Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand een idee welke de kortingen (dealer, salon, ...) zijn op een Renault Mègane Grandtour Bose Edition 130 TCe?
Verleden week is prijs laten maken voor een Citroën DS3 So Chic 1.6 VTI 120pk... 'k kreeg amper 1070€ korting en 1300€ voor een Opel Corsa 1.2 16V 2000 Edition.
Viel me toch even tegen.
Je moet bij Citroën op de Ds-reeks niet de kortingen verwachten die je op de rest van het gamma krijgt. Slachtoffer van zijn eigen succes , misschien doen ze tegen het einde van het autosalon toch nog wat extra, als de verkoop mocht tegenvallen. Wat wel te verwachten is gezien het verdwijnen van de ecokortingen.
Zelf kreeg ik op mijn Ds3 SportChic e-Hdi 112 pk ook maar 6%. Maar aangezien hij nog voor 28/11 besteld is en hij maar 99 gr. Co uitstoot kwam daar nog 15 % ecopremie bovenop, dus totaal toch 21% en dat is toch al redelijk wat geld.
En ik kreeg ook nog een behoorlijke prijs voor de overname van mijn huidige wagen (ook een Citroën).
Gisteren, 5/1/2012 mogen ontvangen van een Renault dealer... Het betreft een Renault Mègane Grandtour Bose Edition 130TCe.
Hierbij de simulatie : - t/m vandaag basisprijs 22000 eur - 10% korting - 1500 recyclage = 18300 euro - vanaf 6 januari basisprijs 22450 eur - 12% korting - 1500 recyclage en - 400 eur extra korting zonder financiering 0% geeft 17856 euro netto zoals gezegd komt het vanaf morgen goedkoper! Ik kan de offerte niet in detail doorsturen aangezien de prijzen deze nacht worden opgeladen zodat we morgen offertes met de pc kunnen maken, excuses hiervoor.
VW Tiguan Sport en Style 2.0 CRTDI 110PK Blue motion Tech R line interieur (leder) + exterieur
waarde 37.671
9% korting
totaal 31.299
vind ik niet al te vet persoonlijk om een tweede nieuwe VW te kopen bij dezelfde dealer
Voor loyaliteit mag je toch een duwtje extra verwachten dacht ik zo...niet?
Leuk hé. ik heb niet verder aangedrongen en direct besteld.
De kortingen bij VW : daar moet je niet meer van verwachten. ik kreeg 7,5 % korting op een Golf cabrio. Het vrouwtje wou toch liever een Mini Roadster S = korting 5 % en wat klein prullen gratis. Is ook gene vette
Comment