Oorspronkelijk geplaatst door Freud
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIOGarage Pieters in Sint-Gillis-Waas. Wij hebben die Toyota uiteindelijk niet gekocht en ik wou ook nog niet onderhandelen maar ... ik vind het wel grappig als ze tegen mij zeggen 0%ja ... dan moeten ze sowieso geen moeite meer doen om een auto aan mij te verkopen ... dan ben ik zo weg !!
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 VantageEventjes een vraagje:
De ouders van een vriendin van mij zijn van plan om een X3 2.0d te kopen. Maar ik dacht hier onlangs gelezen te hebben dat je nu grote kortingen zou kunnen krijgen op een X5 3.0d. Is dat waar of niet? Hoeveel korting zou je zo kunnen krijgen op een X5?
Comment
-
Toyota Avensis
Ik heb een Toyota Avensis D-4D Cat Clean Power (= linea sol) in bestelling.
De vier dealers die ik bezocht heb vertrokken allevier van 9 %op de wagen zelf (op de catalogusprijs van 31.400 euro dus) en 0 (NUL)
% op de accesoires.
Na wat gefrons, rimpels maken, en dergelijke meer: 11 % op de wagen zelf, en op al de accesoires die ik erbij besteld heb 10 %
Bestelling eind december, "saloncondities" en levering eind februari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jef FoxIk heb een Toyota Avensis D-4D Cat Clean Power (= linea sol) in bestelling.
De vier dealers die ik bezocht heb vertrokken allevier van 9 %op de wagen zelf (op de catalogusprijs van 31.400 euro dus) en 0 (NUL)
% op de accesoires.
Na wat gefrons, rimpels maken, en dergelijke meer: 11 % op de wagen zelf, en op al de accesoires die ik erbij besteld heb 10 %
Bestelling eind december, "saloncondities" en levering eind februari.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
7% is momenteel te weinig denk ik. Vraag naar de speciale salonkortingen, die zijn nog beschikbaar tot 18 of 19 februari. Op de 159 bijvoorbeeld bedroeg die 3000€ en op de 147 was dat 2400€. Voor de GT weet ik het niet juist maar dit moet ook rond dit bedrag liggen. Verder zijn er nog speciale paketten te krijgen tegen voordelige prijs.
Comment
-
Het hangt er allemaal een beetje vanaf over welke prijs we spreken natuurlijk en of de dealer je huidige wagen moet overnemen. Zonder overname van je huidige wagen zou ik toch meer korting proberen te bekomen en als hij je huidige wagen moet overnemen dan zou ik proberen om daar wat extra voor te krijgen. Ben je al eens naar een andere dealer gestapt met de prijs die je nu krijgt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy22heb 7,5% gekregen op mijn A3. Verkoper wou echt niet meer geven. hij beweerde zelf maar 10% te hebben op een auto en daarvan moest hij korting geven en transportkosten betalen. Kan dit kloppen?
greetz Tommy
Comment
Comment