Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op een Golf 7 GTD wordt 6,5% gegeven + 250 EUR bonus (dit voor een vennootschap) - een particulier zou slechts 5% krijgen volgens de verkoper. Dit in een grote garage in Antwerpen waar ik al klant ben, in een kleinere garage in de Walen waar ik toevallig eens stopte en voor de eerste keer binnenstapte, kreeg ik 8% zonder iets te vragen.

Comment

• 8% is peanuts als je ziet dat je op 120 km van Antwerpen net over de Duitse grens een Golf GTD kan bestellen tegen een prijs van € 22.700 incl 21% Belgische btw. De mijne , weliswaar een 2.0 tdi Variant , wordt binnenkort besteld wanneer de Euro 6 motoren (vanaf KW 22) in productie gaan. Normaal was ie reeds besteld maar Euro 6 = minder BIV + later waarschijnlijk betere wederverkoopwaarde.

Comment

• @Mozzarella: dank voor de info. Kun je me toevallig de naam geven van een garage daar? Wordt er daar wat engels gesproken ook?

Dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
          @Mozzarella: dank voor de info. Kun je me toevallig de naam geven van een garage daar? Wordt er daar wat engels gesproken ook?

Dank!
          In aken zullen er wel zijn die Nl spreken want ik heb zo een vermoeden dat een groot stuk van hun cliënten nederlands of franstalig zijn
          Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
            Welkom tonycoene. Van waar haal je deze info? Gaat het hier over België? Europa? Wereldwijd?
            Van de website Febiac , verkoopcijfers in Belgie

Comment

• Voorstel laten maken voor enkele voertuigen:

Korting op BMW 125D 5-deurs en M135I 6% + bonus van 1000 EUR
              Korting op F31 325D en 330XD: 6% + bonus van 1500 EUR.
              Dit voor een vennootschap. Wat vinden jullie van dit aanbod?

Comment

• Dit is wel uitermate laag, zeker voor de 1-reeks. Bij welke dealer was dit, en in welke streek?

Comment

• 20% op een Duitse Mazda 6 met dagtoelating in sept.2013 met 0km op de teller.

Comment

• 22% op een C4 Grand Picasso
                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• 23% korting op een nieuwe VW Golf 1.4 tgi Variant Highline model 2015 (levering juli - augustus).
                      Last edited by ; 08/03/2014, 23:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
                        Dit is wel uitermate laag, zeker voor de 1-reeks. Bij welke dealer was dit, en in welke streek?

Jorssen Aartselaar... Raad je andere garages aan waar er meer te bespreken valt? Moet niet speciaal in het Antwerpse zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                          23% korting op een nieuwe VW Golf 1.4 tgi Variant Highline model 2015 (levering juli - augustus).
                          Schrijf er toch even bij dat het een in Duitsland bestelde EU-wagen betreft.

Strikt genomen is het ook geen korting.
                          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Nee, wat dan??? Het is toch te zot voor woorden dat wij als Europeanen moeten opdraaien voor de wisselkoersschommelingen om de boel in het buitenland te laten draaien.

Een autojournalist vroeg eens aan een CEO van een grote Duitse constructeur waarom er zoveel verschil zit in prijs en men in Europa veel meer betaalt voor dezelfde auto.

Antwoord : omdat Europeanen bereid zijn dat te betalen.

Comment

• David hoeveel korting kreeg je op een Mazda 6 stockwagen bij een Belgische dealer?
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ben ik niet gaan vragen omdat de executive versie (in DE Sportline) altijd een lederen interieur heeft en ik dat niet wilde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                  Schrijf er toch even bij dat het een in Duitsland bestelde EU-wagen betreft.

Strikt genomen is het ook geen korting.
                                  Geen korting ??Ok ik zal het dan koersverschil noemen :-) Als ik een identieke wagen die uit dezelfde Duitse fabriek komt op 125 km van mijn deur 5.000 euro goedkoper kan aankopen dan lijkt me dat toch een buitenkansje. Of dat nu een Hollandse , een Duitse of een Westvlaamse verkoper is maakt me eerlijk gezegd niets uit. Leve het eengemaakte Europa zou ik zeggen :-).
                                  Last edited by ; 10/03/2014, 13:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                    Geen korting ??Ok ik zal het dan koersverschil noemen :-) Als ik een identieke wagen die uit dezelfde Duitse fabriek komt op 125 km van mijn deur 5.000 euro goedkoper kan aankopen dan lijkt me dat toch een buitenkansje. Of dat nu een Hollandse , een Duitse of een Westvlaamse verkoper is maakt me eerlijk gezegd niets uit. Leve het eengemaakte Europa zou ik zeggen :-).
                                    Dat laatste zei de Pool, Roemeen en Bulgaar die hier in de bouw kwam werken ook, dat er daardoor Belgische werkmakkers hun job verliezen zal hun worst wezen..............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                      Dat laatste zei de Pool, Roemeen en Bulgaar die hier in de bouw kwam werken ook, dat er daardoor Belgische werkmakkers hun job verliezen zal hun worst wezen..............
                                      Ik denk niet dat er ook maar iemand zijn job verliest door dat ik mijn auto net over de grens koop. Met het bespaarde geld koop ik mij een Belgische racefiets om het nadeel voor de Belgische economie te verzachten.Tanken jullie uit principe ook dure Belgische brandstof als je door Luxemburg naar Frankrijk rijdt om de werkgelegenheid in de Belgische tankstations te beschermen ? Voor een pakske sigaretten steken ze de grens over om een paar eurokes te besparen maar voor grote aankopen dokken ze klakkeloos af wat de importeur hen opdringt. Begrijpe wie kan... .Moest de 1.4 tgi in Belgie ook leverbaar geweest zijn als Highline dan had ik uiteraard mijn vaderlandsliefde laten spreken en hem bij de lokale dealer besteld:-)

Comment

• Prijsofferte gekregen voor een 420i met serieus was opties op, korting van 5%, de moeite of niet?

Comment

• Is een nieuw model, daar is in het begin niet veel korting op.

Comment

Working...
                                          X