Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op onze Saab (maand geleden besteld) ongeveer 2-3% meer gekregen dan de standaard fleet + gratis pack. Niet echt denderend maar de overname prijs van onze huidige Vectra was daar minstens €2000 meer dan bij eender welk ander merk (zelfs Opel zelf).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Waar vraag ik dan constant achter kortingen?
      Ik, of beter wij, zijn aan het shoppen maar hebben voorlopig niets gezien dat we beiden mooi vinden. Voorlopig is het wagenpark best wel compleet.
      Bij Peugeot gewone standaard-korting of door een beetje te onderhandelen?
      Daarom dat die zo goedkoop is. En die Corsa en...

Daarom dat die zo goedkoop is. En die Corsa en 207, heb je daar ook al een prijs van?
      Hoe kom jij aan die prijs voor de Clio?

Hoe kom jij aan die prijs voor de Clio?

niet dat ik het erg vind hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
        als je daarover een topic opent dan kunnen we meezoeken
        Voorlopig doe ik dat nog niet. We wachten nog wel een tijdje

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

niet dat ik het erg vind hoor
        Dat gaat allemaal over Corsa vs 207 vs Clio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
          Dat gaat allemaal over Corsa vs 207 vs Clio
          ja, jammer hé!
          ik ben langsgegaan voor:
          clio
          corsa
          207
          ibiza
          C4 Coupé
          Auris
          Mazda 3

Als je de kortingen wil weten, pm me maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenweyne Bekijk Berichten
            volvo v70 : 10% - wacht nog op opendeurdagen
            -wel groot verschil met 21% die alhier gemeld werd voor S60 en 23% op v70R... Mogelijk? Volvo heeft toch ook maar 12% dealermarge?
            passat variant : 9%
            audi a6 : hoeveel momenteel te verwachten?
            Wat is een normale korting bij Volvo?

Comment

• hoeveel procent korting kan je loskrijgen bij volkswagen? ik las hier vooraf in dit onderwerp 10% is dat niet wat overdreven?

Comment

• 4,5 % op de Clubman.

Comment

• nie meer? 4, 5is wel weinig voor vw vind ik nuj zelf ook wel weer hehe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                    nie meer? 4, 5is wel weinig voor vw vind ik nuj zelf ook wel weer hehe.
                    Clubman is een Mini, geen VW

Comment

• Peugeot 207

Salonkortingen nu bij PEUGEOT tot 13 ´% vb : 207 1.4 HDi Trendy + metaalkleur + airco
                      € 14000,-

en voor zij die het interresant vinden bij Fiat is het nog stockverkoop een GRANDE PUNTO 1.3 JTD DYNAMIQUE met metaalkleur en airco nu voor de zotte prijs van € 12000,-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                        Salonkortingen nu bij PEUGEOT tot 13 ´% vb : 207 1.4 HDi Trendy + metaalkleur + airco
                        € 14000,-
                        dude, in september heb ik die korting al gekregen op mijn sporty pack.
                        eerst was het 9,5%, na teruggaan met de ouders 12,5

Comment

• BMW

Bij BMW 9.5% op 318d touring + de gril in crome gratis.
                          Op het salon hebben ze een financiering aan 4.44 %
                          en gratis onderhoud twv 395 € tot 80000 km of 4 jaar ( wat het eerst berijkt word )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
                            en gratis onderhoud twv 395 € tot 80000 km of 4 jaar ( wat het eerst berijkt word )
                            Op de basisprijs of ook op de opties?
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten

berijkt ..... bereikt

Comment

• Alles wat saloncondities 2008 zijn, even hier posten -> http://www.autoforum.be/showthread.p...saloncondities

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                  Op de basisprijs of ook op de opties?
                                  Op paketten is er al een korting.
                                  De 9.5 % is op het netto bedrag samen met de opties die je er nog appart bij neemt.
                                  Daar komt dan nog btw bij.
                                  Als iemand nog betere voorwaarden kreeg , laat het me weten want ik ga donderdag beslissen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

Comment

• Kreeg bij Toyota 9% korting op hilux. Had eigenlijk gerekend op meer (12%) want ik had geen inruil. Korting was wel ook op de opties. Na een week nog een offerte binnen gekregen voor mijn verzekering via Toyota en die was zéér laag. Op 100€ na de helft in vergelijking met mijn vaste verzekeringsmakelaar. Voorwaarden eigenlijk te goed om waar te zijn. Zetten me op bonus-malus 0, (ipv 3+3 bij eigen verzekering) en indien de wagen in een ongeval betrokken raakt of gestolen is krijg ik 100% van de waarde terug gedurende 2 jaar.

Comment

• kollega van me heeft net z'n hilux in ontvangst gekregen en ook 8% gehad
                                      bij verschillende dealers rondgehoord overal hetzelfde

maar nu begint de belastingskorting voor hem, en das wat telt
                                      Last edited by bobo; 19/12/2007, 04:11.

Comment

• en ik kreeg een betere verzekeringspremie bij nnc
                                        das ook korting he david 67

Comment

• wel men juiste korting in procent weet ik niet... maar ik heb op men signum bijna 14.000 euro korting gekregen... BLINGBLING

Comment

Working...
                                          X