Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
    Ah, die een grijze dat steeds aan dat organisch 'kunstwerk' staat ?
    Knappe bak!
    Dat is wel ‘De Poort naar de Toekomst’.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• aaaah goed om te weten. Binnenkort de cijfers voor de lotto daar eens afhalen.
      Database error.
      The database has encountered a problem.

Comment

• Vandaag ook geweest voor een klein onderhoud.
        92,70 euro

En dan naar de keuring geweest, weer een groene kaart dus kan weer een jaartje verder.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Groot onderhoud BMW 320Dtouring vandaag: 679,5 euro ALLEEN ONDERHOUD en 2 parkeerlampjes vervangen.PFFFF blij dat ik nu Audi & Renault ga rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk Berichten
            Groot onderhoud BMW 320Dtouring vandaag: 679,5 euro ALLEEN ONDERHOUD en 2 parkeerlampjes vervangen.PFFFF blij dat ik nu Audi & Renault ga rijden.
            Al een geluk dat ze geen knipperlichten moeten vervangen hebben! Die moeten een fortuin kosten, als je ziet hoe zuinig BMW-rijders daarop zijn.
            Is een sarcasme post hé mensen. Groot onderhoud, dus olie + brandstof + luchtfilter en olie. Wat hebben ze nog gedaan?

Comment

Groot onderhoud BMW 320Dtouring vandaag: 679,5 euro ALLEEN ONDERHOUD en 2 parkeerlampjes vervangen.PFFFF blij dat ik nu Audi & Renault ga rijden.
              Welk type 3-reeks?

Comment

Ben al 2 keer op onderhoud geweest en telkens 350 euro ongeveer. Het is dat ze iets vervangen hebben.

Onderhoud op hoeveel kilometer?

M'n vrouw had onlangs 1.200 euro onderhoud met de octavia. Als je daar niets bij zet, dan is dat ook maar een bedrag.

Comment

• Net terug van groot onderhoud op de megane RS: € 350,00 incl btw!

Valt goed mee
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Som service motorolie 162,9
                    Som service microfilter 63,89
                    Som service luchtfilter 66,1
                    " brandstoffilter 67,6
                    " voertuigcheck 36,4
                    " remolie 43,65
                    Som beide parkeerlichten vervangen 111,32
                    milieukosten/klein materiaal 10
                    21 procent btw van 561,56 is 117,93
                    TOTAAL 679,49 voor 98000km onderhoud (elk jaar onderhoud en paar maanden geleden was t ook al leuke som voor remblokken) auto wordt deze maand 5 jaar

Comment

• er werkt een hoop mensen die hun pree moet betaald worden ook

Comment

Haha alsof audi goedkoper is in onderhoud
                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                          Haha alsof audi goedkoper is in onderhoud
                          Juist.

Comment

• Heb toch al enkele jaren eenaudi en daar heb ik toch nog nooit zo'n dingen meegemaakt. Ok het is wel een benzine en xenon (dus niet elke ondergoud nieuw lampen)

Comment

• Je doet blijkbaar veel kilometers, moet je er ook bijnemen. Als dat een officiele dealer was, is dat normaal. Wil je minder betalen ga bij een onafhankelijk garagist die alleen werkt. Die zal bvb ook geen lampen steken als je het niet vraagt.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Heb toch al enkele jaren eenaudi en daar heb ik toch nog nooit zo'n dingen meegemaakt. Ok het is wel een benzine en xenon (dus niet elke ondergoud nieuw lampen)
                                Mooie typefout haha. Bij veel merken ga je idd op onderGoud tegenwoordig.

Comment

16-11-2013
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  BMW E91 318d groot onderhoud (56.000km). 596,28 euro

Comment

Heb toch al enkele jaren eenaudi en daar heb ik toch nog nooit zo'n dingen meegemaakt. Ok het is wel een benzine en xenon (dus niet elke ondergoud nieuw lampen)
                                    Is waarschijnlijk ook dealer afhankelijk. Mijn A1 was een pak duurder in onderhoud dan mijn 1 reeks. En die A1 was maar een 1.6tdi, mijn 1 reeks is een 120i.

Comment

• BMW 116d
                                      +/- 300 euro (incl btw) voor allereerste onderhoud (auto 1 jaar; +/- 15.000 km) waarbij een paar filtertjes vervangen zijn en de gebruikelijke hutsekluts.

Vond ik toch verrassend veel voor een eerste onderhoud van deze miniatuur bmw. Ik stel mij ook de vraag waarom er luchtfilters edm moeten vervangen worden. Zoiets gaat toch langer mee dan een jaar?
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Als ge bij een grote dealer gaat, zit ge altijd aan zo een bedragen. Ik doe met de mijne weinig kilometers en ik zit ook altijd aan zoiets: klein onderhoud 300 euro, groot onderhoud 500 euro, soms al eens 600 of 700.

Dat is zo bij de Duitsers en bij de Fransen. Met een japanner heb ik tot op heden nog geen ervaring (of toch wel, maar dat onderhoud deed ik zelf, nu begin ik daar niet meer aan).

Ik ken mensen die aan onderhoud evenveel betalen op hun Porsche 911 als op hun tamme 4 cilinder diesel.

Kleinere garages hebben meestal beter prijzen.

Comment

• Groot onderhoud de week ervoor bij zelfde garage met een andere miniatuur bmw was ongeveer 1000 euro. Olie ververst en remmen vooraan vervangen. En een rolletje pepermuntjes.
                                          bmw 116d sportshatch

Comment

Working...
                                          X