Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aan collega limburgers geef ik altijd deze raad. Koop hem via deze site (http://www.netcar.de/) en laat hem vlak over de grens leveren aan zeer dikke kortingen.
Aan collega limburgers geef ik altijd deze raad. Koop hem via deze site (http://www.netcar.de/) en laat hem vlak over de grens leveren aan zeer dikke kortingen.
Wat een klucht, de eerste auto die ik uitprobeer is al duurder dan de car-configurator-prijs hier in België
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Met de juiste velgen en bumpers is hij best wel te pruimen vind ik. Zonder opties of met Urban line trekt het inderdaad op niet veel. Ik neem hem vooral voor het rijplezier hé. Als het voor de badge was had ik evengoed een A3 of Volvo of iets dergelijks kunnen nemen.
Zijn deze bedongen kortingen op de catalogusprijs of zijn ze op het eerste "aanbod" dat je kreeg? Overal waar ik prijs vraag, krijg ik enkele duizenden € korting zonder zelf maar mijn bek open te trekken. En zo bedreigend zie ik er toch niet uit.
Als ik op die prijs moet gaan korting bedingen van pakweg 10% lijkt me dat moeilijker dan op de catalogusprijs die in mijn beleving enkel op papier lijkt te bestaan (tenzij natuurlijk voor de nieuwe fiscaliteit bedrijfswagens, voor mijn part mogen ze die prijzen dus laten zakken en dan minder "korting" bieden).
Allez, 't is maar een vraag he, maar ik wil weten of ik niet in de zak wordt gezet maar ook of ik niet het onmogelijke verlang.
Zijn deze bedongen kortingen op de catalogusprijs of zijn ze op het eerste "aanbod" dat je kreeg? Overal waar ik prijs vraag, krijg ik enkele duizenden € korting zonder zelf maar mijn bek open te trekken. En zo bedreigend zie ik er toch niet uit.
Als ik op die prijs moet gaan korting bedingen van pakweg 10% lijkt me dat moeilijker dan op de catalogusprijs die in mijn beleving enkel op papier lijkt te bestaan (tenzij natuurlijk voor de nieuwe fiscaliteit bedrijfswagens, voor mijn part mogen ze die prijzen dus laten zakken en dan minder "korting" bieden).
Allez, 't is maar een vraag he, maar ik wil weten of ik niet in de zak wordt gezet maar ook of ik niet het onmogelijke verlang.
ik stel een wagen samen met de configurator, druk dat af en zie hoeveel korting ik daarop kan krijgen
Comment