Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Tja, ik heb niet echt een probleem met dat connectiegevoel want dat wist ik op voorhand hé, maar dan moet het systeem wel werken zoals het hoort.

En net daar wringt het schoentje bij Mercedes hier ten lande, zoveel mogelijk verkopen ok, maar dan stopt het daar. Opvolging met kennis van zaken is gewoon nihil. Zelfs hun eigen verkopers maken je wat wijs of weten het zelf niet.

Het succes is hun gewoon naar het hoofd gestegen en ondertussen lees je alleen hier op het forum al waanzinnige verhalen genoeg over hun incompetentie
    die incompetentie is niet echt alleen bij mercedes hoor,hoor ik wel bij meer merken,
    probleem is vaak dat ervaring niet langer vervangen of gewaardeerd wordt.
    hoe groter de concessie hoe minder interesse in de klant,hoe meer in show en winst.
    en dat is niet alleen in automotive zo.
    in vele electronica winkels bv kijken ze u buiten als je het nog maar waagt uitleg te vragen,inderdaad,zoveel mogelijk op zo kort mogelijke tijd verkopen...
    om dan te klagen dat de mensen online shoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
      en zo kan je alles inderdaad goedpraten,de kans dat er een boom op je valt bestaat ook,alle bomen omzagen dan maar?
      trouwens wat doe je te voet,met de fiets.........volgende stap in chip in je brein?
      gsm heb ik zelden op zak.....
      nee sorry,die brol is aan mij niet besteed,en de kans dat ik overlijd door gebrek aan neem ik er graag bij.
      dat ze diegenen die die speeltjes graag bezitten hun zin geven,maar diegenen die het niet wensen ook.
      klanten moeten ZELF kunnen beslissen.
      Dat is toch wat ze willen. Hier op werk zijn er mensen die de locatie van (de gsm van) hun gezinsleden kunnen bekijken...

Je kan zelf beslissen, door het product met dergelijke niet optionele service niet te kopen. Tot er een bepaalde groep mensen er geld in zien en dit in een verplichte norm steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten

Dat is toch wat ze willen. Hier op werk zijn er mensen die de locatie van (de gsm van) hun gezinsleden kunnen bekijken...

Je kan zelf beslissen, door het product met dergelijke niet optionele service niet te kopen. Tot er een bepaalde groep mensen er geld in zien en dit in een verplichte norm steken...
        tot er een bepaalde groep.....................dat is nu net wat ik bedoel he,
        ik hou niet van die dwingelanddei en big brother toestanden.
        mensen moeten zelf kunnen beslissen wat wel en wat niet gewenst is.
        wanneer iets opgedrongen wordt is er iets verdacht aan.

Comment

• Op een gegeven moment blijf je natuurlijk met een groep van 1000 gelijkgestemden achter terwijl 10 miljoen anderen wel mee zijn. Dan hou je de boel en innovatie gewoon op.

Je kijkt nog VRT via de antenne en luistert nog naar cassettes zeker?

Altijd gezond, vasthouden aan hetgeen je kent en alle vooruitgang weigeren.

Zulke mensen moesten ze in het ziekenhuis ook behandelen met technologie van 75 jaar geleden.
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

en zo kan je alles inderdaad goedpraten,de kans dat er een boom op je valt bestaat ook,alle bomen omzagen dan maar?
            trouwens wat doe je te voet,met de fiets.........volgende stap in chip in je brein?
            gsm heb ik zelden op zak.....
            nee sorry,die brol is aan mij niet besteed,en de kans dat ik overlijd door gebrek aan neem ik er graag bij.
            dat ze diegenen die die speeltjes graag bezitten hun zin geven,maar diegenen die het niet wensen ook.
            klanten moeten ZELF kunnen beslissen.
            Te voet heb ik mijne smartphone bij die een noodfunctie heeft en de nodige instanties verwittigd. Met de fiets rij ik met een Garmin Edge. Als ik zeer hard ten val kom, gaat er een alarm af. Als het per ongeluk is, dan kan ik dat annuleren. Als het echt is en ik ben het bewustzijn kwijt of ik geraak niet aan de GPS, dan krijgen 3 mensen een bericht met mijn coördinaten op een kaart zodat ze mij direct kunnen vinden. Fantastisch systeem.

