Op onze Saab (maand geleden besteld) ongeveer 2-3% meer gekregen dan de standaard fleet + gratis pack. Niet echt denderend maar de overname prijs van onze huidige Vectra was daar minstens €2000 meer dan bij eender welk ander merk (zelfs Opel zelf).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWaar vraag ik dan constant achter kortingen?
Ik, of beter wij, zijn aan het shoppen maar hebben voorlopig niets gezien dat we beiden mooi vinden. Voorlopig is het wagenpark best wel compleet.Bij Peugeot gewone standaard-korting of door een beetje te onderhandelen?Daarom dat die zo goedkoop is. En die Corsa en...
Daarom dat die zo goedkoop is. En die Corsa en 207, heb je daar ook al een prijs van?Hoe kom jij aan die prijs voor de Clio?
Hoe kom jij aan die prijs voor de Clio?
niet dat ik het erg vind hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenals je daarover een topic opent dan kunnen we meezoeken
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
niet dat ik het erg vind hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDat gaat allemaal over Corsa vs 207 vs Clio
ik ben langsgegaan voor:
clio
corsa
207
ibiza
C4 Coupé
Auris
Mazda 3
Als je de kortingen wil weten, pm me maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenweyne Bekijk Berichtenvolvo v70 : 10% - wacht nog op opendeurdagen
-wel groot verschil met 21% die alhier gemeld werd voor S60 en 23% op v70R... Mogelijk? Volvo heeft toch ook maar 12% dealermarge?
passat variant : 9%
audi a6 : hoeveel momenteel te verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtennie meer? 4, 5is wel weinig voor vw vind ik nuj zelf ook wel weer hehe.
Comment
-
Peugeot 207
Salonkortingen nu bij PEUGEOT tot 13 ´% vb : 207 1.4 HDi Trendy + metaalkleur + airco
€ 14000,-
en voor zij die het interresant vinden bij Fiat is het nog stockverkoop een GRANDE PUNTO 1.3 JTD DYNAMIQUE met metaalkleur en airco nu voor de zotte prijs van € 12000,-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenSalonkortingen nu bij PEUGEOT tot 13 ´% vb : 207 1.4 HDi Trendy + metaalkleur + airco
€ 14000,-
eerst was het 9,5%, na teruggaan met de ouders 12,5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk BerichtenBij BMW 9.5% op 318d touring + de gril in crome gratis.
Op het salon hebben ze een financiering aan 4.44 %
en gratis onderhoud twv 395 € tot 80000 km of 4 jaar ( wat het eerst berijkt word )Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk BerichtenBij BMW 9.5% op 318d touring + de gril in crome gratis.
Op het salon hebben ze een financiering aan 4.44 %
en gratis onderhoud twv 395 € tot 80000 km of 4 jaar ( wat het eerst berijkt word )
berijkt ..... bereikt
Comment
-
Alles wat saloncondities 2008 zijn, even hier posten -> http://www.autoforum.be/showthread.p...saloncondities
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenOp de basisprijs of ook op de opties?
De 9.5 % is op het netto bedrag samen met de opties die je er nog appart bij neemt.
Daar komt dan nog btw bij.
Als iemand nog betere voorwaarden kreeg , laat het me weten want ik ga donderdag beslissen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Comment
-
Kreeg bij Toyota 9% korting op hilux. Had eigenlijk gerekend op meer (12%) want ik had geen inruil. Korting was wel ook op de opties. Na een week nog een offerte binnen gekregen voor mijn verzekering via Toyota en die was zéér laag. Op 100€ na de helft in vergelijking met mijn vaste verzekeringsmakelaar. Voorwaarden eigenlijk te goed om waar te zijn. Zetten me op bonus-malus 0, (ipv 3+3 bij eigen verzekering) en indien de wagen in een ongeval betrokken raakt of gestolen is krijg ik 100% van de waarde terug gedurende 2 jaar.
Comment
Comment