Op een Golf 7 GTD wordt 6,5% gegeven + 250 EUR bonus (dit voor een vennootschap) - een particulier zou slechts 5% krijgen volgens de verkoper. Dit in een grote garage in Antwerpen waar ik al klant ben, in een kleinere garage in de Walen waar ik toevallig eens stopte en voor de eerste keer binnenstapte, kreeg ik 8% zonder iets te vragen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
8% is peanuts als je ziet dat je op 120 km van Antwerpen net over de Duitse grens een Golf GTD kan bestellen tegen een prijs van € 22.700 incl 21% Belgische btw. De mijne , weliswaar een 2.0 tdi Variant , wordt binnenkort besteld wanneer de Euro 6 motoren (vanaf KW 22) in productie gaan. Normaal was ie reeds besteld maar Euro 6 = minder BIV + later waarschijnlijk betere wederverkoopwaarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten@Mozzarella: dank voor de info. Kun je me toevallig de naam geven van een garage daar? Wordt er daar wat engels gesproken ook?
Dank!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenWelkom tonycoene. Van waar haal je deze info? Gaat het hier over België? Europa? Wereldwijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk BerichtenDit is wel uitermate laag, zeker voor de 1-reeks. Bij welke dealer was dit, en in welke streek?
Jorssen Aartselaar... Raad je andere garages aan waar er meer te bespreken valt? Moet niet speciaal in het Antwerpse zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten23% korting op een nieuwe VW Golf 1.4 tgi Variant Highline model 2015 (levering juli - augustus).
Strikt genomen is het ook geen korting.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Nee, wat dan??? Het is toch te zot voor woorden dat wij als Europeanen moeten opdraaien voor de wisselkoersschommelingen om de boel in het buitenland te laten draaien.
Een autojournalist vroeg eens aan een CEO van een grote Duitse constructeur waarom er zoveel verschil zit in prijs en men in Europa veel meer betaalt voor dezelfde auto.
Antwoord : omdat Europeanen bereid zijn dat te betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenSchrijf er toch even bij dat het een in Duitsland bestelde EU-wagen betreft.
Strikt genomen is het ook geen korting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenGeen korting ??Ok ik zal het dan koersverschil noemen :-) Als ik een identieke wagen die uit dezelfde Duitse fabriek komt op 125 km van mijn deur 5.000 euro goedkoper kan aankopen dan lijkt me dat toch een buitenkansje. Of dat nu een Hollandse , een Duitse of een Westvlaamse verkoper is maakt me eerlijk gezegd niets uit. Leve het eengemaakte Europa zou ik zeggen :-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenDat laatste zei de Pool, Roemeen en Bulgaar die hier in de bouw kwam werken ook, dat er daardoor Belgische werkmakkers hun job verliezen zal hun worst wezen..............
Comment
Comment