Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
    wel men juiste korting in procent weet ik niet... maar ik heb op men signum bijna 14.000 euro korting gekregen... BLINGBLING

Comment

• Ff dit topic van onder het stof halen.

Iemand een idee wat voor korting er te krijgen valt bij MINI?
      Het zou over een works hatch gaan.

Comment

• Zal gene vette zijn. Mini staat bekend om weinig korting te geven. Zal max. 5% zijn denk ik.

Comment

• Wat voor korting geven Seat ( leon ) en Skoda ( Octavia )tegenwoordig?
          BMW X5 45e

Comment

• Mijn seat Leon was een korting van €2150
            + 15% ecokorting.
            Zonder overnamepremie

Dus zo'n 23% in totaal, maar procentrekenen is m'n sterkste kant niet :-)

Comment

• Onlangs bij een Skoda-dealer geweest en daar gaven ze zo 1800€ korting (zonder de eco-premies, etc).
              Bij Skoda kunnen ze al minder korting geven omdat ze al vrij lage prijzen (toch tov VW) geven, alé, dat hebben ze mij toch wijsgemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Zal gene vette zijn. Mini staat bekend om weinig korting te geven. Zal max. 5% zijn denk ik.
                Bij aanschaf van onze Mini hebben we 6.5% korting gekregen + 1500 euro gratis opties (en dan nog eens de overheidskorting en speciale premie voor de roetfilter (ofzoiets))!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Wat voor korting geven Seat ( leon ) en Skoda ( Octavia )tegenwoordig?
                  Zonder ecopremies een 5 - 6%... Wat zoek je juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                    Bij aanschaf van onze Mini hebben we 6.5% korting gekregen + 1500 euro gratis opties (en dan nog eens de overheidskorting en speciale premie voor de roetfilter (ofzoiets))!
                    Niet slecht, waar ergens aangeschaft? Zie dat je van Gent bent.
                    Veel garages voor moeten afgaan?

Comment

• korting

Strafste korting da't k tot nu toe geweten heb was bij mij op't werk

Citroën jumper 3.0, verhoogde & verlengde versie,, met achteruitrij camera e.d.

Stond in stock & mag blijkbaar volgend jaar niet meer verkocht worden door het feit dat dit slechts Euro 4 norm is...

Maarliefts 40% korting nieuw prijs uiteindelijk dus slechts 12K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk Berichten
                        Zonder ecopremies een 5 - 6%... Wat zoek je juist?
                        Daarstrak gaan horen bij seat. Eerst voor een ecosport PLUS maar die zijn al bijna uitverkocht. Dan een style Copa. Uiteindelijk 5K korting op gekregen. Dan bij peugeot binnengeweest. 308CC. 16% gekregen.
                        BMW X5 45e

Comment

• ik heb mijn 308CC gekocht in het lanceringsweekend , ik denk dat wij 5% hebben gekregen....

op de 320d van vorige maand zal het zo'n 22 procent geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Daarstrak gaan horen bij seat. Eerst voor een ecosport PLUS maar die zijn al bijna uitverkocht. Dan een style Copa. Uiteindelijk 5K korting op gekregen. Dan bij peugeot binnengeweest. 308CC. 16% gekregen.
                            'k zou zeggen, kom nog eens langs

Comment

• MINI Cooper D?

Hi, I will write in English, since I don't speak Dutch..

Anyone has experience with Mini Cooper D?
                              it gets the eco-premie and I added a lot of options on it. Will be paying the whole amount directly.

is 7% a good discount or still space to negotiate?

Thanks!

Comment

• No Polish or Bulgarian license plates allowed if you want the korting eh.

Comment

• VW Tiguan Sport & Style : 8 %

Comment

• Hallo

Ik zit ook met de vraag van een Tiguan, een trend & fun dan. Zou het mogelijk zijn om nog hoger te gaan dan die 8%? Het komt erop neer dat ik nu 7% krijg aan een catalogusprijs van 29300. Maar ik zou graag pushen naar de 9-10%. Ik vermoed dat dat wat overdreven is dan?

En weet iemand in welke mate de kortingen van het autosalon een rol spelen op die van de garages? Wacht ik beter tot het autosalon of ga ik nu voor een deal?

Merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door editor Bekijk Berichten
                                      Hallo

Ik zit ook met de vraag van een Tiguan, een trend & fun dan. Zou het mogelijk zijn om nog hoger te gaan dan die 8%? Het komt erop neer dat ik nu 7% krijg aan een catalogusprijs van 29300. Maar ik zou graag pushen naar de 9-10%. Ik vermoed dat dat wat overdreven is dan?

En weet iemand in welke mate de kortingen van het autosalon een rol spelen op die van de garages? Wacht ik beter tot het autosalon of ga ik nu voor een deal?

Merci
                                      als het niet dringend is zou ik zo lang mogelijk wachten
                                      zoals je weet gaat het niet goed in europa

VW zegt zelf dat ze krimp verwachten volgend jaar

heb geduld en je hebt volgend jaar een jaar zoals 2008 waar ze letterlijk moeten dumpen
                                      omdat ze niet verkopen
                                      ik verwacht zeker dat er in spanje en , italie grote overschotten gaan zijn , die je dan hier goedkoper gaat kunnen krijgen

dus geduld is de boodschap wie nog 6 maand kan wachten gaat het hem niet beklagen

als je durft koop je dan rechstreeks in spanje

Comment

• Gezien de maanden voor een autosalon de verkoop niet echt lekker loopt geven ze vaak grote korting in november en december. En geven ze nog grotere kortingen op stockwagens om hun quota te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Gezien de maanden voor een autosalon de verkoop niet echt lekker loopt geven ze vaak grote korting in november en december. En geven ze nog grotere kortingen op stockwagens om hun quota te halen.
                                          true
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X