Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb al paar keer een dimlicht laten vervangen bij een auto 5 omdat het rap moest, was iets van 20 euro telkens. Dat is maximaal een kwartier werk afhankelijk van hoe bereikbaar de koplamp is.
Doet ge toch gewoon zelf? Onlangs op de Jumper en C4 alle dimlichten vervangen (4 stuks dus). Op klein uurke was dat in orde. Totaalkost was €60 voor de lampekes
Doet ge toch gewoon zelf? Onlangs op de Jumper en C4 alle dimlichten vervangen (4 stuks dus). Op klein uurke was dat in orde. Totaalkost was €60 voor de lampekes
Als je je wagen toch net voor een onderhoud binnen doet, vind ik het net handig dat ze dat erbij nemen. Mij zou het ook veel langer duren.
Als je je wagen toch net voor een onderhoud binnen doet, vind ik het net handig dat ze dat erbij nemen. Mij zou het ook veel langer duren.
We waren juist in de garage , testrit gedaan met 520 en toen we terug in de info 320 stapten kregen me de melding. Direct binnengereden op de brug zodat die wielen beetje zakten. En dan kon hij er gemakkelijke aan. Maar was zelfs geen 10 min.
Zeker, dat is iedereen zijn goesting natuurlijk.
Maar als je ziet dat een dimlichtje €15 kost, en je dat op een kwartierke kan doen, dan is €56 veel geld.
Maar zoals al gezegd, iedereen doet ermee wat em wilt
vanaf de g4 rij ik ook naar garage, als je moet beginnen met batt en sproeirreservoir (weet niet meer exact wat) moet demonteren is de fun eraf
bij de smart was het nog méér werk maar die zijn lampen gingen niet zo vaak stuk
vanaf de g4 rij ik ook naar garage, als je moet beginnen met batt en sproeirreservoir (weet niet meer exact wat) moet demonteren is de fun eraf
bij de smart was het nog méér werk maar die zijn lampen gingen niet stuk
als het plug and play is doe ik het ook zelf
bij smart lampje wisselen ook 50
Bij al m'n wagens heb ik het al zelf gekund.
De V70 is gewoonweg poepsimpel, aangezien je die koplampen er op 2 min kan uithalen
Elk merk zou dat principe beter toepassen.
Bij al m'n wagens heb ik het al zelf gekund.
De V70 is gewoonweg poepsimpel, aangezien je die koplampen er op 2 min kan uithalen
Elk merk zou dat principe beter toepassen.
Koplampen lukt me zelf ook bij Audi A4, had wel eens de pinker op de zijkant moeten laten vervangen.
Stopte bij de Volkswagen garage en zei dat ik naar de keuring moest en lampje stuk was, rap gewisseld en 5 euro moeten betalen.
ik heb ooit een collega zijn berlingo op houten blokken gezet (onder de draagarm achter zijn linker voorwiel - zie je niet als je het niet verwacht). Er lag wat sneeuw, en hij dacht dat hij daardoor niet wegraakte... Toen hij kwam vragen om te duwen heb ik maar opgebiecht. Het hele bedrijf stond achter de venster te lachen.
Ik heb ooit een forel achter de bumper van iemand gestoken in volle zomer... Moet niet vertellen dat die auto uren in de wind stonk? Was eigen fout want hadden mij ook iets gelapt
Comment