Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZal gene vette zijn. Mini staat bekend om weinig korting te geven. Zal max. 5% zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWat voor korting geven Seat ( leon ) en Skoda ( Octavia )tegenwoordig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenBij aanschaf van onze Mini hebben we 6.5% korting gekregen + 1500 euro gratis opties (en dan nog eens de overheidskorting en speciale premie voor de roetfilter (ofzoiets))!
Veel garages voor moeten afgaan?
Comment
-
korting
Strafste korting da't k tot nu toe geweten heb was bij mij op't werk
Citroën jumper 3.0, verhoogde & verlengde versie,, met achteruitrij camera e.d.
Stond in stock & mag blijkbaar volgend jaar niet meer verkocht worden door het feit dat dit slechts Euro 4 norm is...
Maarliefts 40% kortingnieuw prijs uiteindelijk dus slechts 12K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk BerichtenZonder ecopremies een 5 - 6%... Wat zoek je juist?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDaarstrak gaan horen bij seat. Eerst voor een ecosport PLUS maar die zijn al bijna uitverkocht. Dan een style Copa. Uiteindelijk 5K korting op gekregen. Dan bij peugeot binnengeweest. 308CC. 16% gekregen.
Comment
-
MINI Cooper D?
Hi, I will write in English, since I don't speak Dutch..
Anyone has experience with Mini Cooper D?
it gets the eco-premie and I added a lot of options on it. Will be paying the whole amount directly.
is 7% a good discount or still space to negotiate?
Thanks!
Comment
-
Hallo
Ik zit ook met de vraag van een Tiguan, een trend & fun dan. Zou het mogelijk zijn om nog hoger te gaan dan die 8%? Het komt erop neer dat ik nu 7% krijg aan een catalogusprijs van 29300. Maar ik zou graag pushen naar de 9-10%. Ik vermoed dat dat wat overdreven is dan?
En weet iemand in welke mate de kortingen van het autosalon een rol spelen op die van de garages? Wacht ik beter tot het autosalon of ga ik nu voor een deal?
Merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door editor Bekijk BerichtenHallo
Ik zit ook met de vraag van een Tiguan, een trend & fun dan. Zou het mogelijk zijn om nog hoger te gaan dan die 8%? Het komt erop neer dat ik nu 7% krijg aan een catalogusprijs van 29300. Maar ik zou graag pushen naar de 9-10%. Ik vermoed dat dat wat overdreven is dan?
En weet iemand in welke mate de kortingen van het autosalon een rol spelen op die van de garages? Wacht ik beter tot het autosalon of ga ik nu voor een deal?
Merci
zoals je weet gaat het niet goed in europa
VW zegt zelf dat ze krimp verwachten volgend jaar
heb geduld en je hebt volgend jaar een jaar zoals 2008 waar ze letterlijk moeten dumpen
omdat ze niet verkopen
ik verwacht zeker dat er in spanje en , italie grote overschotten gaan zijn , die je dan hier goedkoper gaat kunnen krijgen
dus geduld is de boodschap wie nog 6 maand kan wachten gaat het hem niet beklagen
als je durft koop je dan rechstreeks in spanje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGezien de maanden voor een autosalon de verkoop niet echt lekker loopt geven ze vaak grote korting in november en december. En geven ze nog grotere kortingen op stockwagens om hun quota te halen.
Comment
Comment