Mijne tiguan heeft geen SOS knop, maar mijne C5 destijds wel. Bij een zeer zware crash verwittigd deze de nodige instanties. Ik kan dat alleen maar toejuichen.

Uw vergelijking van die bomen is geheel naast de kwestie.

Comment

Er is nog altijd de privacywetgeving en gij moet er dus toestemming voor geven. Hier hebben alle camionetten Track & Trace. Elke werknemer heeft daar een document voor moeten ondertekenen om akkoord te gaan.
              Destijd met de C5 zat er een SOS systeem op. Ik heb bij het afhalen van de wagen in de garage een document moeten ondertekenen dat ik akkoord ging met het systeem en mijn GSM nummer moeten bevestigen.

U zomaar volgen, gaat niet zonder akkoord. Ook uw familieleden moeten een akkoord geven via de smartphone. Een functie die wij allemaal hebben thuis, maar waar we geen gebruik van maken. Ik moet niet elk moment kunnen zien waar mijn vrouw zit. En andersom ook niet. En toch hebben we niets te verbergen.

Comment

• ieder zijn ding he free,
                voel jij je daar goed bij,dan moet je dat doen.
                maar(moeilijk te begrijpen voor sommige) er zijn ook nog mensen die er totaal geen boodschap aan hebben.
                en die hebben ook het recht op hun mening.
                het spijtige is ,het is al enkele malen gebleken dat wie zijn mening (die niet overeenkomt met sommige personen)verkondigd en verdedigd al snel veroordeeld wordt.
                die bomen zijn naast de kwestie ,ok maar wel een mooi voorbeeld.
                trouwens heel deze discutie is naast de kwestie als je het zo wil
                t gaat over onderhoud/ onderhoudsprijzen.

Comment

ieder zijn ding he free,
                  voel jij je daar goed bij,dan moet je dat doen.
                  maar(moeilijk te begrijpen voor sommige) er zijn ook nog mensen die er totaal geen boodschap aan hebben.
                  en die hebben ook het recht op hun mening.
                  het spijtige is ,het is al enkele malen gebleken dat wie zijn mening (die niet overeenkomt met sommige personen)verkondigd en verdedigd al snel veroordeeld wordt.
                  die bomen zijn naast de kwestie ,ok maar wel een mooi voorbeeld.
                  trouwens heel deze discutie is naast de kwestie als je het zo wil
                  t gaat over onderhoud/ onderhoudsprijzen.
                  Dus als ik het goed begrijp hebt gij iets te verbergen?
                  Van mij mogen ze weten waar ik zit en wat ik doe. Ik heb niets te verbergen.

Comment

• dat is ook buiten de kwestie.
                    ik hou niet van kuddegedrag/controlementaliteit.
                    zolang een individu niet verdacht wordt,hoeft hij ook niet gevolgd te worden.
                    ik ga,soms tegen beter weten in,nog altijd uit van de goedheid en eerlijkheid van de mensen rondom me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Daar is hem. De jij hebt iets de verbergen redenering...
                      JA ik heb iets te verbergen. Ik zal zelf meer zeggen, ik heb heel veel te verbergen maar blijkbaar mag dat niet meer in deze maatschappij. Iedereen moet op elk moment kunnen weten wat, waar, hoe , waarom, hoeveel. En dan is het ween ween wanneer er ontslag word gegeven omdat ze hun ziek melden op het werk terwijl ze op facebook zetten dat ze op vakantie zijn...

Stop met het verkondigen dat geheimen hebben crimineel is!!

Comment

• inderdaad,daar is em..........................................

