Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd, kijk eens wat rond op autoscout24.be... daar zie je meteen het effect van de crisis, nieuwe auto's aan 30% korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo007 Bekijk Berichten
      prijsofferte skoda:
      6% bovenop de stockdeals en gratis winterbanden, ... die je kreeg. Vond het nog te duur.
      VW: ook 6%
      Wat zijn die stockdeals?

Comment

• Bij volvo vorige week :

Volvo V60

nettoprijs: 42 430 €
        basiskorting: 1 585 €
        salonkorting: 2 420 €
        totale korting: 4 005 €

lijkt me dat ze daar bij volvo geen procentuele kortingen geven.
        Men eerste offerte was slechts nettoprijs 37500 en kreeg exact dezelfde korting.
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Aankoop Volvo XC70 via vennootschap:
          10% op catalogusprijs (dus excl. opties) en een fleetkorting van € 2400
          In totaal € 6150 korting gekregen op een bedrag van € 52000 (excl. BTW), net geen 12% dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
            Wat zijn die stockdeals?
            Dat waren reeds kortingen door skoda gegeven.
            Kwam neer op 1500 euro overname voor mijn wrak en dan 2000 euro extra korting voor de diesel en 1800 voor de benzines (ongeveer)

Maarja zoals altijd, je ziet in een boekje 'vanaf 8500 euro' en je komt buiten met een offerte van 12.000 euro...
            Valt altijd tegen, zeker als je ook nog eens kijkt naar wat je omnium enzou gaat kosten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo007 Bekijk Berichten
              Dat waren reeds kortingen door skoda gegeven.
              Kwam neer op 1500 euro overname voor mijn wrak en dan 2000 euro extra korting voor de diesel en 1800 voor de benzines (ongeveer)

Maarja zoals altijd, je ziet in een boekje 'vanaf 8500 euro' en je komt buiten met een offerte van 12.000 euro...
              Valt altijd tegen, zeker als je ook nog eens kijkt naar wat je omnium enzou gaat kosten...
              Klopt, ook offerte gevraagd deze week, en je zit snel aan 12000€ met bvb airco en esp.
              vandaar misscien eens kijken naar dacia sandero, lijkt met de nieuwe 0,9tce een moderne motor voor een lage prijs, we doen met onze tweede auto max 5000 km per jaar, dus....
              fabia heeft dan hogere omnium door hogere caalogusprijs, hogere taks, over een jaar of 10 gerekend ( nog steeds maar 50.000km bij ons ...) zit je al snel aan enkele duizenden euro's

Comment

• gisteren de nieuwe astra gtc besteld, 15% gekregen +2000 euro voor overname van wrak dus €6000 korting op €24000

Comment

• Dat is een mooie korting.

Comment

• 5.4 procent op 991 2s cabrio

Comment

• Zoals de meeste mensen hier koop ik mijn voertuig op basis van de toegestane korting. Graag vermelding van % korting dat jullie krijgen op Skoda tijdens het autosalon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                        gisteren de nieuwe astra gtc besteld, 15% gekregen +2000 euro voor overname van wrak dus €6000 korting op €24000
                        Is er misschien wel over als je het mij vraagt : de korting is wel degelijk 15% omdat niet iedereen z'n wrak in kan leveren...

Maar 15% wil ik ook wel krijgen op een nieuwe Zafira tourer cosmo....heb nu een prijs en kom op amper 9.08 %
                        (omgerekend met de totaalprijs x 0.908 ten doen)

Meer details in het topic van "nieuwe wagens opel zafira tourer.... )

Welke garage gaf deze korting.....

Comment

• dat zijn de prijzen op stockbook

Comment

• De grote autoverdelers willen de autoverkoop in ons land nieuw leven inblazen en pakken daarom tijdens het Autosalon uit met kortingen tot 40 procent. Dat schrijft Gazet van Antwerpen;

30-40% op een golf??

In elk geval, tzijn solden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk Berichten
                              http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130108_001

30-40% op een golf??

In elk geval, tzijn solden!
                              Ik kan moeilijk geloven dat het hier om de Golf VII gaat.

Comment

• Yep, lijkt me eerder voor de overstock Golf VI.
                                Nu, das voor alles zo zeker?

Comment

• Citroën C8 2.0hdi 135 pk Manueel 6 versn. "exclusive" :

basisprijs 36.385 €

metaalkleur : 670 €

totaal btwi : 37.055 €

korting alle promo's inbegrepen : 9167.96 € (geen overname of inruil wagen)

nettoprijs btwi : 27.887 €

mooie korting als je het mij vraagt.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                    Citroën C8 2.0hdi 135 pk Manueel 6 versn. "exclusive" :

basisprijs 36.385 €

Verkopen ze die nog?
                                    In 2004 heeft mijn pa een 2.2hdi exclusive nieuw gekocht, 4 jaar later en 100.000 km op de teller was die auto compleet afgeleefd, slechte materiaal keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Verkopen ze die nog?
                                      Ik neem aan dat sinds 2004 er veel veranderd/verbeterd is op die auto's....mijn buur heeft er 1 gekocht (stockwagen) voor 24500 € (zal een tentation zijn met enkele opties en 7 plaatsen )

.....en hij is nog altijd erg tevreden.......maar wie niet met een auto van 2 weken oud

Comment

• Citroen is typisch zo'n merk dat zijn catalogusprijzen veel te hoog zet om dan nadien enorme kortingen te kunnen geven.30.000 euro catalogusprijs wa realistischer geweest in dit geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                          Citroën C8 2.0hdi 135 pk Manueel 6 versn. "exclusive" :

basisprijs 36.385 €

Deze korting is veel mooier dan de wagen zelf .

Comment

Working...
                                          X