Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tenzij die quota in Mei al gehaald zijn en er enkel nog "oude" stockwagens buitengestampt dienen te worden

Comment

• Enig idee wat Toyota korting geeft voor zijn Auris ?

Comment

• Aan collega limburgers geef ik altijd deze raad. Koop hem via deze site (http://www.netcar.de/) en laat hem vlak over de grens leveren aan zeer dikke kortingen.

Comment

• 8% +1.625 € personaliseringsbudget op de BMW 116d F20

Comment

• Is al ferm voor zo'n jong model.
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Iemand een idee wat de korting is op een mini countryman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Aan collega limburgers geef ik altijd deze raad. Koop hem via deze site (http://www.netcar.de/) en laat hem vlak over de grens leveren aan zeer dikke kortingen.
                Wat een klucht, de eerste auto die ik uitprobeer is al duurder dan de car-configurator-prijs hier in België
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel_4 Bekijk Berichten
                  8% +1.625 € personaliseringsbudget op de BMW 116d F20
                  is idd niet mis voor een nieuw 'model'...
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Bespeur ik hier een lichte vorm van spot?

Met de juiste velgen en bumpers is hij best wel te pruimen vind ik. Zonder opties of met Urban line trekt het inderdaad op niet veel. Ik neem hem vooral voor het rijplezier hé. Als het voor de badge was had ik evengoed een A3 of Volvo of iets dergelijks kunnen nemen.

Comment

• Skoda Octavia Berline Ambiente 1.6 CRTDI (105 PK) + opties :

Catalogusprijs : 25872,38 EUR
                      Korting : 6858,67 EUR (dat is incl 3 % eco-premie wgeens 109 gr)
                      Nettoprijs : 19013,71 EUR

Verdomd veel auto voor dta geld me dunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                        Skoda Octavia Berline Ambiente 1.6 CRTDI (105 PK) + opties :

Catalogusprijs : 25872,38 EUR
                        Korting : 6858,67 EUR (dat is incl 3 % eco-premie wgeens 109 gr)
                        Nettoprijs : 19013,71 EUR

Verdomd veel auto voor dta geld me dunkt
                        Dan maar hopen dat het een stockwagen is want anders mag je fluiten achter je ecopremie...
                        2008 Mercedes Viano
                        2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk Berichten
                          Dan maar hopen dat het een stockwagen is want anders mag je fluiten achter je ecopremie...
                          neen hoor : wagen is reeds besteld in September, komt wel goed

En in t slechtste geval : eco-premie op dit model is slechts 3 %, mooi meegenomen maar geen gigantisch bedrag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Wat een klucht, de eerste auto die ik uitprobeer is al duurder dan de car-configurator-prijs hier in België
                            Welke wagen?

Comment

• Ik vraag me bij al deze kortingen af:

Zijn deze bedongen kortingen op de catalogusprijs of zijn ze op het eerste "aanbod" dat je kreeg? Overal waar ik prijs vraag, krijg ik enkele duizenden € korting zonder zelf maar mijn bek open te trekken. En zo bedreigend zie ik er toch niet uit.

Als ik op die prijs moet gaan korting bedingen van pakweg 10% lijkt me dat moeilijker dan op de catalogusprijs die in mijn beleving enkel op papier lijkt te bestaan (tenzij natuurlijk voor de nieuwe fiscaliteit bedrijfswagens, voor mijn part mogen ze die prijzen dus laten zakken en dan minder "korting" bieden).

Allez, 't is maar een vraag he, maar ik wil weten of ik niet in de zak wordt gezet maar ook of ik niet het onmogelijke verlang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Welke wagen?
                                116 d
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
                                  Ik vraag me bij al deze kortingen af:

Zijn deze bedongen kortingen op de catalogusprijs of zijn ze op het eerste "aanbod" dat je kreeg? Overal waar ik prijs vraag, krijg ik enkele duizenden € korting zonder zelf maar mijn bek open te trekken. En zo bedreigend zie ik er toch niet uit.

Als ik op die prijs moet gaan korting bedingen van pakweg 10% lijkt me dat moeilijker dan op de catalogusprijs die in mijn beleving enkel op papier lijkt te bestaan (tenzij natuurlijk voor de nieuwe fiscaliteit bedrijfswagens, voor mijn part mogen ze die prijzen dus laten zakken en dan minder "korting" bieden).

Allez, 't is maar een vraag he, maar ik wil weten of ik niet in de zak wordt gezet maar ook of ik niet het onmogelijke verlang.
                                  ik stel een wagen samen met de configurator, druk dat af en zie hoeveel korting ik daarop kan krijgen

Comment

• Mercedes ml 2012 = 6 %
                                    Vw touareg = 8 %
                                    Lexus rx450 hybride = 10%
                                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      116 d
                                      Op premiummerken maakt het idd niet veel uit. Bij alle andere merken is de korting toch aanzienlijk.

Comment

• op mn offerte voor een clio RS zonder zagen 14%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                                          op mn offerte voor een clio RS zonder zagen 14%
                                          Offerte Megane RS 18% korting

Offerte nieuwe 3serie 5%

Comment

Working...
                                          X