Comment

Daar is hem. De jij hebt iets de verbergen redenering...
                          JA ik heb iets te verbergen. Ik zal zelf meer zeggen, ik heb heel veel te verbergen maar blijkbaar mag dat niet meer in deze maatschappij. Iedereen moet op elk moment kunnen weten wat, waar, hoe , waarom, hoeveel. En dan is het ween ween wanneer er ontslag word gegeven omdat ze hun ziek melden op het werk terwijl ze op facebook zetten dat ze op vakantie zijn...

Stop met het verkondigen dat geheimen hebben crimineel is!!
                          Als gij iets te verbergen hebt, dan geeft gij gewoon geen toestemming in de mate dat dat nog kan. Ik zie nu compleet het probleem niet.
                          En als ge niet wilt dat iemand weet waar ge zit, dan moet ge in eerste instantie uwe GSM weg smijten. Want al is daar geen toestemming voor gegegeven, dat is het eerste waar men naar gaat kijken bij een misdaad. Want ge wilt niet weten hoeveel misdaden er worden opgelost door de gsm. Gelukkig ook maar.

Wat mij betreft moet het gene big brother worden, maar ben ik zeker geen tegenstander van systemen die uw leven kunnen redden, zoals het SOS systeem in een auto die bij een enorm zware impact de nodige instanties verwittigd met de coördinaten. Idem voor als ik ga fietsen.

Mensen kunnen wel roepen en tieren daarover, maar heb ook al gemerkt dat heel wat van die mensen het toch toejuichen als er bepaalde misdaden zijn opgelost dmv dat traceren. Die moordenaar van Julie een paar maanden terug, hebben ze kunnen vinden door camerabewaking, en hem kunnen oppakken door zijne GSM te traceren. Zonder die zaken, liep die man nu hoogstwaarschijnlijk nog lustig rond of had mss zelfs al meer slachtoffers gemaakt.

Comment

inderdaad,daar is em..........................................
                            Ist de bedoeling dat ge nu gelijk ne papegaai op iedereen zijn schouder gaat zitten en alles herhalen om bij mij op de man te spelen, onnozelaar. Nen echte giller zijt ge.

Comment

Als gij iets te verbergen hebt, dan geeft gij gewoon geen toestemming in de mate dat dat nog kan. Ik zie nu compleet het probleem niet.
                              En als ge niet wilt dat iemand weet waar ge zit, dan moet ge in eerste instantie uwe GSM weg smijten. Want al is daar geen toestemming voor gegegeven, dat is het eerste waar men naar gaat kijken bij een misdaad. Want ge wilt niet weten hoeveel misdaden er worden opgelost door de gsm. Gelukkig ook maar.

Wat mij betreft moet het gene big brother worden, maar ben ik zeker geen tegenstander van systemen die uw leven kunnen redden, zoals het SOS systeem in een auto die bij een enorm zware impact de nodige instanties verwittigd met de coördinaten. Idem voor als ik ga fietsen.

Mensen kunnen wel roepen en tieren daarover, maar heb ook al gemerkt dat heel wat van die mensen het toch toejuichen als er bepaalde misdaden zijn opgelost dmv dat traceren. Die moordenaar van Julie een paar maanden terug, hebben ze kunnen vinden door camerabewaking, en hem kunnen oppakken door zijne GSM te traceren. Zonder die zaken, liep die man nu hoogstwaarschijnlijk nog lustig rond of had mss zelfs al meer slachtoffers gemaakt.
                              Mijn probleem is het feit dat bij elke privacy kwestie "als je niets te verbergen hebt moet je er geen probleem mee hebben" boven komt.
                              Voor de rest was alles al uitgeklaard met , ieder zijn ding (zolang het niet verplicht werd).

(de man in de zaak Julie had in de eerste plaats al niet rond mogen lopen en zo zijn er wel meer. Dus of dat iets positief is durf ik toch niet te zeggen).

