Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is voor remmen beter korter en krachtiger te remmen bij bv een verkeerslicht. Beter dan van heel ver al zachtjes de rem de hele tijd in te drukken.
Na het afremmen (bij stilstand) het pedaal lossen zodat de hitte kan ontsnappen. Bij een automaat is dat lastig, maar als ik eens stevig heb moeten remmen voor een licht met flitspaal dan zet ik em in park en laat de rem los.
Het is voor remmen beter korter en krachtiger te remmen bij bv een verkeerslicht. Beter dan van heel ver al zachtjes de rem de hele tijd in te drukken.
't Is dat. En als degene achter u niet op tijd reageert is het zijn eigen schuld.
Ik laat mijn timing in't verkeer niet afhangen van zuinigheid. En voor een rood licht betekent dat, ruim op tijd vertragen en kijken of die achter mij zit bij de les is.
't Is dat. En als degene achter u niet op tijd reageert is het zijn eigen schuld.
Ik laat mijn timing in't verkeer niet afhangen van zuinigheid. En voor een rood licht betekent dat, ruim op tijd vertragen en kijken of die achter mij zit bij de les is.
Als ik ergens in de verte voor moet vertragen, tik ik ook de rem aan om die te waarschuwen.
In m'n voorbeeld van het rood licht, hoop ik dat je achterliggende automobilist zich ook focust op het licht in de verte en niet enkel jouw koffer....
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
507 EUR inclusief BTW voor oliewissel, oliefilter, pollenfilter, brandstofreiniger en airco cleaner bij een Range Rover Sport.
Normale prijs of stevig?
Net de Laguna coupe binnengedaan voor onderhoud en enkele andere dingen.
Stevige rekening maar op zich vind ik het best meevallen voor wat er effectief is gebeurd.
V-riem is vervangen wat maar om de 6jaar moet gebeuren en achterste remmen hadden nieuwe blokjes nodig.
Had ook een goei gevoel bij deze dealer, dat is al veel anders anders geweest.
Net de Laguna coupe binnengedaan voor onderhoud en enkele andere dingen.
Stevige rekening maar op zich vind ik het best meevallen voor wat er effectief is gebeurd.
V-riem is vervangen wat maar om de 6jaar moet gebeuren en achterste remmen hadden nieuwe blokjes nodig.
Had ook een goei gevoel bij deze dealer, dat is al veel anders anders geweest.
600 ml remmenreiniger, heel de onderkant van je wagen zal ontvet zijn dan
Olie + filter, 6 nieuwe bougies, luchtfilter en gedeeltelijke verversing van ATF. 2 nieuwe kofferpompjes geplaatst en glas van koplamp teruggeplakt. Nog 2.5 liter olie op overschot om bij te vullen of bij volgend oh te gebruiken.
507 EUR inclusief BTW voor oliewissel, oliefilter, pollenfilter, brandstofreiniger en airco cleaner bij een Range Rover Sport.
Normale prijs of stevig?
Comment