Zelf Alfa 159 gekocht, catalogusprijs met opties 28400€. 3000€ korting en voor overname voertuig, ook een alfa, heb ik 2300€ meer gekregen dan bij Opel, Citroen, Volkswagen of BMW. Persoonlijk ben ik hier zeer tevreden mee. + natuurlijk nog 3 jaar gratis onderhoud.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBJij krijgt 10% bij de Golf GTI, terwijl gTa maar 6% krijgt...
En ze gaven zelfs al vroeger zoveel, zonder salon. Dus ik heb niet echt m'n best gedaan op dat vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBJij krijgt 10% bij de Golf GTI, terwijl gTa maar 6% krijgt...
Bovendien kregen ze maar 6% op die Touran terwijl ze bij de dealers 2 weken voordien al 8% hadden gegeven :s *zucht*
Comment
-
Ik ben een offerte gaan laten maken voor een Fiësta 1.4 TDCI Ghia en daar kreeg ik in totaal ongeveer 22% korting(mijn pa werkt wel bij Ford zal ik er maar ff bij vermelden)
Comment
-
Op m'n 120d heb ik een goeie 8,5% gekregen. (Half oktober besteld)
Dit omvat wel alles: het gratis Option-Line pack (die "actie" ging toen net van start), de gratis opties (vloermatten en nog een paar klein dingskes).
Ze hadden een bepaald % berekend op de basisprijs, maar geen korting op de opties.
Comment
-
Ik had de keuze voor mijne S60.
Er zijn momenteel 2 uitvoeringen die Volvo aanbiedt
Dat is het Chrono pakket of de Top line uitrusting.
Ik heb enkel de meerprijs betaald voor de Top chrono (chrono momentum) tov de top line (900€ met inbegrip van space ball schakelpook)
Als ik de top line wou met 17" en sportstuur dan komt die even duur als de Top chrono, mijn keuze was snel gemaakt!
Mijn voordeel voordeel komt nu uit op +5000€
Comment
-
Ik denk dat er ook veel gefoefeld word tijdens de korting besprekingen ... ik geef een voorbeeld:
Bij AUDI A6 + "promotiepakketten" daar geven ze 10% op.
Bij AUDI Q7 geven ze 4% op en de promotiepakketten zijn NETTO
Dus bij de Q7 kunnen ze op promotiepakketten ineens geen korting geven ??? Maak da een ander wijs !!!
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIOIk denk dat er ook veel gefoefeld word tijdens de korting besprekingen ... ik geef een voorbeeld:
Bij AUDI A6 + "promotiepakketten" daar geven ze 10% op.
Bij AUDI Q7 geven ze 4% op en de promotiepakketten zijn NETTO
Dus bij de Q7 kunnen ze op promotiepakketten ineens geen korting geven ??? Maak da een ander wijs !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOp een Aston krijg je 3% op het totaalbedrag
Bij Jaguar hebben we na lang dralen 6% gekregen op een nieuwe XK op het totaalbedragWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidAls je al klant bent, een beetje zielig doet (bijvoorbeeld problemen met vorige wagen melden), dan is die 6% zeker geen probleem.
mijn pa is ook bij porsche, bmw, aston en maserati geweest, en zij wouden allemaal wél de S overnemen ... Conclusie: nooit nog een Jaguar hier ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment