Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door balliere Bekijk Berichten
    7% is standaard bij VW, meer heb ik nog nooit gekregen daar bij offerte.. Soms zelfs maar 6.5%
    Vind het tamelijk weinig voor een model dat al enkele jaren loopt en zeker rekening houdende met het feit dat de verkoop bij VW zakt.
    2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
    2016 Audi A3 G-tron

Comment

• De Tiguan is een model dat verkoopt als zoete broodjes. Om de een of andere manier zijn alle kleinere SUV's zeer populair. Komt wsl door een verouderende bevolking die graag wat hoger zit.

Kijk maar eens naar de leveringstermijnen van de Tiguan. Kennis had er eentje besteld en moest dik 6 maanden wachten. En als de vraag groter is dan het aanbod zijn de kortingen lager uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
        Hoeveel korting zou er maximaal inzitten voor een VW Tiguan met R-Line exterieur? Mijn pa overweegt dergelijke wagen aan te kopen maar krijgt een korting van amper 7%

Het model bestaat toch al een tijdje plus in tijden van crisis moet er toch meer kunnen inzitten.
        Ik zie dat je van Roeselare bent dus veronderstel ik dat je al een naar Maes geweest bent?
        Wij hebben bij Maes 11% gekregen op een VW Transporter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          De Tiguan is een model dat verkoopt als zoete broodjes. Om de een of andere manier zijn alle kleinere SUV's zeer populair. Komt wsl door een verouderende bevolking die graag wat hoger zit.

Kijk maar eens naar de leveringstermijnen van de Tiguan. Kennis had er eentje besteld en moest dik 6 maanden wachten. En als de vraag groter is dan het aanbod zijn de kortingen lager uiteraard.
          Dus wachten tot het autosalon is in feite ook niet nodig?
          2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
          2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
            Ik denk niet dat de service anders zal zijn als je een percent extra korting krijgt bij aankoop. Betalen doe je toch.
            Kijk, het is heel simpel, of je kiest als garagehouder om aan een normale korting te verkopen, en ook de normale onderhoudsprijzen te handhaven, of je geeft meer korting op de wagen , en maakt je olie, werkuren enz...dan weer duurder, ok voor een korting van 1% maakt dat niets uit, maar als de ene merkgarage 5% korting geeft , en de andere 9% dan is er echt een verschil, en dat zit dan in de naservice, want zo'n marges zijn er op de "deftige" merken niet....

Comment

• Alle papieren en wagen zwart op wit gezien maar om niemand zijn privacy te schenden zal ik het wat anoniem houden. Een persoon X wou eerst via zijn bedrijf een heel dure Duitse wagen met een paard op het embleem kopen. Ondanks een vrij gunstige CO2 bleef de VAA veel te duur. Plus hij wou zijn bedrijf in faling laten gaan dus dit was geen optie. Dus een hele constructie opgezet en wagen als zelfstandige eenmanszaak aangekocht. Direct contact met de fiscus opgenomen en de wagen is 100% een soort wagen voor evenementen. Nog wel 70% fiscaal aftrekbaar maar geen verrekening privé/werk. BTW gewoon 50% regel. De garage wou ook wel wat extra doen en na een aantal gesprekken werd er een korting van maar liefst 31% gegeven. Het ging dan wel over een full full option wagen die iets onder de standaardprijs werd verkocht en dit onder de noemer directiewagen. Kilometerstand bij levering van de wagen was 32 kilometer. Dergelijke wagens worden nu tweedehands veel duurder verkocht, meer dan een jaar oud en veel meer kilometers, dan de nieuwe aankoopprijs die persoon X betaald heeft.

Comment

• Als ge toch zo'n constructie op poten moet zetten om een Porsche te kopen.

Comment

• ik zou niet willen weten wat sommige allemaal doen om alsnog met een iets meer prestigieuzere wagen kunnen rond te rijden...

Korting Tiguan interesseert mij ook wel... om een of andere reden spreekt die wagen mij aan (is wel helemaal iets anders dan dat ik oorspronkelijk voor ogen had...)
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                    Alle papieren en wagen zwart op wit gezien maar om niemand zijn privacy te schenden zal ik het wat anoniem houden. Een persoon X wou eerst via zijn bedrijf een heel dure Duitse wagen met een paard op het embleem kopen. Ondanks een vrij gunstige CO2 bleef de VAA veel te duur. Plus hij wou zijn bedrijf in faling laten gaan dus dit was geen optie. Dus een hele constructie opgezet en wagen als zelfstandige eenmanszaak aangekocht. Direct contact met de fiscus opgenomen en de wagen is 100% een soort wagen voor evenementen. Nog wel 70% fiscaal aftrekbaar maar geen verrekening privé/werk. BTW gewoon 50% regel. De garage wou ook wel wat extra doen en na een aantal gesprekken werd er een korting van maar liefst 31% gegeven. Het ging dan wel over een full full option wagen die iets onder de standaardprijs werd verkocht en dit onder de noemer directiewagen. Kilometerstand bij levering van de wagen was 32 kilometer. Dergelijke wagens worden nu tweedehands veel duurder verkocht, meer dan een jaar oud en veel meer kilometers, dan de nieuwe aankoopprijs die persoon X betaald heeft.