Comment

Dat is wel een heel foutieve gedachtegang. Het grote gevaar van "alles weten van iedereen" is dat er dan juist daardoor willekeur kan komen.
                                Iedereen maakt wel eens foutjes. Stel als de overheid van iedereen alles perfect kan bijhouden.

Alles ok, ook al bega je geen grote overtredingen. Maar als ze je ooit zouden willen pakken dan ist heel gemakkelijk terug te gaan kijken :
                                Ah je hebt daar, daar, daar, daar en daar, je pinker niet gebruikt. Je hebt 11 keer voorrang van rechts niet gegeven. Je hebt 34 keer meer dan 1km te snel gereden. Enz enz. Dat is dan 7912 euro boete in totaal. Omdat men jouw er uit wilt halen. Willekeur.

Comment

• Ik vind dat toch ook... ik heb niks weg te steken dus wat maakt het uit wat je al dan niet zou weten van mij?

Ik zie 0,0 redenen om dingen verborgen te houden.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

(de man in de zaak Julie had in de eerste plaats al niet rond mogen lopen en zo zijn er wel meer. Dus of dat iets positief is durf ik toch niet te zeggen).
                                    Dat klopt voor de volle 100%, maar dat staat los van het feit dat ze hem hebben kunnen pakken zo. Want voor elke misdadiger is een eerste keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

Dat is wel een heel foutieve gedachtegang. Het grote gevaar van "alles weten van iedereen" is dat er dan juist daardoor willekeur kan komen.
                                      Iedereen maakt wel eens foutjes. Stel als de overheid van iedereen alles perfect kan bijhouden.

Alles ok, ook al bega je geen grote overtredingen. Maar als ze je ooit zouden willen pakken dan ist heel gemakkelijk terug te gaan kijken :
                                      Ah je hebt daar, daar, daar, daar en daar, je pinker niet gebruikt. Je hebt 11 keer voorrang van rechts niet gegeven. Je hebt 34 keer meer dan 1km te snel gereden. Enz enz. Dat is dan 7912 euro boete in totaal. Omdat men jouw er uit wilt halen. Willekeur.
                                      Maar hoe ge het draait of keert, zover gaat het komen. En ik ben er zeker van dat ze veel meer van ons weten dan we denken.
                                      Ge ziet al genoeg aan al de reclame die op uwe FB verschijnt als ge alleen al in een bepaalde winkel zijt geweest.

En met DNA databanken gaat het ook zo gaan. Ge kunt uw DNA weigeren, maar uiteindelijk gaat er altijd iemand van uw familiekring zijn DNA hebben afgestaan, waardoor ge uiteindelijk toch in beeld komt, moest ge iets misdaan hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Ik vind dat toch ook... ik heb niks weg te steken dus wat maakt het uit wat je al dan niet zou weten van mij?

Ik zie 0,0 redenen om dingen verborgen te houden.
                                        Denk dat Phate meer doelt op het verleden. Nu krijgt ge een boete als ze u pakken met flitsen bijvoorbeeld. Ge betaald dan die boete voor die overtreding. Als ze u kunnen tracen, kunnen ze ook ineens zien dat ge bv dat jaar 862 keer te hard gereden heb, en u een boete uitschrijven van een paar €10000'den.

Comment

Denk dat Phate meer doelt op het verleden. Nu krijgt ge een boete als ze u pakken met flitsen bijvoorbeeld. Ge betaald dan die boete voor die overtreding. Als ze u kunnen tracen, kunnen ze ook ineens zien dat ge bv dat jaar 862 keer te hard gereden heb, en u een boete uitschrijven van een paar €10000'den.
                                          En dan vooral ook het probleem van willekeur. Als ge bv. moet blazen, en den agent die u doet blazen ziet uwe kop ni graag, gaat da nachecken en rekent u dan alles ineens aan. Terwijl het bij nen andere niet zo is.

Comment

Working...
                                          X