Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote onderhoudsprijzen-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten't is REMVLOEISTOF trouwens ipv remolie... ooit eens zware discussie gehad hiere met fcapri
ge hebt het toch onthouden allesinds.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
blij dat ik zo een indruk heb achtergelaten :-)
ge hebt het toch onthouden allesinds.
https://memegenerator.net/img/instances/37151121.jpg
- Likes 1
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik rem nooit dus zal pas laat merken dat er iets mis met de remvloeistof...met die oude sleuren liet ik die ook nooit vervangen
maar't probleem is dat het een hygroscopisch goedje is, en in ons vochtig klimaat zal die sneller verouderen dan in texas...km's spelen geen rol gewoon de leeftijd is van tel
hoe meer vocht erin zit, hoe sneller dat de vloeistof gaat koken in een noodgeval - niet van 1 zwaar remmanoeuvre - maar bvb in de bergen en ge remt te weinig op de motor wel, of op de nurnbergring ofzo; het water in de leidingen kookt...en gas is samendrukbaar, vloeistof niet...uw rempedaal wordt een spons
zowat alle merken hanteren 2 jaar
of het echt om de 2 jaar moet is een andere discutie
Comment
-
Foto’s op hun kop“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
-
Toch redelijk duur voor een klein onderhoud +
Bij een een officiële BMW dealer heb je hetzelfde voor“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Jawadde, hopelijk kan je zeker zijn dat al die dingen ook effectief vervangen zijn. Lijkt idd zo uit een printer bij een MB stealer gekomen te zijn, hoewel je daar voor hetzelfde zeker 600€ kwijt bent
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenToch redelijk duur voor een klein onderhoud +
Bij een een officiële BMW dealer heb je hetzelfde voor
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
En waarom de schroef vervangen? Die O-ring wel, maar de schroef zelf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten68000km denk 2016, en een 60k dsg onderhoud is vlg mij €400
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb 339,49 eur (+21% btw) betaald voor mijn R op 60000 km: 5,5 liter dsg olie + nieuwe filter + werk + extra corona-ontsmetting2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment