Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Ten eerste hangt dat zeer sterk af van garagist tot garagist.
Ten tweede komen hun stukken lang niet meer van over de grote plas, meer zelfs, uit grote europese magazijnen, waardoor de prijs lang niet meer zo hoog is als men ten onrechte nog steeds lijkt te beweren.
vb: m'n moeder heeft enkele maanden geleden een paaltje trachten te verplaatsen. Resultaat was een verbrijzeld voorlicht en enkele schrammen. Voorlicht gaan bestellen: prijs 86 euro. Dat lijkt mij helemaal niet zo duur als m'n wel beweert ondanks dit geen courant te vervangen onderdeel is!
In de lijn verwijs ik trouwens graag naar een artikel uit Knack dat ik hier binnenkort es helemaal zal posten (als ik tijd vind om het in te typen). Daarin maakt Vic Heylen (dé Belgische referentie binnen de Autoindustrie, één van de belangrijkste onafhankelijk analysten binnen de autosector) komaf met alle verhaaltjes. VW en Opel die de loonkost als reden geven voor hun herstructureringen, Oosterse merken die de autoindustrie kapot maken...allemaal bullshit stelt ie.
Comment