Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

En dan vooral ook het probleem van willekeur. Als ge bv. moet blazen, en den agent die u doet blazen ziet uwe kop ni graag, gaat da nachecken en rekent u dan alles ineens aan. Terwijl het bij nen andere niet zo is.
    Tegenhouden gaat ge het niet kunnen. Maar eens de zelfrijdende auto's er zijn, kunnen we niet meer te hard rijden en mogen we ook zuipen

Comment

• Als ze de recidive en andere verkeerszotten ermee uit het verkeer halen en houden mogen ze er dadelijk mee beginnen van mij.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Tegenhouden gaat ge het niet kunnen. Maar eens de zelfrijdende auto's er zijn, kunnen we niet meer te hard rijden en mogen we ook zuipen
        Is geen reden om er niet sceptisch tegenover te staan. 't is hierdoor dat er verschillende dingen boven komen (zoals recent het afluisteren van gespreken met de google/apple assistence AI).

Tenzij je op de openbare weg/parking geparkeerd staat, dan moet je dronken naar je wagen => openbare dronkenschap en kunnen ze je inrekenen.
        Last edited by turboslak; 28/08/2019, 14:14.

Comment

• Maak eens allemaal een ander topic aan. Het is niet de eerste keer dat het hier pagina's lang niets meer te maken heeft met onderhoudsprijzen.

Niet ALLES moet uitdraaien op een WELLES/NIETES-discussie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
            Ik vind dat toch ook... ik heb niks weg te steken dus wat maakt het uit wat je al dan niet zou weten van mij?

Ik zie 0,0 redenen om dingen verborgen te houden.
            Voor alle duidelijkheid, ik ben niet tegen vooruitgang, smartphones, internet of things enz...
            Wat me toch niet weerhoudt om me af en toe wat bedenkingen omtrent privacy te maken.
            ​Een artikeltje dat toch wel interessant is : https://www.trouw.nl/nieuws/zonder-p...heid~b65d2b56/
            Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 28/08/2019, 14:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Voor alle duidelijkheid, ik ben niet tegen vooruitgang, smartphones, internet of things enz...
              Wat me toch niet weerhoudt om me af en toe wat bedenkingen omtrent privacy te hebben.
              Hier een artikeltje dat toch wel interessant is .
              Ik krijg jouw link niet open, site niet bereikbaar.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten

Is geen reden om er niet sceptisch tegenover te staan. 't is hierdoor dat er verschillende dingen boven komen (zoals recent het afluisteren van gespreken met de google/apple assistence AI).

Tenzij je op de openbare weg/parking geparkeerd staat, dan moet je dronken naar je wagen => openbare dronkenschap en kunnen ze je inrekenen.
                Maar denk niet dat ze met eender welk systeem ze gaan zien dat ik dronken naar mijne wagen loop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik krijg jouw link niet open, site niet bereikbaar.
                  Is verbeterd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                    Maak eens allemaal een ander topic aan. Het is niet de eerste keer dat het hier pagina's lang niets meer te maken heeft met onderhoudsprijzen.

Niet ALLES moet uitdraaien op een WELLES/NIETES-discussie.
                    Yes Sir!
                    is plezant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                      Heren,

Ik heb jullie hulp nodig!
                      In mijn huidige functie zou ik graag een prijsanalyse maken van onderhouden bij verschillende merken & onafhankelijke onderhoudsbedrijven.

Het enige dat ik nodig heb zijn onderhoudsfacturen (niet ouder dan 5 jaar). U mag uw naam schrappen als u dat wilt.
                      Deze facturen zullen enkel gebruikt worden voor de data die er op staat van het onderhoud, de persoonsgegevens worden NIET gebruikt

Auto's die op onderhoud geweest zijn bij onafhankelijken (Bosch, Auto5, Midas,...) zijn pluspunten!

Ik zou graag vragen - wie interesse heeft hieraan mee te werken - mij een PM te sturen. Zo kan ik mijn mailadres geven zodat jullie mij de onderhoudsfacturen kunt doorsturen ;-)

Bedoeling is te zien wat de verschillen zijn in prijs van:
                      - wisselstukken (ong 20-30% van de factuur)
                      - vloeistoffen (ong 15-20% van de factuur)
                      - uurlonen (ong 50% van de factuur)

