bmw onderhoud bijna zo goedkoop als dacia onderhoud
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote onderhoudsprijzen-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenbmw onderhoud bijna zo goedkoop als dacia onderhoud
Ik kan de mijne misschien ooit eens bij onze Dacia dealer binnen doen. De motor is toch dezelfde en van het digitale en elektronisch gedeelte kennen ze bij MB zelf niks, dus...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik kan de mijne misschien ooit eens bij onze Dacia dealer binnen doen. De motor is toch dezelfde en van het digitale en elektronisch gedeelte kennen ze bij MB zelf niks, dus...
Voor een kleine beurt? Ik zou niet weten waarom niet. Enkel gaan zij mss (wss?) de digitale onderhoudshistoriek (bc) dan niet kunnen aanvullen, vermoed ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Voor een kleine beurt? Ik zou niet weten waarom niet. Enkel gaan zij mss (wss?) de digitale onderhoudshistoriek (bc) dan niet kunnen aanvullen, vermoed ik?
Probleem is dat ik niet weet wat te kopen momenteel. Misschien raak je binnen 4 of 5 jaar uw benzine of diesel aan de straatstenen niet meer kwijt
En een stroomklet met belabberd bereik is aan de huidige privé prijzen zeker nog niet aan de orde. Misschien dan toch maar wat langer rijden met mijn zuinig A-tjeEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ja het is maar digitaal hé, het aantoonbaar op papier heeft bij mij nog altijd een streepje voor, maar ik vind het wel mooi dat het aangevuld blijft (en voor een schappelijke prijs)
Ik ga ook nog zeker 4 jaar met deze blijven rijden, en daarna mag hij naar de dochter en hopelijk ook nog naar de zoon voor met leren te rijden... dat is zo wat het plan met deze kar en daarna koop ik m'n laatste benzine voor tot aan het einde van m'n dagen
Comment
-
10 jaar geleden eens een VW binnen gebracht bij een kleine Seat dealer voor grote beurt en distributieriem wissel... dat scheelde toen ook 300 euro minder voor hetzelfde werk.
Of dat nu nog zo is, betwijfel k, maar bij mercedes vs. dacia is het allicht wel de moeite waard om te proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten10 jaar geleden eens een VW binnen gebracht bij een kleine Seat dealer voor grote beurt en distributieriem wissel... dat scheelde toen ook 300 euro minder voor hetzelfde werk.
Of dat nu nog zo is, betwijfel k, maar bij mercedes vs. dacia is het allicht wel de moeite waard om te proberenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
zal ik het bij een volgend onderhoud van de Duster eens vragen Die is wel pas binnen geweest voor zijn 2de onderhoud.
Hoe? Sta je dan niet iedere maand in de garage met zo'n Dacia??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Hoe? Sta je dan niet iedere maand in de garage met zo'n Dacia??Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hahaha, nee hoor, nog niks aan gemankeerd na meer dan 50000 km en nog 1 jaar garantie trouwens Jij wel dan?
Comment
-
Klein onderhoud BMW F31 320d.
265 euro inclusief 20% korting. Tijdelijke actie voor wagens die meer dan vijf jaar oud zijn en nog een onderhoud krijgen bij de officiële dealer. Vier jaar terug zelfde onderhoud 259 euro, zonder 20% korting. Dus op vier jaar tijd is een onderhoud... 20% duurder geworden.
Comment
-
het absolute basisonderhoud was hier met €340 in 2020, nog steeds evenveel als in 2007 met de c220 cdi, ik sloeg daar eigenlijk van achterover dat het nog steeds gelijk was (maar mss heeft dat ook te maken met dat huidige wagen intussen +5jaar is, ik weet dat benz dat ook doet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKlein onderhoud BMW F31 320d.
265 euro inclusief 20% korting. Tijdelijke actie voor wagens die meer dan vijf jaar oud zijn en nog een onderhoud krijgen bij de officiële dealer. Vier jaar terug zelfde onderhoud 259 euro, zonder 20% korting. Dus op vier jaar tijd is een onderhoud... 20% duurder geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Neen hoor, het werd 27,89% duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenm'n model 3 heeft nu 46000 km en is nog niet op onderhoud gemoeten. ik kan dus niet zeggen hoeveel het kost...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenm'n model 3 heeft nu 46000 km en is nog niet op onderhoud gemoeten. ik kan dus niet zeggen hoeveel het kost...
Comment
-
ik denk eerder dat zijn punt is: andere auto's hebben dan al vaak 2 onderhoudsbeurten achter de kiezen wat ook weer x-€'s kost. 46 k zonder onderhoud is heel sterk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik denk eerder dat zijn punt is: andere auto's hebben dan al vaak 2 onderhoudsbeurten achter de kiezen wat ook weer x-€'s kost. 46 k zonder onderhoud is heel sterk...
Maar als je een EV hebt, dan is dat normaal, die dingen moeten amper ooit op onderhoud.
Comment
Comment