Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 5000EUR, en wat zorgt ervoor dat dit zo hoog is als er niks vervangen is?

Comment

• De naam, het prestige, de naam, en euh, de showroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
        De naam, het prestige, de naam, en euh, de showroom.

En hoe zetten ze dat op factuur?
        Bentley trademark: 4500EUR
        Wtf.

Kwestie van oplichting kan dit wel tellen dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
          Ik mocht er wel speciaal voor naar Drogenbos rijden, omdat de garage in Zaventem net weg is...
          Da's de volle 15 kilometer verder ... gezien de kostprijs/kilometer kost dat al wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten

luchtfilter en brandstoffilter vervang ik als ik merk dat de auto precies trager rijd
            das een goei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              En hoe zetten ze dat op factuur?
              Bentley trademark: 4500EUR
              Wtf.

Kwestie van oplichting kan dit wel tellen dan.
              Er zijn een aantal zaken wel vervangen zoals oliefilter en dergelijke, maar niks buitengewoons. Het is vooral 110 euro per werkuur dat serieus doortelt.

Van hieruit naar Drogenbos via de Brusselse ring was langer dan een uur rijden met files. Terugrijden nam ook een uur in beslag op vrijdagmiddag. Ze konden ook een valetdrive doen, maar dit zou nog is 300 euro extra kosten.

Het zijn gewoon dure wagens hoor. De service was eigenlijk niet oké, voor het bedrag dat er tegenover stond. Dit mede met dank aan Dieteren en hun werkwijze.

Als iemand een goede onderhoudsgarage weet voor zo'n wagens rond het Leuvense, mag die mij altijd een tip bezorgen. Bij de volkswagen garage hier wouden ze er liever niet aan beginnen (hoewel het een halve Volkswagen is).

Comment

Er zijn een aantal zaken wel vervangen zoals oliefilter en dergelijke, maar niks buitengewoons. Het is vooral 110 euro per werkuur dat serieus doortelt.

Van hieruit naar Drogenbos via de Brusselse ring was langer dan een uur rijden met files. Terugrijden nam ook een uur in beslag op vrijdagmiddag. Ze konden ook een valetdrive doen, maar dit zou nog is 300 euro extra kosten.

Het zijn gewoon dure wagens hoor. De service was eigenlijk niet oké, voor het bedrag dat er tegenover stond. Dit mede met dank aan Dieteren en hun werkwijze.

Als iemand een goede onderhoudsgarage weet voor zo'n wagens rond het Leuvense, mag die mij altijd een tip bezorgen. Bij de volkswagen garage hier wouden ze er liever niet aan beginnen (hoewel het een halve Volkswagen is).
                Het is een Continental GT?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Ver van jullie, maar deze zijn gekend om hun werk.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• €5000 voor een onderhoud, wtf!

Comment

• flying spur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                        als ik mij niet meer herinner wanneer ik de olie filter vervangen heb, steek ik eens een nieuwe.
                        Noteer het toch maar ... voor je het goed en wel weet ben je aan het dementeren en alle dagen je oliefilter aan 't vervangen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
                          Indien identieke onderdelen is zo'n vergelijking dikke zever.
                          Een oliefilter is een oliefilter, of die nu in een A3 of A6 zit.

Na de garantieperiode doe ik onderhoud en herstellingen zelf.
                          Akkoord dat je wel de kennis moet hebben...
                          Wat een zever is dit nu ?
                          En oliefilter heeft bepaalde eigenschappen!!!
                          capaciteit, inhoud, levensduur,...

Het zal vooral het type motor zijn, dat bepaalt welke filter er nodig is.

Vandaar mijn reactie... je hoeft me daarom nog niet persoonlijk aan te vallen...
                          Last edited by ; 09/09/2016, 17:35.

Comment

Met eens te mailen en te vragen wat het kost kan je niks misdoen zeker?
                            Bourgoo knokke
                            Keulen, duitsland ander netwerk en veel kans op goedkoper.
                            Find out where to purchase a new or pre-owned Bentley or where to to get your Bentley serviced with our Bentley Dealership locator.

En puur uit nieuwsgierigheid zou ik ook mailen naar de dealer in de UK Kent, thuismarkt dus wie weet veel goedkoper?
                            Polo 6n 1.4

Comment

• Heeft BMW sinds een aantal jaar geen papieren onderhoudsboekje meer?

Ik begin me nu te twijfelen of ik uberhaupt ooit zo een ding heb gekregen bij de overname van mijn E90 (2011) een kleine maand geleden. Of kijkt BMW puur naar het "Service menu" in iDrive en doet dat dan dienst als onderhoudsboekje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                Met eens te mailen en te vragen wat het kost kan je niks misdoen zeker?
                                Bourgoo knokke
                                Keulen, duitsland ander netwerk en veel kans op goedkoper.
                                Find out where to purchase a new or pre-owned Bentley or where to to get your Bentley serviced with our Bentley Dealership locator.

En puur uit nieuwsgierigheid zou ik ook mailen naar de dealer in de UK Kent, thuismarkt dus wie weet veel goedkoper?
                                Het gaat mij niet om de goedkoopste hoor. Dan koop je ook geen Bentley. UK is veel te ver. Dank voor die tip van hierboven.

Comment

• 6 nieuwe bougies en bobinepennen + nieuwe uitlaatklemmen voor Audi S4 B8: 704€ incl. werkuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                                    6 nieuwe bougies en bobinepennen + nieuwe uitlaatklemmen voor Audi S4 B8: 704€ incl. werkuren
                                    Moeten gouden onderdelen zijn.....

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                      Moeten gouden onderdelen zijn.....

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
                                      Nee, wel degelijke. Onder garantie dus meh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                                        Nee, wel degelijke. Onder garantie dus meh.
                                        zo degelijk zijn ze dan toch niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                          zo degelijk zijn ze dan toch niet?
                                          Ik heb de wagen maar 5 weken. Kan u niet zeggen wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft

Comment

Working...
                                          X