Alvast bedankt voor de hulp
                      Ik zal hier wel - in de mate van het mogelijke - conclusies posten.
                      Dus niemand die hier wat factuurtjes heeft om te sharen?
                      Vitten op elkaar gaat precies vlotter dan discussiëren waarover dit topic gaat
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ist de bedoeling dat ge nu gelijk ne papegaai op iedereen zijn schouder gaat zitten en alles herhalen om bij mij op de man te spelen, onnozelaar. Nen echte giller zijt ge.
                        kijk he free,je bent niet de eerste die begint te schelden,maakt totaal geen indruk op mij,integendeel.
                        als er 10 mijn mening aanvallen,dan is dat maar zo
                        als er 2 mijn mening niet aanvallen of bijtreden,dan mag ik dat ook aanhalen
                        zo simpel is het
                        voel jij je persoonlijk aangevallen?spijtig
                        maar ik ga er echt mijn mening niet voor herzien.
                        iedereen is vrij te denken wat hij wil,tenminste zolang we geen chip in onze hersenen ingepland krijgen.
                        leven en laten leven daar draait het om,
                        tot spijt van een groepje manipulators die het liever anders zouden zien.
                        wie dan de papegaai uithangt mag je voor u zelf uitmaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

kijk he free,je bent niet de eerste die begint te schelden,maakt totaal geen indruk op mij,integendeel.
                          als er 10 mijn mening aanvallen,dan is dat maar zo
                          als er 2 mijn mening niet aanvallen of bijtreden,dan mag ik dat ook aanhalen
                          zo simpel is het
                          voel jij je persoonlijk aangevallen?spijtig
                          maar ik ga er echt mijn mening niet voor herzien.
                          iedereen is vrij te denken wat hij wil,tenminste zolang we geen chip in onze hersenen ingepland krijgen.
                          leven en laten leven daar draait het om,
                          tot spijt van een groepje manipulators die het liever anders zouden zien.
                          wie dan de papegaai uithangt mag je voor u zelf uitmaken.
                          In uw geval zou een chip in uw hersenen geen slecht idee zijn. Liefst eentje met hoofdletters en regels rond leestekens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Wat me toch niet weerhoudt om me af en toe wat bedenkingen omtrent privacy te maken.
                            ​Een artikeltje dat toch wel interessant is : https://www.trouw.nl/nieuws/zonder-p...heid~b65d2b56/
                            het is ondertussen wel meer dan duidelijk dat voor de overgrote meerderheid bedenkingen maken uit den boze is zeker?
                            slaafs,en met een blik op oneindig volgen wat anderen u voorschotelen,en vooral geen mening hebben die tegen hen ingaat.

Comment

In uw geval zou een chip in uw hersenen geen slecht idee zijn. Liefst eentje met hoofdletters en regels rond leestekens
                              ik skreif zoals ik vint dad ik dad moed doen,en zolang ze mei verstaan heef ik geen zier om de mening van taalteskuntigen.
                              en stop nu maar met verwijten en schelden,want het siert u hoegenaamd niet,en is totaal buiten de kwestie.
                              je gedraagd u net als een klein kind dat zijn zin niet krijgt,of een bedrijfsleider die met alle geweld zijn personeel onder de knoet wil/zal houden.
                              einde discutie!

Comment

ik skreif zoals ik vint dad ik dad moed doen,en zolang ze mei verstaan heef ik geen zier om de mening van taalteskuntigen.
                                en stop nu maar met verwijten en schelden,want het siert u hoegenaamd niet,en is totaal buiten de kwestie.
                                je gedraagd u net als een klein kind dat zijn zin niet krijgt,of een bedrijfsleider die met alle geweld zijn personeel onder de knoet wil/zal houden.
                                einde discutie!
                                Zoate Dré zeggen ze daar in de Maaskant tegen

Comment

Wat moet je anders doen op het werk?
                                  Ik zal thuis eens kijken wat ik kan vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten

Wat moet je anders doen op het werk?
                                    Ik zal thuis eens kijken wat ik kan vinden.
                                    Thanks!
                                    Onderzoek naar verschil in prijzen van stukken & uurlonen.
                                    Bv: klein onderhouden bij VW: 450 EUR. Zelfde onderhoud bij auto5: 200 EUR.
                                    Gemiddeld blijft de verdeling tussen wisselstukken/uurloon/vloeistoffen hetzelfde, dus nu is het kwestie van te kijken in welke mate ;-)
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Heb hier om 1 of andere reden over gezien.
                                      Ik wil wel! Laat maar weten wat je nodig hebt.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

einde discutie!
                                        Het geeft anders wel een idee waar je intellectueel staat. Je doet het niet omdat het je niet kan schelen, je gaat echt niet opzettelijk fouten schrijven. Mij irriteert het mateloos, zelfs in die zin dat je bij mij zou vliegen van het forum. En dat heeft NIETS met mening te maken.

Comment

• Trouwens, dokter dre, ik vraag me af wat je op een internetforum doet.

Discussie met gelijkgestemden verloopt in jouw geval het best via een gele briefkaart! Wel even het adres correct spellen, want bij de Post is het soms nog een probleem om anders je post op z’n bestemming te krijgen.

Het goede nieuws is dat HLN nog lezersBRIEVEN blijft aanvaarden. Maak er handig gebruik van!

Comment

Working...
                                          X