Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Is die 40 euro aangerekend door een garagist met personeel en op factuur?

jep!

Comment

• linker dimlicht vervangen 56,5 euro , 6 eenheden werk? ik stond er naast dat duurde 5 min

langs andere kant winterbanden(op velgen) laten steken 43 euro (ook 6 eenheden) was ik niet bij maar dat moet toch langer duren dan een lampje steken.

Beide op BMW 320d touring

Comment

• Ik heb al paar keer een dimlicht laten vervangen bij een auto 5 omdat het rap moest, was iets van 20 euro telkens. Dat is maximaal een kwartier werk afhankelijk van hoe bereikbaar de koplamp is.

Comment

• Doet ge toch gewoon zelf? Onlangs op de Jumper en C4 alle dimlichten vervangen (4 stuks dus). Op klein uurke was dat in orde. Totaalkost was €60 voor de lampekes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Doet ge toch gewoon zelf? Onlangs op de Jumper en C4 alle dimlichten vervangen (4 stuks dus). Op klein uurke was dat in orde. Totaalkost was €60 voor de lampekes
            Als je je wagen toch net voor een onderhoud binnen doet, vind ik het net handig dat ze dat erbij nemen. Mij zou het ook veel langer duren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
              Als je je wagen toch net voor een onderhoud binnen doet, vind ik het net handig dat ze dat erbij nemen. Mij zou het ook veel langer duren.
              We waren juist in de garage , testrit gedaan met 520 en toen we terug in de info 320 stapten kregen me de melding. Direct binnengereden op de brug zodat die wielen beetje zakten. En dan kon hij er gemakkelijke aan. Maar was zelfs geen 10 min.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                Zeker, dat is iedereen zijn goesting natuurlijk.
                Maar als je ziet dat een dimlichtje €15 kost, en je dat op een kwartierke kan doen, dan is €56 veel geld.
                Maar zoals al gezegd, iedereen doet ermee wat em wilt

Comment

• vanaf de g4 rij ik ook naar garage, als je moet beginnen met batt en sproeirreservoir (weet niet meer exact wat) moet demonteren is de fun eraf
                  bij de smart was het nog méér werk maar die zijn lampen gingen niet zo vaak stuk

als het plug and play is doe ik het ook zelf

bij smart lampje wisselen ook 50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    vanaf de g4 rij ik ook naar garage, als je moet beginnen met batt en sproeirreservoir (weet niet meer exact wat) moet demonteren is de fun eraf
                    bij de smart was het nog méér werk maar die zijn lampen gingen niet stuk

als het plug and play is doe ik het ook zelf

bij smart lampje wisselen ook 50
                    Bij al m'n wagens heb ik het al zelf gekund.
                    De V70 is gewoonweg poepsimpel, aangezien je die koplampen er op 2 min kan uithalen
                    Elk merk zou dat principe beter toepassen.

Comment

das berekend...prancing moose , ze zetten niet zomaar de batt en het reservoir daar

er zijn tal van voorbeelden waar constructeurs filters op plaatsen zetten dat motor eruit moet om hun garages €€€€ te gunnen

Comment

Bij al m'n wagens heb ik het al zelf gekund.
                        De V70 is gewoonweg poepsimpel, aangezien je die koplampen er op 2 min kan uithalen

2 min? dat is traag ze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          2 min? dat is traag ze!
                          'T is mijne eerste Volvo nog maar hé

Comment

• Vervang eens een lampje bij een Renault Megane. Moet ge de halve voorkant demonteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                              2 min? dat is traag ze!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                              'T is mijne eerste Volvo nog maar hé
                              Kameraad had vroeger ook een v50.. ik ging altijd als we dermee op meeting gingen indertijd me zen koplampen lopen :p

Comment

• 2 weken geleden de dimlichten vervangen van de 200D... totale kostprijs was 5€ voor de twee lampen en duurde 3 minuten

klein onderhoud betaal ik €90 en groot ongeveer €170.

Weet er iemand een goede goedkope garage voor onderhoud aan een VW Golf 6. rond Antwerpen of regio antwerpse kempen
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Koplampen lukt me zelf ook bij Audi A4, had wel eens de pinker op de zijkant moeten laten vervangen.
                                  Stopte bij de Volkswagen garage en zei dat ik naar de keuring moest en lampje stuk was, rap gewisseld en 5 euro moeten betalen.

Comment

• ik heb ooit een collega zijn berlingo op houten blokken gezet (onder de draagarm achter zijn linker voorwiel - zie je niet als je het niet verwacht). Er lag wat sneeuw, en hij dacht dat hij daardoor niet wegraakte... Toen hij kwam vragen om te duwen heb ik maar opgebiecht. Het hele bedrijf stond achter de venster te lachen.

Comment

• Ik heb ooit een forel achter de bumper van iemand gestoken in volle zomer... Moet niet vertellen dat die auto uren in de wind stonk? Was eigen fout want hadden mij ook iets gelapt

Comment

• ik rekende op 2500 en het is 820 geworden...dus ik ben blij

groot onderhoud 4 jaar 82000 km op een s 350 bt

Comment

• 820 euro ? Nieuwe motor gestoken ? Das wel snel na amper 80.000 km.

Comment

Working...
                                          X