Oorspronkelijk geplaatst door jdu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote onderhoudsprijzen-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenAls je écht wil gereden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenTja, normaal.is dat iets van een €260. Misschien zitten de er al remmen bij...
Maar een 1 serie zou ik ook goedkoper verwachtenprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenVoor mijn 330d betaalde ik toch ook 500 euro voor een onderhoud...
Maar een 1 serie zou ik ook goedkoper verwachten
en niets extra laten doen... Was niet nodig.
zolang je niet weet wat ze gedaan hebben, is dit niet informatief...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDenk dat jdu in't zak gezet is, of er moet iets extra geweest zijn buiten reguliere onderhoud.
Das de prijs, is gewoon omdat er een 5 staat ipv een 3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDas de prijs, is gewoon omdat er een 5 staat ipv een 3.
Denk dat je efkes niet wakker bent
Oorspronkelijk geplaatst door jdu Bekijk BerichtenBMW 125i van 2014: verleden week 456,76€ betaald voor eerste onderhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenJdu had €456 betaald voor een 125i, ik zeg toch niets van een 5?
Denk dat je efkes niet wakker bent
Komt toch ook een 5 in voor?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk kan zo zeggen dat het laatste onderhoud van m'n vrouw haar bedrijfswagen skoda octavia 2.0tdi niet minder dan 1.200 euro bedroeg.
Zonder details hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKreeg ze een nieuwe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa ze wou gewoon een audi zonder die ringen en minder overprijsd.
Comment
-
Net groot onderhoud + klaarzetten voor keuring laten doen voor onze vier jaar oude Opel Corsa. Bij Opel garage.
Motorolie (4) - 55,40
Oliefiliter - 13,20
O-ring - 0.87
Pollenfilter - 21,50
Luchtfilter - 18,60
Bougie (4) - 29,20
Ruitenspoeiervloeistof - 2,55
Product reinigen en onderhoud benzine - 19,41
Computertesten - 15
Klein materiaal - 2,50
Milieubijdrage - 2,11
Rem-koppeling vloeistof - 8,05