Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zelf Alfa 159 gekocht, catalogusprijs met opties 28400€. 3000€ korting en voor overname voertuig, ook een alfa, heb ik 2300€ meer gekregen dan bij Opel, Citroen, Volkswagen of BMW. Persoonlijk ben ik hier zeer tevreden mee. + natuurlijk nog 3 jaar gratis onderhoud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Jij krijgt 10% bij de Golf GTI, terwijl gTa maar 6% krijgt...
      Die offerte dateert van voor 't salon, toen ik die testrit deed. Ik heb toen een lousy korting gekregen van die garage. Ik ken iemand die op 't salon ook 10% kreeg (naar eigen zeggen) op de GTI, zónder "groepskorting".

En ze gaven zelfs al vroeger zoveel, zonder salon. Dus ik heb niet echt m'n best gedaan op dat vlak.

Comment

idd ik kreeg al 10% korting op mijn hyundai 3jaar geleden.
        Dat de garage 3maand later falliet was, is niet mijn fout

Comment

Mercedes S-klasse: 5,5 %
          Mercedes S-klasse Fleet: 8 %
          Audi A8 Fleet: 12 %

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Jij krijgt 10% bij de Golf GTI, terwijl gTa maar 6% krijgt...
            Da komt omda de verkopers van VW dikke nullen waren opt salon. De ouders van mijn vriendin gingen een Touran kopen en hebben wel 10 vragen gesteld. Hij kon er bijna geen enkele beantwoorden ... (inhoud van TieBreak(?) pack, verschil tss de radio's ...)

Bovendien kregen ze maar 6% op die Touran terwijl ze bij de dealers 2 weken voordien al 8% hadden gegeven :s *zucht*

Comment

Ik ben een offerte gaan laten maken voor een Fiësta 1.4 TDCI Ghia en daar kreeg ik in totaal ongeveer 22% korting (mijn pa werkt wel bij Ford zal ik er maar ff bij vermelden)
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Mijn zus haar alfa 159 : 10%korting op de totaalprijs

Comment

ik heb op mijn 320d e90 in oktober verleden jaar 9,5% korting gekregen

Comment

Op m'n 120d heb ik een goeie 8,5% gekregen. (Half oktober besteld)

Dit omvat wel alles: het gratis Option-Line pack (die "actie" ging toen net van start), de gratis opties (vloermatten en nog een paar klein dingskes).

Ze hadden een bepaald % berekend op de basisprijs, maar geen korting op de opties.
                    Last edited by ; 26/01/2006, 20:35.

Comment

Ik had de keuze voor mijne S60.
                      Er zijn momenteel 2 uitvoeringen die Volvo aanbiedt
                      Dat is het Chrono pakket of de Top line uitrusting.
                      Ik heb enkel de meerprijs betaald voor de Top chrono (chrono momentum) tov de top line (900€ met inbegrip van space ball schakelpook)
                      Als ik de top line wou met 17" en sportstuur dan komt die even duur als de Top chrono, mijn keuze was snel gemaakt!
                      Mijn voordeel voordeel komt nu uit op +5000€

Comment

Ik denk dat er ook veel gefoefeld word tijdens de korting besprekingen ... ik geef een voorbeeld:
                        Bij AUDI A6 + "promotiepakketten" daar geven ze 10% op.
                        Bij AUDI Q7 geven ze 4% op en de promotiepakketten zijn NETTO

Dus bij de Q7 kunnen ze op promotiepakketten ineens geen korting geven ??? Maak da een ander wijs !!!

AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Leverancier van ons heeft een 520d Touring besteld met 7% korting...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                            Leverancier van ons heeft een 520d Touring besteld met 7% korting...

Hoe doet ge da ?? slechts 7% op een 5-reeks
                            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
                              Hoe doet ge da ?? slechts 7% op een 5-reeks
                              Met bijhorende overname van de 320d Touring voor een aanzienlijk bedrag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
                                Ik denk dat er ook veel gefoefeld word tijdens de korting besprekingen ... ik geef een voorbeeld:
                                Bij AUDI A6 + "promotiepakketten" daar geven ze 10% op.
                                Bij AUDI Q7 geven ze 4% op en de promotiepakketten zijn NETTO

Dus bij de Q7 kunnen ze op promotiepakketten ineens geen korting geven ??? Maak da een ander wijs !!!
                                Q7 is wel een totaal nieuw model, daar krijg je nooit grote kortingen in 't begin, spijtig genoeg!

Comment

Voor de Touareg kregen we alle kortingen op de nettoprijs!

Comment

Niemand een offerte gevraagd voor een Saab??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      Op een Aston krijg je 3% op het totaalbedrag

Bij Jaguar hebben we na lang dralen 6% gekregen op een nieuwe XK op het totaalbedrag
                                      Als je al klant bent, een beetje zielig doet (bijvoorbeeld problemen met vorige wagen melden), dan is die 6% zeker geen probleem.
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                        Als je al klant bent, een beetje zielig doet (bijvoorbeeld problemen met vorige wagen melden), dan is die 6% zeker geen probleem.
                                        we hebben een S-type V8, de dealer is goeie vriend aan huis, en hij gaf na een uur bespreken slechts 6% ... en nog niet eens een overname van de S

mijn pa is ook bij porsche, bmw, aston en maserati geweest, en zij wouden allemaal wél de S overnemen ... Conclusie: nooit nog een Jaguar hier ...
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freud
                                          Mercedes S-klasse: 5,5 %
                                          Mercedes S-klasse Fleet: 8 %
                                          Audi A8 Fleet: 12 %
                                          euh... wat houdt dat in? alé.. weet wel wat een fleet is... maar hoe bedoel je "mercedes S-klasse fleet 12%" ....??

Comment

Working...
                                          X