Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

k'Heb samen met mijn schoonmoeder verleden jaar in december eens gaan zien naar een TOYOTA YARIS.

TOYOTA YARIS 1.300cc (dacht ik) met heel weinig opties prijs: 15000 euro (????)- 5 jaar garantie
    Korting: 0% (moest ik effe om lachen)
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53
      euh... wat houdt dat in? alé.. weet wel wat een fleet is... maar hoe bedoel je "mercedes S-klasse fleet 8%" ....??
      Fleetkorting krijg je wanneer je een bepaald aantal ingeschreven personenwagens hebt op je bedrijf. Het aantal is afhankelijk van het merk, maar meestal begint fleetkorting bij 5 personenwagens.

Die 8% is dus inclusief fleetkorting, die op de S-klasse zo'n 3% zal bedragen, vermoed ik

Comment

Ik vond het programa op bbc geweldig, waar een verkoopsrot in het vak voor de deur van een garage parkeerde en via een oortje tips gaf aan de koper in spé die binnen bij de verkoper zat tye onderhandelen over een mogelijke aankoop. Die brave huismoedertjes soms konden zo ineens die verkopers doen zweten en superkortingen afdwingen.

Comment

Opel Vectra GTS
          Fleetkorting voor leasing; 14%
          Goldpack korting voor leasing: 500 euro betalen voor opties ter waarde van 3350 euro
          2% leasekorting van de bank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karelVW
            Q7 is wel een totaal nieuw model, daar krijg je nooit grote kortingen in 't begin, spijtig genoeg!
            Toen ik m'n A6 Avant kocht was het ook pas een nieuw model en ik kreeg zonder veel morren 12% korting , ze hebben me dan zelfs nog een extra set orginele matten bijgegeven + het feit dat ik nog 6 weken een leuke golf IV gratis en voor niks heb gekregen als vervangwagen...
            Wat wel een rol kan spelen : kontant betaald , trouwe klant ( reeds m'n 3e wagen daar , gemiddeld om de 2.5 a 3 jaar nieuwe )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
              k'Heb samen met mijn schoonmoeder verleden jaar in december eens gaan zien naar een TOYOTA YARIS.

TOYOTA YARIS 1.300cc (dacht ik) met heel weinig opties prijs: 15000 euro (????)- 5 jaar garantie
              Korting: 0% (moest ik effe om lachen)
              Verklaar eens hoe je dat voor mekaar gekregen hebt. Welke garage was dat?
              Verleden jaar december, dat was de vorige Yaris. De huidige Yaris [1.3 VVT-I; 5-deurs; Linea Terra (heel weinig opties dus)] kost €13.500. De vorige Yaris was 4.5 tot 5% goedkoper, zodus zou die 'oude' Yaris een maximum-prijs van €12.900 gehad hebben...hoe heb je dat gefixt?

Comment

Heeft iemand een idee van de korting die je op een Audi A3 sportback kan krijgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door liese_ke
                  Heeft iemand een idee van de korting die je op een Audi A3 sportback kan krijgen?

Ga gewoon info inwinnen bij een paar dealers. Het kan wel zijn dat ze zogezegd maar een bepaald percentage aan korting mogen geven, maar uit ervaring, weet ik dat je makkelijk nog een percentje extra kan afsnoepen als ze weten dat je overweegt bij een andere concessiehouder van hetzelfde merk te kopen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

@liese ke: je kan altijd gebruik maken van je vrouwelijke charmes
                    Maar ik zou zeggen, wees niet te snel tevreden en wees zeker van je stuk, dan krijg je meer korting losgeprutst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                      @liese ke: je kan altijd gebruik maken van je vrouwelijke charmes
                      Maar ik zou zeggen, wees niet te snel tevreden en wees zeker van je stuk, dan krijg je meer korting losgeprutst.

Idd, als je al bijna geen korting durft vragen, ga je niet ver geraken. Neem anders iemand mee, die het wel durft vragen. Als je een prijs krijgt, kan je nog wat staan twijfelen, overleggen met de persoon die je meeneemt en zeggen dat het toch wat duur is en dat er andere alternatieven zijn. Benieuwd wat de verkoper dan zegt. Indien niets, vraag dan of je niet nog een extra procentje krijgt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ons moeder haar een 118d gekocht en 10.5% korting gekregen en het onderhoud op 20000km gratis.

ze hebben wel hare picasso overgenomen voor 12000€, de ezels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
                          Ons moeder haar een 118d gekocht en 10.5% korting gekregen en het onderhoud op 20000km gratis.

En hoe oud was die Picasso? Welke nieuwwaarde? Hoeveel km?
                          Kwestie van me een beeld te kunnen vormen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                            Fleetkorting krijg je wanneer je een bepaald aantal ingeschreven personenwagens hebt op je bedrijf. Het aantal is afhankelijk van het merk, maar meestal begint fleetkorting bij 5 personenwagens.

Die 8% is dus inclusief fleetkorting, die op de S-klasse zo'n 3% zal bedragen, vermoed ik

eeuhh.... moeten die 5 andere wagens dan ook s-klasses zijn? of gewoon ook mercedes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                              2 jaar oud 60000km

het ding was aan de straatstenen niet kwijt te raken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                Dat zou ik ook wel willen weten, want voor de mijne geven ze iets meer dan 7.000 (2.0 Hdi, 2002, 75.000 Km).
                                Welke garage?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53
                                  eeuhh.... moeten die 5 andere wagens dan ook s-klasses zijn? of gewoon ook mercedes?
                                  Nee, bij Mercedes is het zelfs niet nodig dat het auto's van DaimlerChrysler betreffen.

Fleetkorting is dus gewoon 'vlootkorting', een korting die je krijgt omdat je al een vloot wagens hebt.

Comment

Nee, bij Mercedes is het zelfs niet nodig dat het auto's van DaimlerChrysler betreffen.
                                    hier klopt iets niet é ... je zou zogezegd korting krijgen op een mercedes, omdat je al 5 audi's gekocht hebt

is het niet zo:

bij Mercedes is het enkel nodig dat het auto's van DaimlerChrysler komen.

Comment

Fleetkorting is dus gewoon 'vlootkorting', een korting die je krijgt omdat je al een vloot wagens hebt.
                                      dat lijkt me toch maar raar... vanwaar die extra korting dan?? waarom zou je extra korting krijgen als je al een fleet hebt met wagens van een ander merk/groep ?

Comment

Eenvoudig. Een fleet wordt gemiddeld om de twee tot vijf jaar helemaal vernieuwd. Dit zijn dus potentiële kapitaalkrachtige klanten die best wel kunnen terugkomen als ze tevreden zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46

Zal mijn vraag nog eens herhalen: welke garage?

Comment

Working...
                                          X