Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
    Leuk hé. ik heb niet verder aangedrongen en direct besteld.

De kortingen bij VW : daar moet je niet meer van verwachten. ik kreeg 7,5 % korting op een Golf cabrio. Het vrouwtje wou toch liever een Mini Roadster S = korting 5 % en wat klein prullen gratis. Is ook gene vette
    Simpel.
    De Renaults staan veel te duur geprijsd. Kan je dus veel meer korting op geven + als er een pipo binnenkomt die geen % durft vragen is het voor hen jackpot.

Je moet geen % vergelijken, je moet prijzen vergelijken, netto prijzen, en zien wat je daarvoor krijgt.
    Bij Porsche btw: 3%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
      Opel Astra Sports Tourer 17% korting.
      Laat je niet vangen.
      Bekend trukje van veel merken is hun basisprijs kuntsmatig te verhogen om zodoende meer kortingen te kunnen geven.
      Zoek eerst eens uit hoeveel deze Astra de laatste 2 a 3 jaar in basisprijs is gestegen en vergelijk dat met de hoogte van de kortingen. Velen zullen verschieten.

Een bekende prof. economie aan de KUL zei ooit in zijn les. "weet goed dat wanneer de verkoper niet meer lager kan met zijn prijs dat er meestal nog een ruimte van 10% is" . Aan u om de bodem te zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tilt! Bekijk Berichten
        Simpel.
        De Renaults staan veel te duur geprijsd. Kan je dus veel meer korting op geven + als er een pipo binnenkomt die geen % durft vragen is het voor hen jackpot.

Je moet geen % vergelijken, je moet prijzen vergelijken, netto prijzen, en zien wat je daarvoor krijgt.
        Bij Porsche btw: 3%
        ik heb vooral Co vergeleken ,dan de ruimte en dan de prijs. En dat was ok voor mij. Ik kon ook voor 20000 euro een VW caddy maxi-cool hebben met wat prullen. Nu heb ik een wagen met goede eco-score en Vaa en heb een Bose edition met Tomtom Europa en parkeersensoren en achteruitrij-camera en wat frivoliteiten in het interieur.
        ik ben geen twijfelaar
        allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
          renault grand scenic bose edition 1,5 edc = 26 % fleetkorting op stockwagen
          Renault, Citroen, Opel, skoda om maar enkele te noemen. 26% korting op een veel te hoge catalogusprijs.

Zeer bekende solden truk.
          Last edited by ; 14/04/2012, 13:20.

Comment

• ze snijden wel in hun eigen vel ondertussen met korting, want de vaa wordt op de catalogusprijs berekend, en niet op de reeele prijzen

bij cit en renault zal dat nog meevallen, maar op bvb een mercedes gl oud model, of een 7-serie scheelt het toch wel wat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ze snijden wel in hun eigen vel ondertussen met korting, want de vaa wordt op de catalogusprijs berekend, en niet op de reeele prijzen

bij cit en renault zal dat nog meevallen, maar op bvb een mercedes gl oud model, of een 7-serie scheelt het toch wel wat
              Dat is zo, maar bij de Duitsers zijn de kortingen ook niet zo hoog. De catalogusprijs ligt meer in verhouding prijs/kwaliteit. Met een groot vraagteken achter kwaliteit, want ringen en sterren moeten ook betaald worden.

Comment

• paar weken geleden 41% korting op nieuwe citroen bestelwagen gekregen, zonder zelfs maar te zagen. is wel een camionette maar toch ge moet niet vragen wat ze daar achter verdienen, 4 jaar geleden dezelfde gekocht met 28% korting.

op alles inclusief alle opties

en daarbovenop nog 5 jaar garantie tot 150dkm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                  Laat je niet vangen.
                  Bekend trukje van veel merken is hun basisprijs kuntsmatig te verhogen om zodoende meer kortingen te kunnen geven.
                  Zoek eerst eens uit hoeveel deze Astra de laatste 2 a 3 jaar in basisprijs is gestegen en vergelijk dat met de hoogte van de kortingen. Velen zullen verschieten.

Een bekende prof. economie aan de KUL zei ooit in zijn les. "weet goed dat wanneer de verkoper niet meer lager kan met zijn prijs dat er meestal nog een ruimte van 10% is" . Aan u om de bodem te zoeken.
                  Goede raad is goud waard...bedankt.

Comment

Laat je niet vangen.

En vergelijk dan die Renault na korting eens met de nettoprijs van een vergelijkbare VW, nog steeds een pak goedkoper hoor...
                    Gemiddeld gezien is een Megane/Scenic na korting nog een 3.000- 5.000 euro goedkoper dan een vergelijkbaar uitgeruste Golf/Touran...

