Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote onderhoudsprijzen-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedkoopste blokjes die ik kan vinden zijn 48.27€

Maar die zijn van hitec, en dat lijkt mij zo van die chinese namaakelektronica

Normaal heb ik Ferodo.

En Brembo schijven

Voor die prijs van u kan ik wel een remblokmontageset leveren, maar daar ben je weinig tot niets mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      bij mijn grossier
      Ik bij m'n Hollandse boer.

tot zover deze nuttige info

Comment

• Mijn grossier is ook een hollander

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Goedkoopste blokjes die ik kan vinden zijn 48.27€

Maar die zijn van hitec, en dat lijkt mij zo van die chinese namaakelektronica

Normaal heb ik Ferodo.

En Brembo schijven

Voor die prijs van u kan ik wel een remblokmontageset leveren, maar daar ben je weinig tot niets mee

Namaak is heerlijk

Als ik schijven bestel zijn't ook van Brembo (na een paar duizend kilometer stonden ze krommer dat de gemiddelde TDI uitlaat)

Geen idee welk merk de blokjes zijn...

Ik redeneer als volgt: als ze passen zijn't goeie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Namaak is heerlijk

Als ik schijven bestel zijn't ook van Brembo (na een paar duizend kilometer stonden ze krommer dat de gemiddelde TDI uitlaat)

Geen idee welk merk de blokjes zijn...

Ik redeneer als volgt: als ze passen zijn't goeie
            Ik ging eerst voor mijn mini ook nieuwe schijven en blokken kopen, maar omdat die nog redelijk zijn die ik nu heb, ga ik die eerst eens goed roodgloeiend proberen zetten, en als ze dan nog altijd goed zijn, mogen ze blijven

Comment

• Even een vraagje : mijn wagen is net op onderhoud geweest en op de factuur staat "brakleen". De factuur is ok, maar kan iemand me mss zeggen wat "brakleen" eigenlijk is? Ken er niets van en ik wil dat voor mezelf wel eens graag weten.

Comment

• Ze hebben jou een brak van een auto uitgeleend?

Comment

• Mmm, nice try, maar dat zal het niet zijn denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                    Even een vraagje : mijn wagen is net op onderhoud geweest en op de factuur staat "brakleen". De factuur is ok, maar kan iemand me mss zeggen wat "brakleen" eigenlijk is? Ken er niets van en ik wil dat voor mezelf wel eens graag weten.
                    brakleen is brake cleaner van het merk CRC :p (gebruiken wij ook op het werk)

Comment

Even een vraagje : mijn wagen is net op onderhoud geweest en op de factuur staat "brakleen". De factuur is ok, maar kan iemand me mss zeggen wat "brakleen" eigenlijk is? Ken er niets van en ik wil dat voor mezelf wel eens graag weten.
                      check gewoon effe op google http://www.google.be/search?hl=nl&q=...-8&sa=N&tab=iw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
                        brakleen is brake cleaner van het merk CRC :p (gebruiken wij ook op het werk)
                        Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Ah ok, bedankt allebei voor de hulp! Ik had wel al gekeken via google maar t was me niet echt duidelijk. Ik heb nl. ook de remvloeistof laten vervangen bij de onderhoudsbeurt, maar moet er dan normaal geen remvloeistof gefactureerd staan? Deze vind ik nergens terug op de factuur.

Comment

Ah ok, bedankt allebei voor de hulp! Ik had wel al gekeken via google maar t was me niet echt duidelijk. Ik heb nl. ook de remvloeistof laten vervangen bij de onderhoudsbeurt, maar moet er dan normaal geen remvloeistof gefactureerd staan? Deze vind ik nergens terug op de factuur.
                          dan zal het wel een forfaitaire prijs zijn, remolie-service ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                            dan zal het wel een forfaitaire prijs zijn, remolie-service ofzo
                            Ja, op de factuur staat idd remvloeistof service vermeld bij de werkuren, 't zal daar dan wel in vervat zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk Berichten
                              Eerste klein onderhoud laten doen van de A6.
                              Prijs voor klein onderhoud 126,78 BTW inclusief.
                              Lijkt me nogal veel in vergelijking met wat ik betaal voor een A6. Waaruit bestond dit onderhoud?

Comment

• Prijs voor het onderhoud van een Toyota RAV4 1.8 benzine op 20.000 km

107€
                                • oliewissel + filter (full syntetic oil)
                                • nazicht
                                • ruitensproeierproduct
                                • wegwerken van roest in motorcompartiment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                  • wegwerken van roest in motorcompartiment
                                  BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Groot onderhoud BMW E46 320cd (80000 km) - Officiële BMW garage

BMW Inspectie I: 269.06 EUR
                                    Remblokken achter: 118.09 EUR
                                    Remolieservice: 28.97 EUR
                                    Ontluchtingseenheid: 57.70 EUR
                                    Klein materieel: 5.00 EUR

TOTAAL INCL. BTW: 579.37 EUR

Comment

• Comment

• idd

Comment

• Leuk, zo'n BMW laten onderhouden.

Comment