Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Offerte Megane RS 18% korting

Offerte nieuwe 3serie 5%
    18% is toch wel de moeite. Ne keer proberen de madam te overtuigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
      niets zeggen, wagen kopen en voila ==> je hebt het ideale kerstkado voor haar (het verrassingseffect gaat eens zo groot zijn)
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
        De madam

Herkenbaar... Zelfs voor een gezinsbus doet ze moeilijk...

Comment

• Wat zou er te krijgen zijn op een VW Golf?
          Kort achter nieuwjaar gaan we zelf kijken, 'k vraag het nu al misschien heeft iemand al geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Mercedes ml 2012 = 6 %
            Vw touareg = 8 %
            Lexus rx450 hybride = 10%
            Wacht nog een paar maanden dan zal het wel meer zijn

Comment

• Weet er iemand de salon-en garagekorting voor een MB C break tegenwoordig?

Comment

• Iemand die mij meer kan vertellen over de kortingen voor:

een Land Rover Discovery 4 (S, SE of HSE)?

OF

een VW Caravelle?

Zou mij enorm goed helpen!

Comment

• Iemand een idee welke de kortingen (dealer, salon, ...) zijn op een Renault Mègane Grandtour Bose Edition 130 TCe?

Verleden week is prijs laten maken voor een Citroën DS3 So Chic 1.6 VTI 120pk... 'k kreeg amper 1070€ korting en 1300€ voor een Opel Corsa 1.2 16V 2000 Edition.
                  Viel me toch even tegen.

Comment

• Je moet bij Citroën op de Ds-reeks niet de kortingen verwachten die je op de rest van het gamma krijgt. Slachtoffer van zijn eigen succes , misschien doen ze tegen het einde van het autosalon toch nog wat extra, als de verkoop mocht tegenvallen. Wat wel te verwachten is gezien het verdwijnen van de ecokortingen.
                    Zelf kreeg ik op mijn Ds3 SportChic e-Hdi 112 pk ook maar 6%. Maar aangezien hij nog voor 28/11 besteld is en hij maar 99 gr. Co uitstoot kwam daar nog 15 % ecopremie bovenop, dus totaal toch 21% en dat is toch al redelijk wat geld.
                    En ik kreeg ook nog een behoorlijke prijs voor de overname van mijn huidige wagen (ook een Citroën).

Comment

• 1210€ salonkorting en 7% garagekorting op offerte voor VW Caddy 2.0TDI comfortline

Comment

• 2000 euro salonkorting en 5% korting op totaal wagen+metaalkleur zonder de optie's.

Dit voor een Chevrolet Captiva 2.2 diesel 7 pl.

Komt op een totaal van net geen 4000 euro korting

Comment

• Gisteren, 5/1/2012 mogen ontvangen van een Renault dealer...
                          Het betreft een Renault Mègane Grandtour Bose Edition 130TCe.

Hierbij de simulatie :
                          - t/m vandaag basisprijs 22000 eur - 10% korting - 1500 recyclage = 18300 euro
                          - vanaf 6 januari basisprijs 22450 eur - 12% korting - 1500 recyclage en - 400 eur extra korting zonder financiering 0% geeft 17856 euro netto zoals gezegd komt het vanaf morgen goedkoper!
                          Ik kan de offerte niet in detail doorsturen aangezien de prijzen deze nacht worden opgeladen zodat we morgen offertes met de pc kunnen maken, excuses hiervoor.

Comment

• mx5

Iemand een idee wat de prijs is van een mazda mx5 1.8 Zamante soft top, inclu kortingen?
                            Zou het kunnen dat ik vorig jaar al iets las van 22.000?

Thx alvast.

Comment

• VW Golf VI
                              Alle opties voor niets met andere woorden 6000€ korting.

Comment

• VW Tiguan Sport en Style 2.0 CRTDI 110PK Blue motion Tech R line interieur (leder) + exterieur
                                waarde 37.671
                                9% korting
                                totaal 31.299

vind ik niet al te vet persoonlijk om een tweede nieuwe VW te kopen bij dezelfde dealer
                                Voor loyaliteit mag je toch een duwtje extra verwachten dacht ik zo...niet?

Comment

• Opel Astra Sports Tourer 17% korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
                                    Opel Astra Sports Tourer 17% korting.
                                    Nie moeilijk in Absurdistan

Neen serieus, indrukwekkend 17%!

Comment

• renault grand scenic bose edition 1,5 edc = 26 % fleetkorting op stockwagen
                                      ik ben geen twijfelaar
                                      allez ik denk dat toch

Comment

• 26 procent?
                                        Ma man toch, hoe durft mijn VWdealer amper 9 procent geven (toonzaalwagen btw die New Tiguan waar ik hierboven over spreek)

Last edited by ; 13/04/2012, 21:11. Reden: omdak nie goe kn typen

Comment

• Leuk hé. ik heb niet verder aangedrongen en direct besteld.

De kortingen bij VW : daar moet je niet meer van verwachten. ik kreeg 7,5 % korting op een Golf cabrio. Het vrouwtje wou toch liever een Mini Roadster S = korting 5 % en wat klein prullen gratis. Is ook gene vette
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Wind Bekijk Berichten
                                          26 procent?
                                          Ma man toch, hoe durft mijn VWdealer amper 9 procent geven (toonzaalwagen btw die New Tiguan waar ik hierboven over spreek)

ik ben geen twijfelaar
                                          allez ik denk dat toch

Comment

Working...
                                          X