5000EUR, en wat zorgt ervoor dat dit zo hoog is als er niks vervangen is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote onderhoudsprijzen-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDe naam, het prestige, de naam, en euh, de showroom.
En hoe zetten ze dat op factuur?
Bentley trademark: 4500EUR
Wtf.
Kwestie van oplichting kan dit wel tellen dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenIk mocht er wel speciaal voor naar Drogenbos rijden, omdat de garage in Zaventem net weg is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
luchtfilter en brandstoffilter vervang ik als ik merk dat de auto precies trager rijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEn hoe zetten ze dat op factuur?
Bentley trademark: 4500EUR
Wtf.
Kwestie van oplichting kan dit wel tellen dan.
Van hieruit naar Drogenbos via de Brusselse ring was langer dan een uur rijden met files. Terugrijden nam ook een uur in beslag op vrijdagmiddag. Ze konden ook een valetdrive doen, maar dit zou nog is 300 euro extra kosten.
Het zijn gewoon dure wagens hoor. De service was eigenlijk niet oké, voor het bedrag dat er tegenover stond. Dit mede met dank aan Dieteren en hun werkwijze.
Als iemand een goede onderhoudsgarage weet voor zo'n wagens rond het Leuvense, mag die mij altijd een tip bezorgen. Bij de volkswagen garage hier wouden ze er liever niet aan beginnen (hoewel het een halve Volkswagen is).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenEr zijn een aantal zaken wel vervangen zoals oliefilter en dergelijke, maar niks buitengewoons. Het is vooral 110 euro per werkuur dat serieus doortelt.
Van hieruit naar Drogenbos via de Brusselse ring was langer dan een uur rijden met files. Terugrijden nam ook een uur in beslag op vrijdagmiddag. Ze konden ook een valetdrive doen, maar dit zou nog is 300 euro extra kosten.
Het zijn gewoon dure wagens hoor. De service was eigenlijk niet oké, voor het bedrag dat er tegenover stond. Dit mede met dank aan Dieteren en hun werkwijze.
Als iemand een goede onderhoudsgarage weet voor zo'n wagens rond het Leuvense, mag die mij altijd een tip bezorgen. Bij de volkswagen garage hier wouden ze er liever niet aan beginnen (hoewel het een halve Volkswagen is).
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Ver van jullie, maar deze zijn gekend om hun werk.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichtenals ik mij niet meer herinner wanneer ik de olie filter vervangen heb, steek ik eens een nieuwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk BerichtenIndien identieke onderdelen is zo'n vergelijking dikke zever.
Een oliefilter is een oliefilter, of die nu in een A3 of A6 zit.
Na de garantieperiode doe ik onderhoud en herstellingen zelf.
Akkoord dat je wel de kennis moet hebben...
En oliefilter heeft bepaalde eigenschappen!!!
capaciteit, inhoud, levensduur,...
Het zal vooral het type motor zijn, dat bepaalt welke filter er nodig is.
Vandaar mijn reactie... je hoeft me daarom nog niet persoonlijk aan te vallen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenEr zijn een aantal zaken wel vervangen zoals oliefilter en dergelijke, maar niks buitengewoons. Het is vooral 110 euro per werkuur dat serieus doortelt.
Bourgoo knokke
Keulen, duitsland ander netwerk en veel kans op goedkoper.
Find out where to purchase a new or pre-owned Bentley or where to to get your Bentley serviced with our Bentley Dealership locator.
En puur uit nieuwsgierigheid zou ik ook mailen naar de dealer in de UK Kent, thuismarkt dus wie weet veel goedkoper?
Comment
-
Heeft BMW sinds een aantal jaar geen papieren onderhoudsboekje meer?
Ik begin me nu te twijfelen of ik uberhaupt ooit zo een ding heb gekregen bij de overname van mijn E90 (2011) een kleine maand geleden. Of kijkt BMW puur naar het "Service menu" in iDrive en doet dat dan dienst als onderhoudsboekje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenMet eens te mailen en te vragen wat het kost kan je niks misdoen zeker?
Bourgoo knokke
Keulen, duitsland ander netwerk en veel kans op goedkoper.
Find out where to purchase a new or pre-owned Bentley or where to to get your Bentley serviced with our Bentley Dealership locator.
En puur uit nieuwsgierigheid zou ik ook mailen naar de dealer in de UK Kent, thuismarkt dus wie weet veel goedkoper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten6 nieuwe bougies en bobinepennen + nieuwe uitlaatklemmen voor Audi S4 B8: 704€ incl. werkuren
Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenMoeten gouden onderdelen zijn.....
Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenNee, wel degelijke. Onder garantie dus meh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenzo degelijk zijn ze dan toch niet?
Comment
Comment