Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • ja, das het minimumloon in belgie, of de werkeloosheidsval...1600 bruto (1521 netto) + vakantiegeld
    we schakelen er 70000 in en we vinden dat normaal, das weer goed om verketterd te worden

    dat wegenbouw voor veel mensen te zwaar is, daar kan ik inkomen...en plukken is ook best pittig...maar daar krijg je na een tijd wrs een pak-van-weg voor velen van ons

    hoogste minimumloon bruto eu is lux met 11.5, be 9.5

    das allemaal zonder patronale bijdragen, die zijn op eerste zicht moeilijk te goegelen voor europa te vergelijken
    Last edited by bobo; 13/05/2020, 00:38.

    Comment


    • Duitse prijzen in garages zijn nog duurder dan hier, maar ze scheiden de dingen meer.
      Als je alleen werkuren koopt, dan betaal je daarvoor, en dan kunnen de marges op de onderdelen wat naar beneden.

      het is een beetje de trend die je in restaurants ziet. Vroeger ging de prijs van de wijn gewoon x3-4. Als je dan een iets duurdere wijn kocht, dan was je geschoren.
      nu passen veel restaurants gewoon een aankoop +15€ toe, en dan gaat de prijs van het eten wat omhoog omdat daar al het werk in zit.
      Er wordt ook minder wijn gedronken.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        De gemiddelde Pool verdient dan ook een stuk minder (waarom zouden er anders zoveel hier komen werken). Logisch dat het onderhoud daar goedkoper is. Voor hetzelfde geld hebben ze een hogere winstmarge dan de Belgische dealers.
        Daarom gaan de polen in de werken en de Duitsers in be. Aan de grensarbeiders zie je hoe de voorwaarden liggen.

        Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
          Daarom gaan de polen in de werken en de Duitsers in be. Aan de grensarbeiders zie je hoe de voorwaarden liggen.

          Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
          Klopt. Fr is een dik halfuur rijden van hier, als men mij morgen kort over de grens een job kan geven die 50% meer verloning heeft ben ik ook weg.
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

          '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
            Dat is uiteraard het probleem bobo. Veel mensen zien die bus olie aan x de liter en gaan dan rekenen - in de garage is het maal 4-5-6?

            Het is echter niet zo simpel, inkoop olie aan 10 Euro en verkoop aan 60 Euro per liter is geen 50 Euro winst, want van die marge betaal je deels werkvolk, toonzaal, machines en diagnoseapparatuur, koffie voor de klant,...

            Een beetje zoals je in een restaurant niet enkel uw steak betaalt maar ook uw bord, de afwas, uw kelner en de huur van het pand.

            Weinig mensen die dat inzien denk ik.
            allemaal mooi,maar hoeveel klanten zijn vragende partij naar xxl showrooms in xxl luxe afwerking en meer van die uiterlijke sier?
            geef mij maar de(helaas bijna verdwenen) kleine dealer die iedereen persoonlijk kent(kende)

            Comment


            • Hey hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik wil graag mijn eerste onderhoudsfactuur van mijn 2 auto's hier even plaatsen...
              Het betreft een Hyundai Tucson 1.6 TGDI Automaat en een Audi Q5 2.0 TDI Automaat...

              Eerst de Q5... Bouwjaar 10/2019 Eerste onderhoud op 20.000km (Volgens Audi)


              -Vervangauto Audi Q2 voor 1 dag 33.06
              -insp m olie verv var 7.41 x 19.5 eenheden
              -interieurfilter uit en inbouwen 7.41 x 2.6 eenheden
              -vijs 3.90 x 1
              -Olie 19.10 x 4.7 liter
              -Filtereins 01283 47.90 x 1
              -Antivries 1,50 x 0.5 liter
              -Motorantivries 8.60 x 0.3 liter
              -Ventilatie reiniger 21.25 x 1
              -diesel additief 21.00 x 1
              -Filtereins 17.40 x 1
              -Ad Blue Bijvullen 0.90 x 9 liter
              -Kleine leveringen 12.76
              -Milieubijdrage 3.50

              Totaal : 515.15 eurokes


              Nu de tucson... Bouwjaar 08/20019 Eerste onderhoud op 5.000km (volgens Hyundai)

              -Olie recyclage 0.3 x 4.2 liter
              -gasket Oil Plug 0.6
              -Filter assy engine oil 9.03
              -Klein Materiaal 5
              -Ruitensproeier product 3.98
              -Computer diagnose + reset 15
              -HYU werkplaats 52
              -Vervangwagen i20 20.67
              -Carrosserie inspectie 0
              - Motorolie 5W30 15.5 x 4.2 liter


              Totaal 209.14 eurokes



              Ik voel mij eigenlijk 2 keer goed genaaid

              Ik hoor graag u meningen

              Glenn
              Last edited by GlennGlenn; 25/05/2020, 21:17.

              Comment


              • Dat onderhoud voor de Tucson is veel snel. Eerste onderhoud is na 1 jaar of 15000km. Dat zijn de regels van de stealer waarschijnlijk maar niet die van Hyundai.

                Het onderhoud bij Audi heeft net zoals bij Mercedes en BMW altijd een van de pot gerukte prijs, dus je mag je idd 2 keer goed genaaid voelen. Proficiat!
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • Nu moet ik zeggen dat ik bij elke nieuwe auto die ik al kocht op 1500 km olie en oliefilter laat vervangen. Anderzijds betaal ik daar €40 voor ofzo. €210 is bij mij de prijs voor een groot onderhoud (zonder dingen als remmen enzo weliswaar).

                  Daarna zweer ik bij onderhoud op 15.000 km. Geen fan van ultralange intervallen.

                  Die factuur bij Audi voor een eerste onderhoud... laat ons zeggen dat dit 1 van de grote redenen is dat ik niet snel een Duitse premium (ook geen VW) meer zal kopen. Dat zijn bedragen die er als werkmens toch inhakken op uw rekening.
                  Last edited by timothy; 26/05/2020, 11:24.
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Nu moet ik zeggen dat ik bij elke nieuwe auto die ik al kocht op 1500 km olie en oliefilter laat vervangen. Anderzijds betaal ik daar €40 voor ofzo. €210 is bij mij de prijs voor een groot onderhoud (zonder dingen als remmen enzo weliswaar).

                    Daarna zweer ik bij onderhoud op 15.000 km. Geen fan van ultralange intervallen.

                    Die factuur bij Audi voor een eerste onderhoud... laat ons zeggen dat dit 1 van de grote redenen is dat ik niet snel een Duitse premium (ook geen VW) meer zal kopen. Dat zijn bedragen die er als werkmens toch inhakken op uw rekening.
                    vooral bij beide vind ik de prijs van olie, meer dan €20 de liter absurd ! en bij hyundai de reset €15 euro. hij was 4 maand oud !
                    Last edited by GlennGlenn; 26/05/2020, 23:09.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Dat onderhoud voor de Tucson is veel snel. Eerste onderhoud is na 1 jaar of 15000km. Dat zijn de regels van de stealer waarschijnlijk maar niet die van Hyundai.

                      Het onderhoud bij Audi heeft net zoals bij Mercedes en BMW altijd een van de pot gerukte prijs, dus je mag je idd 2 keer goed genaaid voelen. Proficiat!
                      ik gaf dit meermaals aan, maar volgens de dealer was dit zo, ook het gemiddelde verbruik van 11l vindt hij normaal... korte afstandjes...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door GlennGlenn Bekijk Berichten

                        ik gaf dit meermaals aan, maar volgens de dealer was dit zo, ook het gemiddelde verbruik van 11l vindt hij normaal... korte afstandjes...




                        Dat verbruik lijkt me effectief normaal (benzine?), zeker als je effectief korte ritjes doet. Zware auto, gewicht telkens in beweging krijgen,...
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                        '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door GlennGlenn Bekijk Berichten

                          ik gaf dit meermaals aan, maar volgens de dealer was dit zo.
                          Toch niet! Ik heb 4 jaar met een Kia Sportage gereden en die gebruiken toch dezelfde motoren als Hyundai. Dat was een diesel en moest pas binnen alle 2 jaar of 30000 km, bij de benzine versies is dat jaarlijks of alle 30000 km. Tussen 3000 km en 5000 km was er een gratis nazicht zonder olieverversing.

                          Nuja, olie verversen kan nooit kwaad uiteraard maar de huidige syntetische oliën zijn zo goed dat ze in normale omstandigheden gemakkelijk 30000 km en meer meegaan. Het is dus zeker dealer afhankelijk hoe hij dat eerste (gratis) nazicht interpreteert. Bij onze 1 jaar oude Duster hier was dat 3000 km nazicht onlangs ook gratis. Ik zal dan ook nooit vaker gaan dan de constructeur voorschrijft, vloeistoffen en banden kan je toch regelmatig perfect zelf checken. Hebben ze de olie wel vervangen? Dat lijken wel MB stealer praktijken

                          Mijn Kia dealer hier was trouwens super, met Hyundai dealers heb ik helaas geen ervaring maar zou toch hetzelfde moeten zijn imo.

                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • We hebben voor het eerst in 7 jaar kosten aan de mini.

                            De airco doet het niet, wss bijvullen denk ik. We hebben nog nooit een auto zolang gehad om de airco leeg te krijgen

                            Even gebeld naar de dealer. Eerst doen ze diagnose aan € 130/uur, en dan gaan ze herstellen. Kostelijke affaire
                            BMW X5 45e

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                              Toch niet! Ik heb 4 jaar met een Kia Sportage gereden en die gebruiken toch dezelfde motoren als Hyundai. Dat was een diesel en moest pas binnen alle 2 jaar of 30000 km, bij de benzine versies is dat jaarlijks of alle 30000 km. Tussen 3000 km en 5000 km was er een gratis nazicht zonder olieverversing.

                              Nuja, olie verversen kan nooit kwaad uiteraard maar de huidige syntetische oliën zijn zo goed dat ze in normale omstandigheden gemakkelijk 30000 km en meer meegaan. Het is dus zeker dealer afhankelijk hoe hij dat eerste (gratis) nazicht interpreteert. Bij onze 1 jaar oude Duster hier was dat 3000 km nazicht onlangs ook gratis. Ik zal dan ook nooit vaker gaan dan de constructeur voorschrijft, vloeistoffen en banden kan je toch regelmatig perfect zelf checken. Hebben ze de olie wel vervangen? Dat lijken wel MB stealer praktijken

                              Mijn Kia dealer hier was trouwens super, met Hyundai dealers heb ik helaas geen ervaring maar zou toch hetzelfde moeten zijn imo.
                              Mijn dealer, waar je zoals ik weet heel hoog mee oploop, geeft toch ook de raad om de eerste olie tussen 1000 & 1500 km te vervangen. Heb de technische uitleg eens gehad maar herinner me die niet volledig meer (als ik het me goed herinner is het speciale olie die er in de fabriek opgaat en 'kunnen' er ijzerschilfers inzitten na het inrijden).

                              Ik heb eens op de facturen gekeken van mijn 500 1.2i, Doblo, Tipo sedan en 595C: telkens enkel de olie moeten betalen, geen werk. Afhankelijk van de wagen €27 (500 1.2i) tot €42 (595C).

                              Dat zijn dus niet meteen prijzen waarbij ik me opgelicht voel om het zo te zeggen.

                              +€200 voor zoiets vind ik dan ook van de pot gerukt. Ik betaalde voor mijn eerste onderhoud (na 1 jaar) met mijn 595C €162 voor een klein onderhoud. Met de Tipo (lease, maar ik zie de facturen passeren via een tool op het werk) was dat ongeveer €210, en het grote verschil was de olie: iets duurder (roetfilter-geschikte olie) en er kan ook iets meer in (oliecarter is een liter groter).

                              En die +500 Euro voor een eerste onderhoud is al helemaal absurd... Dat is blijkbaar toch allemaal zeer dealerafhankelijk.

                              Als ik de onderhoudsfacturen van m'n Abarth Punto zie (die ik tweedehands kocht, ik kreeg alle facturen van de eerste 4 jaar mee), dan rekent Gent Motors (waar hij gekocht werd en op onderhoud ging de eerste 4 jaar): 1) quasi het dubbele per liter olie 2) 25% meer werkuren 3) duurdere onderdelen zoals oliefilter, pollenfilter, ...
                              En om alles af te ronden betaal je op al die meerprijzen ook nog eens 21% BTW extra wat het verschil nog groter maakt.

                              Ben toch heel blij te kunnen gaan waar ik kan gaan... En de zoon en dochter zijn ondertussen aan het meehelpen in de zaak, dus ik vermoed dat het een familiebedrijf zal blijven zolang ze blijven bestaan moet ik niets anders hebben.
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                              Comment


                              • Vrijdag andere remolie op de BMW, is periodiek (om de twee jaar). Vorige keer was 't 64 euro, valt nog mee.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                                  Mijn dealer, waar je zoals ik weet heel hoog mee oploop, geeft toch ook de raad om de eerste olie tussen 1000 & 1500 km te vervangen. Heb de technische uitleg eens gehad maar herinner me die niet volledig meer (als ik het me goed herinner is het speciale olie die er in de fabriek opgaat en 'kunnen' er ijzerschilfers inzitten na het inrijden).

                                  Ik heb eens op de facturen gekeken van mijn 500 1.2i, Doblo, Tipo sedan en 595C: telkens enkel de olie moeten betalen, geen werk. Afhankelijk van de wagen €27 (500 1.2i) tot €42 (595C).

                                  Dat zijn dus niet meteen prijzen waarbij ik me opgelicht voel om het zo te zeggen.

                                  +€200 voor zoiets vind ik dan ook van de pot gerukt. Ik betaalde voor mijn eerste onderhoud (na 1 jaar) met mijn 595C €162 voor een klein onderhoud. Met de Tipo (lease, maar ik zie de facturen passeren via een tool op het werk) was dat ongeveer €210, en het grote verschil was de olie: iets duurder (roetfilter-geschikte olie) en er kan ook iets meer in (oliecarter is een liter groter).

                                  En die +500 Euro voor een eerste onderhoud is al helemaal absurd... Dat is blijkbaar toch allemaal zeer dealerafhankelijk.

                                  Als ik de onderhoudsfacturen van m'n Abarth Punto zie (die ik tweedehands kocht, ik kreeg alle facturen van de eerste 4 jaar mee), dan rekent Gent Motors (waar hij gekocht werd en op onderhoud ging de eerste 4 jaar): 1) quasi het dubbele per liter olie 2) 25% meer werkuren 3) duurdere onderdelen zoals oliefilter, pollenfilter, ...
                                  En om alles af te ronden betaal je op al die meerprijzen ook nog eens 21% BTW extra wat het verschil nog groter maakt.

                                  Ben toch heel blij te kunnen gaan waar ik kan gaan... En de zoon en dochter zijn ondertussen aan het meehelpen in de zaak, dus ik vermoed dat het een familiebedrijf zal blijven zolang ze blijven bestaan moet ik niets anders hebben.
                                  Ieder doet daar uiteraard mee wat hij wil hé. Ik volg gewoon de voorgeschreven intervallen van het onderhoudsboekje en niet die van sommige dealers. Vroeger verving ik de eerste olie ook eerder en was dat trouwens ook altijd zo voorgeschreven maar ondertussen wordt dat meestal niet meer gedaan. Verkeerd doe je daar uiteraard niks mee en aan die prijzen mag dat gerust wat vaker idd

                                  Volledig mee eens, een betrouwbare dealer is belangrijk. Ik heb ook al heel wat merken gehad en ben ook steeds tevreden geweest over de dealers, zeker die van Fiat/Lancia destijds.

                                  Maar dat wist je al en dat ik nu van mijn laatste 2 MB dealers het vliegend sch**t krijg wist je ook. Maar daar heb ik ondertussen ook een oplossing voor gevonden in mijn lageloonlandje
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                    Ieder doet daar uiteraard mee wat hij wil hé. Ik volg gewoon de voorgeschreven intervallen van het onderhoudsboekje en niet die van sommige dealers. Vroeger verving ik de eerste olie ook eerder en was dat trouwens ook altijd zo voorgeschreven maar ondertussen wordt dat meestal niet meer gedaan. Verkeerd doe je daar uiteraard niks mee en aan die prijzen mag dat gerust wat vaker idd

                                    Volledig mee eens, een betrouwbare dealer is belangrijk. Ik heb ook al heel wat merken gehad en ben ook steeds tevreden geweest over de dealers, zeker die van Fiat/Lancia destijds.

                                    Maar dat wist je al en dat ik nu van mijn laatste 2 MB dealers het vliegend sch**t krijg wist je ook. Maar daar heb ik ondertussen ook een oplossing voor gevonden in mijn lageloonlandje
                                    Yep, weet ik.

                                    Je hebt vroeger nog BMW’s en Mercedessen gehad als ik me goed herinner - wat heb je daarmee gedaan destijds voor het onderhoud?

                                    Destijds voor mijn 328i ook helemaal niet te spreken van de officiële dealer - ben toen nadien altijd naar Erondegem gegaan bij de onafhankelijke BMW-specialist waar order66 ook zo tevreden van is.
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      We hebben voor het eerst in 7 jaar kosten aan de mini.

                                      De airco doet het niet, wss bijvullen denk ik. We hebben nog nooit een auto zolang gehad om de airco leeg te krijgen

                                      Even gebeld naar de dealer. Eerst doen ze diagnose aan € 130/uur, en dan gaan ze herstellen. Kostelijke affaire
                                      Vorige week bij de mijne (Opel astra) airco laten bijvullen. 1ste x met deze naar de garage en ook een nieuwe garage gekozen. €146 voor enkel het bijvullen. Eerste en meteen laatste keer dat ze mij daar zien...
                                      2012 Abarth 500 'esseesse'

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                                        Yep, weet ik.

                                        Je hebt vroeger nog BMW’s en Mercedessen gehad als ik me goed herinner - wat heb je daarmee gedaan destijds voor het onderhoud?

                                        Destijds voor mijn 328i ook helemaal niet te spreken van de officiële dealer - ben toen nadien altijd naar Erondegem gegaan bij de onafhankelijke BMW-specialist waar order66 ook zo tevreden van is.
                                        Altijd bij de officiële dealers, maar dat was nog in de 'alles was beter toen' 80's en 90's

                                        Toen mocht je nog kijken naar wat ze deden en eventueel zelfs een handje meehelpen.
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                          Altijd bij de officiële dealers, maar dat was nog in de 'alles was beter toen' 80's en 90's

                                          Toen mocht je nog kijken naar wat ze deden en eventueel zelfs een handje meehelpen.
                                          Ik mag nu ook nog meekijken. Helpen misschien ook, maar dat doe ik liever niet want de kans is bestaande dat ik meer kapot maak dan goed

                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                          '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X