Comment

• Hoeveel een wagen effectief kost om te maken willen we niet weten denk ik. Anders koopt niemand nog een wagen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Magic Fire Bekijk Berichten
                        Hoeveel een wagen effectief kost om te maken willen we niet weten denk ik. Anders koopt niemand nog een wagen .
                        als je weet dat een bmw 528i in usa €31000 kost, in belgie €46000, is er nog wel wat rek op enige korting

Comment

• Fleetkorting is toch ook iets heel anders dan particuliere korting...

Ik vind 9% niet om over te klagen, eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                            Fleetkorting is toch ook iets heel anders dan particuliere korting...

Ik vind 9% niet om over te klagen, eigenlijk.
                            Het blijft een toonzaalmodel,die Tiguan waar ik over praatte. Worden ook korte ritjes meegedaan voor geinteresseerden met de verkoper achterin (niet in de koffer hé hehe).
                            Koop maar eens ne nieuwe en rij naar huis. Ga de dag erna terug naar de garage en zie wat ze gaan geven
                            Dat zal pas een mooie korting zijn voor de dealer zelf

Op een grand scenic bose edition 1.6 Dci start stop 130 PK als PARTICULIER 16% korting gehad (full option behalve volledig leder)...

En weet dan niemand hoeveel ze verdienen op een auto?? Dat zou pas interessant zijn ,o)
                            Last edited by ; 14/04/2012, 19:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                              En vergelijk dan die Renault na korting eens met de nettoprijs van een vergelijkbare VW, nog steeds een pak goedkoper hoor...
                              Gemiddeld gezien is een Megane/Scenic na korting nog een 3.000- 5.000 euro goedkoper dan een vergelijkbaar uitgeruste Golf/Touran...
                              Je kan pas een prijsvergelijk doen als je weet of beide merken ook dezelfde materialen gebruiken. Daar zit een verschil in. Als dat verschil het prijsverschil rechtvaardigt is een ander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                als je weet dat een bmw 528i in usa €31000 kost, in belgie €46000, is er nog wel wat rek op enige korting
                                Tijdens een interview met een bigboss van een Duits premiummerk (weet niet meer of het BMW of Mercedes was) werd die vraag ook gesteld. Zijn antwoord was dat Europeanen die hoge prijs willen betalen en de Yanks niet. Meteen werd de journalist gevraagd hier niet verder op in te gaan.

Comment

• denk maar aan de kortingen voor diplomaten, dat is ook niet enkel de BTW maar tot 20+% er bovenop, en ik veronderstel dat ze er geen verlies op gaan maken.

Comment

Renault, Citroen, Opel, skoda om maar enkele te noemen. 26% korting op een veel te hoge catalogusprijs.

Zeer bekende solden truk.
                                    dan zijn er toch echt veel mensen die tweedehands met winst verkopen, ik zoek vaak op een skoda superb combi (mooi auto) en die gaan van de hand voor 20.000 + nog meestal, en dat is toch maar vaak een 30% onder de nieuwprijs, terwijl ze volgens u 26% kunnen gehad hebben? zijn er dan mensen die gewoon rijk wordne met autos nieuw te kopen en aan dommeriken die denken tweedehands een goeie deal te doen te verkopen met winst of zonder verlies ondanks gebruik 1-2-3 jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                      dan zijn er toch echt veel mensen die tweedehands met winst verkopen, ik zoek vaak op een skoda superb combi (mooi auto) en die gaan van de hand voor 20.000 + nog meestal, en dat is toch maar vaak een 30% onder de nieuwprijs, terwijl ze volgens u 26% kunnen gehad hebben? zijn er dan mensen die gewoon rijk wordne met autos nieuw te kopen en aan dommeriken die denken tweedehands een goeie deal te doen te verkopen met winst of zonder verlies ondanks gebruik 1-2-3 jaar?
                                      De VW polo van mijn echtgenote heb ik vorig jaar in Diepenbeek op de automarkt voor 3.000 euro onder de aankoopprijs verkocht. Een dieseltje van 3 jaar oud met 45.000 km op de teller.

Ik kan toch ook niet tegen de koper zeggen, sorry vriend maar je moet mij minder betalen.
                                      Ben benieuwd of dat binnen een jaar of 3 weer lukt met een Audi A1. Ik denk het haast niet de aankoopprijs lag te hoog.

Enkele maanden geleden heb ik mijn Zafira van 2006 op dezelfde plaats proberen te verkopen. Maar dat viel tegen, bij de Mercedes dealer waar ik onze nieuwe wagen gekocht heb kreeg ik even veel. Die Walen (in het Luikse) zijn zo slecht nog niet.
                                      Last edited by ; 15/04/2012, 12:23.

Comment

• Mazda 2, 5D, 1.3i Active, Metaalkleur + "luxe" vloermatten = 12% korting

Comment

• Ik heb tot nu toe altijd auto's gekocht, geen kortingen.
                                          Als er kortingen te krijgen zijn (zelf heb ik fleet kortingen), komt dat nooit in aanmerking bij mijn keuze, dus het is onbelangrijk
                                          2014 Porsche Boxster 981
                                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                          X