Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Freud
    Ah dat wist ik niet. Camionetten en zo tellen toch ook mee.
    Normaalgezien niet, al hangt dat sterk af van merk tot merk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
      Garage Pieters in Sint-Gillis-Waas. Wij hebben die Toyota uiteindelijk niet gekocht en ik wou ook nog niet onderhandelen maar ... ik vind het wel grappig als ze tegen mij zeggen 0% ja ... dan moeten ze sowieso geen moeite meer doen om een auto aan mij te verkopen ... dan ben ik zo weg !!
      Dan nog is €15.000 een veel te hoog bedrag voor een basis-Yaris, indien ie zo basis was als jij beweert. Maar voor het overige heb je gelijk dat je het afgetrapt bent.

Grtz

Comment

Eventjes een vraagje:

De ouders van een vriendin van mij zijn van plan om een X3 2.0d te kopen. Maar ik dacht hier onlangs gelezen te hebben dat je nu grote kortingen zou kunnen krijgen op een X5 3.0d. Is dat waar of niet? Hoeveel korting zou je zo kunnen krijgen op een X5?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
          Eventjes een vraagje:

De ouders van een vriendin van mij zijn van plan om een X3 2.0d te kopen. Maar ik dacht hier onlangs gelezen te hebben dat je nu grote kortingen zou kunnen krijgen op een X5 3.0d. Is dat waar of niet? Hoeveel korting zou je zo kunnen krijgen op een X5?
          Ja er zijn zeker mooie kortingen te verkrijgen op de x5! Surf eens naar www.bmw.be zou ik zo zeggen.

Comment

Waar blijven die kortingen ?
            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Kheb juist 10% korting gegeven op een verkoop

Comment

Toyota Avensis

Ik heb een Toyota Avensis D-4D Cat Clean Power (= linea sol) in bestelling.

De vier dealers die ik bezocht heb vertrokken allevier van 9 % op de wagen zelf (op de catalogusprijs van 31.400 euro dus) en 0 (NUL) % op de accesoires.

Na wat gefrons, rimpels maken, en dergelijke meer: 11 % op de wagen zelf, en op al de accesoires die ik erbij besteld heb 10 %

Bestelling eind december, "saloncondities" en levering eind februari.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jef Fox
                  Ik heb een Toyota Avensis D-4D Cat Clean Power (= linea sol) in bestelling.

De vier dealers die ik bezocht heb vertrokken allevier van 9 % op de wagen zelf (op de catalogusprijs van 31.400 euro dus) en 0 (NUL) % op de accesoires.

Na wat gefrons, rimpels maken, en dergelijke meer: 11 % op de wagen zelf, en op al de accesoires die ik erbij besteld heb 10 %

Bestelling eind december, "saloncondities" en levering eind februari.
                  Proficiat ... ik ben ervan overtuigd dat je op kwalitatief gebied de beste familiewagen gekocht heeft en dan nog eens die 5-jaar herstelgarantie van Toyota ... t'zal zorgeloos rijden zijn.

Comment

ik ben gaan prijs vragen voor alfa romeo GT en krijg een 7%korting.. is dit genoeg volgens jullie? ik vind het al redelijk maar het mag natuurlijk altijd meer

Comment

7% is momenteel te weinig denk ik. Vraag naar de speciale salonkortingen, die zijn nog beschikbaar tot 18 of 19 februari. Op de 159 bijvoorbeeld bedroeg die 3000€ en op de 147 was dat 2400€. Voor de GT weet ik het niet juist maar dit moet ook rond dit bedrag liggen. Verder zijn er nog speciale paketten te krijgen tegen voordelige prijs.

Comment

jah nu krijg ik onder tss al 7% + extra korting van 850euro is dit een goede deal?

Comment

Het hangt er allemaal een beetje vanaf over welke prijs we spreken natuurlijk en of de dealer je huidige wagen moet overnemen. Zonder overname van je huidige wagen zou ik toch meer korting proberen te bekomen en als hij je huidige wagen moet overnemen dan zou ik proberen om daar wat extra voor te krijgen. Ben je al eens naar een andere dealer gestapt met de prijs die je nu krijgt?

Comment

Mercedes S320CDI korting: 5% en op de opties niets
                            Kameraad voor zijn vrouw een MB B-reeks gekocht, korting: 7%
                            Last edited by ANTONIO; 13/02/2006, 22:09.

Comment

Wel niet op het sallon, maar een week geleden:

Hyunday Atoz: 14 %
                              Kia Picanto: 0 (nul) %

Comment

Gekocht
                                Mercedes S320CDI: korting op wagen EN opties: 7%

Comment

Gehoord van een nieuwe VOLVO eigenaar:

VOLVO S60: 21% korting

Comment

gekocht:

Ford Focus Clipper Sport 1.8 Tdci: totale korting: 18,4 %

Grtz

Comment

heb 7,5% gekregen op mijn A3. Verkoper wou echt niet meer geven. hij beweerde zelf maar 10% te hebben op een auto en daarvan moest hij korting geven en transportkosten betalen. Kan dit kloppen?

greetz Tommy

Comment

7.5 is echt al héél goed hoor. is sterk boven gemiddelde! meestal wordt zes a zeven gegeven!
                                        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy22
                                          heb 7,5% gekregen op mijn A3. Verkoper wou echt niet meer geven. hij beweerde zelf maar 10% te hebben op een auto en daarvan moest hij korting geven en transportkosten betalen. Kan dit kloppen?

greetz Tommy
                                          Een Audi-garage doet 11% winst op haar wagens. Aangezien leasingfirma's minimaal 12% korting vragen doen de garages dus verlies op elke leasingwagen.

Comment

Working...
                                          X