niet uitzonderlijk kort voor een accu.

Groot onderhoud (60000km) voor mijn 9-3SS, €340
                                Verse olie, oliefilter, interieurfilter, luchtfilter en wat kleinigheden.
                                Last edited by ; 13/12/2010, 19:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  Heb net een accu besteld op mijn werk, 77Ah 760A, voor €110 ben ik gesteld, moet ze wel zelf monteren. Maar goed das nu ook niet zo'n werk. Wel van mijn schoonpa vernomen dat die accu bij een Focus verdomd slecht geplaatst is in het motorcompartinent. En 3,5 jaar is niet uitzonderlijk kort voor een accu.
                                  Montage was 'maar' 30 euro. Die 232 is voor enkel de batterij.

Comment

• Klein onderhoud op de golf V

117,07 euro

Achterruitewisser laten vervangen ook.
                                    Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                    2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                    2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                    2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                    2015 Golf 7 GTD

Comment

• Klein onderhoud, Polo 1.4 tdi, 42 kkm, zelf uitgevoerd ( oliepompje )

4.2 ltr olie 505.01 + 1 ltr om bij te vullen
                                      oliefilter
                                      anti-vries ruitensproeier

51,60 euro

( onderhoudsfreq. : om de +/- 10 kkm afwisselend klein en groot onderhoud )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                        Groot onderhoud op 150.000km voor BMW E39 6cylinder benzine kost rond de 500euro. De olie (Shell ultra helix 5W40) neemt de grootste hap van het budget.
                                        Zeker van?

Database error.
                                        The database has encountered a problem.

Comment

• Onderhoud 120.000 km Mitsu Colt diesel.
                                          420 euro.

Comment

Working...
                                          X