288€ incl. voor groot onderhoud bij VW-dealer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote onderhoudsprijzen-topic
Collapse
X
-
Vandaag groot onderhoud laten doen op de ibiza:
- filters vervangen
- olie vervangen
- ruitewisservloeistof bijvullen
- rubbers rond de bestuurdersdeur vervangen
totaal van 204€, helemaal niet veel eigelijk.
Ben er wel van verschoten hoeveel Mercedessen er binnen stonden. Hoewel er 500mtr verder een grote mercedes dealer is.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOnderhoud 120.000 km Mitsu Colt diesel.
420 euro.
Comment
-
groot onderhoud op 125000km aan de Citroen C4 + vervangen nokkenassensor en druksensor.
€560 euro incl BTW1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Groot onderhoud Lancia Delta 1,6 Mjet 35000 km, updates + reinigen motor, 280 euro.
Positief verrast, kost de helft van een groot onderhoud bij mijn vorige MB 200 CDI SportcoupéEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGroot onderhoud Lancia Delta 1,6 Mjet 35000 km, updates + reinigen motor, 280 euro.
Positief verrast, kost de helft van een groot onderhoud bij mijn vorige MB 200 CDI Sportcoupé
Maakt echt zo zot veel uit op de factuur ... .(vol syntheet a 20/25 per liter..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenGeen roetfilter misschien?
Maakt echt zo zot veel uit op de factuur ... .(vol syntheet a 20/25 per liter..)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenRoetfilter, jawel, 4 liter Q8 excel 5W40, 39 euro zonder BTW.
Hmz, bij mij moet er 7 liter in, hij verbruikt er wel niets van, en het gaat 30.000km mee, dat is al iets ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten10 euro de liter excl btw? Dat is zeer netjes!
Hmz, bij mij moet er 7 liter in, hij verbruikt er wel niets van, en het gaat 30.000km mee, dat is al iets ..
Die mannen in de garage smodderen precies nogal?
In mijn 2.4 moet zelfs maar 6.5l...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenVind dit een beetje raar want die Q8 5W40 is geen low-sap olie die
men gebruikt voor motoren met dpf ?
Welke olie schrijft je boekje voor?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten7l?
Die mannen in de garage smodderen precies nogal?
In mijn 2.4 moet zelfs maar 6.5l...
Dacht ik ook nog van de riemwissels af te zijn... deze heeft immers een ketting, blijken er nog andere riemen te zijn die vervangen moeten worden
Van de airco en van de dynamo (dacht ik). Pas bij 160.000km maar toch, vreemd getal trouwens als je bedenkt dat er beurten voorgeschreven zijn om de 30.000km... dan moet ik na 5 1/3e beurt die riemen laten vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenJa, ik verschoot er ook van.
Dacht ik ook nog van de riemwissels af te zijn... deze heeft immers een ketting, blijken er nog andere riemen te zijn die vervangen moeten worden
Van de airco en van de dynamo (dacht ik). Pas bij 160.000km maar toch, vreemd getal trouwens als je bedenkt dat er beurten voorgeschreven zijn om de 30.000km... dan moet ik na 5 1/3e beurt die riemen laten vervangen
Waar ga jij op onderhoud eigenlijk? Kempen Motors?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment