Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ik heb 45 betaald bij mijne garagist.
    bij mijne garagist zal het wss ook goedkoper zijn dan die 70-80

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      't is REMVLOEISTOF trouwens ipv remolie... ooit eens zware discussie gehad hiere met fcapri
      blij dat ik zo een indruk heb achtergelaten :-)
      ge hebt het toch onthouden allesinds.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten

blij dat ik zo een indruk heb achtergelaten :-)
        ge hebt het toch onthouden allesinds.
        https://memegenerator.net/img/instances/37151121.jpg
        ja dat vergeten we nooit meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
          allesinds
          ??

All Saints ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

??

All Saints ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ik rem nooit dus zal pas laat merken dat er iets mis met de remvloeistof...met die oude sleuren liet ik die ook nooit vervangen

maar't probleem is dat het een hygroscopisch goedje is, en in ons vochtig klimaat zal die sneller verouderen dan in texas...km's spelen geen rol gewoon de leeftijd is van tel
              hoe meer vocht erin zit, hoe sneller dat de vloeistof gaat koken in een noodgeval - niet van 1 zwaar remmanoeuvre - maar bvb in de bergen en ge remt te weinig op de motor wel, of op de nurnbergring ofzo; het water in de leidingen kookt...en gas is samendrukbaar, vloeistof niet...uw rempedaal wordt een spons

zowat alle merken hanteren 2 jaar
              voila,tenminste nog iemand met een beetje kennis van zaken.
              of het echt om de 2 jaar moet is een andere discutie

Comment

• Onderhoud Skoda 12tsi, olie + filters (zonder dsg onderhoud) €419

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Lijkt mij geen verschil met die dieven

Comment

• Foto’s op hun kop
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ja, en ik weet niet hoe ze te draaien op de foon

Comment

• Dat is ook een factuurke voor op uwe kop te staan me dunkt... das toch maar ietekes meer dan een gewoon klein onderhoud ?? Hoeveel km heeft dat spel / ouderdom...

Comment

• geen skoda prijzen meer
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Toch redelijk duur voor een klein onderhoud +
                            Bij een een officiële BMW dealer heb je hetzelfde voor
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• 68000km denk 2016, en een 60k dsg onderhoud is vlg mij €400

Comment

• Jawadde, hopelijk kan je zeker zijn dat al die dingen ook effectief vervangen zijn. Lijkt idd zo uit een printer bij een MB stealer gekomen te zijn, hoewel je daar voor hetzelfde zeker 600€ kwijt bent

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                  Toch redelijk duur voor een klein onderhoud +
                                  Bij een een officiële BMW dealer heb je hetzelfde voor
                                  Klein onderhoud op de s (zonder extra’s, meestal staat er wel iets bij dat aangepakt moet worden) is 387

Comment

• Dit is toch geen klein onderhoud meer, alle filters zijn toch vervangen.
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Doen ze niet elk onderhoud de filters?

Mersie voor’t draaien

Comment

• En waarom de schroef vervangen? Die O-ring wel, maar de schroef zelf?
                                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          68000km denk 2016, en een 60k dsg onderhoud is vlg mij €400

Helemaal juist
                                          Heb 339,49 eur (+21% btw) betaald voor mijn R op 60000 km: 5,5 liter dsg olie + nieuwe filter + werk + extra corona-ontsmetting
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X