Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je hebt 10 audi's en je stapt naar Mercedes voor een S-klasse.
Vraag: krijg je fleetkorting bij Mercedes ?
Antwoord: JA
Duidelijk genoeg ?
Zo is het inderdaad. Ik geloof dat het bij Mercedes vanaf vijf wagens is. Je kan zelfs de auto's van twee firma's samenvoegen als je bij beiden gedelegeerd bestuurder bent om zo aan het vereiste aantal wagens te komen om een beroep te kunnen doen op de fleet-korting.
Wel, ik heb vorig jaar op mijn 2.0TDI sportback ambition 7.5% fleetkorting gehad, zonder deze op de opties toe te passen! Ze hebben me daar wel goe liggen gehad, want ne maat heeft zijne aan 7.5% gekocht zonder fleet, dus ni fair maar ja...
Verklaar eens hoe je dat voor mekaar gekregen hebt. Welke garage was dat?
Verleden jaar december, dat was de vorige Yaris. De huidige Yaris [1.3 VVT-I; 5-deurs; Linea Terra (heel weinig opties dus)] kost €13.500. De vorige Yaris was 4.5 tot 5% goedkoper, zodus zou die 'oude' Yaris een maximum-prijs van €12.900 gehad hebben...hoe heb je dat gefixt?
Garage Pieters in Sint-Gillis-Waas. Wij hebben die Toyota uiteindelijk niet gekocht en ik wou ook nog niet onderhandelen maar ... ik vind het wel grappig als ze tegen mij zeggen 0% ja ... dan moeten ze sowieso geen moeite meer doen om een auto aan mij te verkopen ... dan ben ik zo weg !!
Toen ik m'n A6 Avant kocht was het ook pas een nieuw model en ik kreeg zonder veel morren 12% korting , ze hebben me dan zelfs nog een extra set orginele matten bijgegeven + het feit dat ik nog 6 weken een leuke golf IV gratis en voor niks heb gekregen als vervangwagen...
Wat wel een rol kan spelen : kontant betaald , trouwe klant ( reeds m'n 3e wagen daar , gemiddeld om de 2.5 a 3 jaar nieuwe )
Verleden jaar in de maand juni ben ik eens dokumentatie gaan halen voor een Audi A6 en meteen ook de korting gevraagd. De verkoper zij heel vlotjes 10% dus dwz bij onderhandelingen minstens 12%.
Maar wat betalen betreft, dit heeft toch geen invloed op de kondities want iedereen moet toch kontant betalen (uitgezonderd leasing/huren natuurlijk) zelfs is het geleend geld van de bank ?
Comment