<RANT>Ik weet dat het off-topic is, maar ik vind bovenal heel de constructie dégoutant.
                    Koren op de molen voor zij die het hele VAA systeem op poten hebben gezet. En ze hebben hier dan nog gelijk ook.</RANT>
                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                      denk maar aan de kortingen voor diplomaten, dat is ook niet enkel de BTW maar tot 20+% er bovenop, en ik veronderstel dat ze er geen verlies op gaan maken.
                      vergeet dat maar, de schoonste liedjes zijn daar ook voorbij, oa niet meer zo makkelijk om zonder btw aan te kopen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                        vergeet dat maar, de schoonste liedjes zijn daar ook voorbij, oa niet meer zo makkelijk om zonder btw aan te kopen !
                        Inderdaad de Volvo C30 ook nog met 17% extra korting kunnen kopen (korting vliegend personeel luchtmacht). We waren echt de aller laatsten die dat voordeel kregen. Een collega enkele dagen later werd al wandelen gestuurd. Zweden wou, ondanks dat de offerte getekend was, ons eigenlijk ook liever kwijt dan rijk. De verkoper heeft nog zijn uiterste best moten doen (tja zijn handtekening stond dan ook onder de offerte, anders kwam het waarschijnlijk uit zijn zak ).
                        Last edited by ivob2; 20/11/2012, 22:53.

Comment

• 19% bij BMW
                          Wel via het bedrijf, dus niet als particulier. (bedrijf heeft +800 BMW) rondrijden.

Comment

• Ben wel afgestapt van een 'nieuwe'. Liever een demomodel dat er nieuw uitziet. Opel Insignia ST 4x4 MY 2011 met opties: 41% korting + goede overname Astra en winterbanden + nieuwe voorbanden + betaling BIV door dealer.
                            Je ziet niet eens dat het een tweedehands is en die 20.000 km maken niets uit op een 2.0 dieselmotor. Bovendien was het het voertuig van de zaakvoerder van de dealer dus ga ik er van uit dat alle 'kinderziektes' er uit waren. Wat ook kan nagegaan worden op de historiek.
                            Aan de nieuwprijs (42.000 euro) had ik hem nooit gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
                              Ben wel afgestapt van een 'nieuwe'. Liever een demomodel dat er nieuw uitziet. Opel Insignia ST 4x4 MY 2011 met opties: 41% korting + goede overname Astra en winterbanden + nieuwe voorbanden + betaling BIV door dealer.
                              Je ziet niet eens dat het een tweedehands is en die 20.000 km maken niets uit op een 2.0 dieselmotor. Bovendien was het het voertuig van de zaakvoerder van de dealer dus ga ik er van uit dat alle 'kinderziektes' er uit waren. Wat ook kan nagegaan worden op de historiek.
                              Aan de nieuwprijs (42.000 euro) had ik hem nooit gekocht.

Van een goeie deal gesproken!!

Comment

• Graag een vermelding van de salonkorting die jullie krijgen. in het bijzondere interesse voor VW en Skoda.

Comment

• Kennis van mij heeft 6000 € korting gekregen op nieuwe Volkswagen Tiguan €27 000 ipv 33 000 bij Tavernier te Zedelgem. Of er een overname van een 12 jaar oude wagen bijzat weet ik niet al krijg je daar nog amper iets voor. 't Gaat wel om een persoon die altijd met succes het onderste uit de kan haalt. Ook langs geweest bij Toyota (RAV), Honda (CR-V) maar bij VW was de korting het grootst.
                                  Last edited by ; 24/12/2012, 12:57.

Comment

• prijsofferte skoda:
                                    6% bovenop de stockdeals en gratis winterbanden, ... die je kreeg. Vond het nog te duur.
                                    VW: ook 6%

Comment

• Niet spectaculair. Momenteel schommelt het allemaal zo'n beetje tussen de 6 %. Al denk ik dat merken zoals Citroën en Peugeot wel enorme kortingen zullen geven met het autosalon in zicht.

Comment

• BMW 116i + opties:
                                        Excl. BTW 28917
                                        Korting 1560
                                        Salonactie 1652

Netto 25704

BTW in 31102 Normale prijs zonder korting BTW in: 34989.57

zonder overname
                                        Last edited by ; 24/12/2012, 16:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo007 Bekijk Berichten
                                          prijsofferte skoda:
                                          6% bovenop de stockdeals en gratis winterbanden, ... die je kreeg. Vond het nog te duur.
                                          VW: ook 6%
                                          6% is inderdaad lachwekkend in deze crisistijden.

Comment

Working...
                                          X